Profeetallinen konferenssi

Profeetallinen konferenssi

Tervetuloa Profeetalliseen konferenssiin, joka pidetään lauantaina 26.8.2017 klo 11-18.30 Helsingin Kulosaaressa, Il Canto –salissa, Svinhufvudintie 1! Mukana on lisäkseni kaksi puhujaa Britanniasta. Vapaa pääsy.

Ohjelma

11.00 – 11.45 Aloitus (Jouko Piho)
11.45 – 12.15 Tauko
12.15 – 12.30 Musiikki ja rukous (Tracey Taylor)
12.30 – 13.15 Puhe (Theo Elsey)
13.15 – 14.30 Tauko
14.30 -15.30 Musiikki ja rukous (Tracey Taylor)
15.30 - 16.00 Puhe (Tracey Taylor)
16.00 – 17.00 Tauko
17.00 – 18.30 Iltatilaisuus (Jouko Piho, Theo Elsey, Tracey Taylor)

20

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saanko tuoda paikalle jumalan antaman diabeteksenn takia jalka-amputoidun, jolle rukoilemme jalta takaisin?

      • Rukoilemmeaivothemalle

        Tuo mieluummin aivonsa menettänyt hema.


      • Rukoilemmeaivothemalle kirjoitti:

        Tuo mieluummin aivonsa menettänyt hema.

        Mainio ajatus!

        Eiköhän profeetat pysty rukouksellaan minut käännyttämään ja ne jalat takaisin manaamaan?


      • KunniaJumalalle777
        he-ma kirjoitti:

        Mainio ajatus!

        Eiköhän profeetat pysty rukouksellaan minut käännyttämään ja ne jalat takaisin manaamaan?

        Kyllä Jumala voi Profeetan kautta tehdä mitä ikinä haluaa, mutta miksi tekisi, jos olet pilkallinen ja kiero kuin korkkiruuvi!
        Tahtoisiko Kohdata Mooseksen tahi Jeremiaan? Saati itse Kaikkivaltiaan joka ei sääli eikä armahda sitä joka ei tahdo tehdä parannusta!
        Oman kansansa On Jumala tietyssä määrin hyljänyt mutta tulee ja pitää lupauksen Aabrahamille, eikä Jumala tarvitse koko kansaa vaan kuten on sanonut Moosekselle:

        2. Moos. 32:10
        Anna minun olla, että vihani leimahtaisi heitä vastaan, hukuttaakseni heidät; mutta sinusta minä teen suuren kansan."

        Joten Jumala voi ja tekee mitä itse tahtoo, SILLÄ
        Jumala ON KAIKKIVALTIAS, Herra Sebaot.

        Jopa yksi, kuten Elia, on tarpeeksi Jumalalle!
        joten jos tahdot manaajaa etsi joko noita ja velho!
        mutta älä herjaa Jumalaa!

        Tee parannus, niin kauan kuin elät maanpäällä, sillä tulee päivä kun et enää ole täällä, ja jos yksin menet Jumalan eteen, mitä voit sanoa!

        Käänny Jumalan puoleen ja rukoile armoa ja anteeksi antamusta, niin kauan kuin Jumala sinulle aikaa vielä sallliii!


      • he-ma
        KunniaJumalalle777 kirjoitti:

        Kyllä Jumala voi Profeetan kautta tehdä mitä ikinä haluaa, mutta miksi tekisi, jos olet pilkallinen ja kiero kuin korkkiruuvi!
        Tahtoisiko Kohdata Mooseksen tahi Jeremiaan? Saati itse Kaikkivaltiaan joka ei sääli eikä armahda sitä joka ei tahdo tehdä parannusta!
        Oman kansansa On Jumala tietyssä määrin hyljänyt mutta tulee ja pitää lupauksen Aabrahamille, eikä Jumala tarvitse koko kansaa vaan kuten on sanonut Moosekselle:

        2. Moos. 32:10
        Anna minun olla, että vihani leimahtaisi heitä vastaan, hukuttaakseni heidät; mutta sinusta minä teen suuren kansan."

        Joten Jumala voi ja tekee mitä itse tahtoo, SILLÄ
        Jumala ON KAIKKIVALTIAS, Herra Sebaot.

        Jopa yksi, kuten Elia, on tarpeeksi Jumalalle!
        joten jos tahdot manaajaa etsi joko noita ja velho!
        mutta älä herjaa Jumalaa!

        Tee parannus, niin kauan kuin elät maanpäällä, sillä tulee päivä kun et enää ole täällä, ja jos yksin menet Jumalan eteen, mitä voit sanoa!

        Käänny Jumalan puoleen ja rukoile armoa ja anteeksi antamusta, niin kauan kuin Jumala sinulle aikaa vielä sallliii!

        Miksi tuollaiseen ryhtyisin, kun ei jumala itse, eivätkä hänen puolestaan valehtelevat ja rahastavat rikollisetkaan pysty todisteita jumalan olemassaolosta tuottamaan?


      • mkvcvkm

        Etkö keksi elämääsi muuta kuin roikkumisen palstoilla joita pidät pilkkanasi? Olisiko mukavampaa jos voisit keskittyä vain siihen mikä on sinulle mieleistä ja käyttää elämäsi hyödyllisesti?


      • mkvcvkm

        "Et voi tietää miten hyödyllistä on pilkata uskonharhaisia ja heidän epäjumaliaan."

        Kertoo juuri siitä että sinulla itsellä on huono olla itsesi kanssa. Ihminen jolla on hyvä suhde itseensä ei koe hyödylliseksi pilkata muita koska ovat erilaisia ja eri tavalla ajattelevia kuin itse. Ihminen muodostaa omalle elämälle tarkoituksen joka kohdistuu itseensä eikä siihen että kokee hyödylliseksi pilkata jumalaan uskovia.


      • mkvcvkm kirjoitti:

        "Et voi tietää miten hyödyllistä on pilkata uskonharhaisia ja heidän epäjumaliaan."

        Kertoo juuri siitä että sinulla itsellä on huono olla itsesi kanssa. Ihminen jolla on hyvä suhde itseensä ei koe hyödylliseksi pilkata muita koska ovat erilaisia ja eri tavalla ajattelevia kuin itse. Ihminen muodostaa omalle elämälle tarkoituksen joka kohdistuu itseensä eikä siihen että kokee hyödylliseksi pilkata jumalaan uskovia.

        Lienet jo ilmoittanut oman lahkosi suurella joukolla rukoustapahtumaani?

        Huomauttaisin, että ajan tuon diabeetikon elämänlaatuun perustavanlaatuista parannusta.

        Jos et ilmottaudu ja jatkat jumalastasi höpöttämistä, olet valehteleva epäjumalanpalvelija!


      • mkvcvkm
        he-ma kirjoitti:

        Lienet jo ilmoittanut oman lahkosi suurella joukolla rukoustapahtumaani?

        Huomauttaisin, että ajan tuon diabeetikon elämänlaatuun perustavanlaatuista parannusta.

        Jos et ilmottaudu ja jatkat jumalastasi höpöttämistä, olet valehteleva epäjumalanpalvelija!

        Todistit juuri mitä tarkoitin. Minä en usko Jumalaan ja Jumaliin. En myöskään rukoile. Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta pilkata näihin uskovia ja rukoilevia.


      • mkvcvkm kirjoitti:

        Todistit juuri mitä tarkoitin. Minä en usko Jumalaan ja Jumaliin. En myöskään rukoile. Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta pilkata näihin uskovia ja rukoilevia.

        No hyvä, et ilmeisesti sitten ehkä kuulu tuohon aivotoiminnaltaan rajalliseen uskonharhaisjoukkoon.

        Toisaalta rekkaamaton nikkisi saattaa hyvinkin olla merkki suuresta valheesta kommentissasi.


    • JumalanÄäni777

      Profeetan tehtävä ei ole parantaa, vaan tietyssä mielessä jopa lyödä, nekin jalat mitä on jäljellä hajalla!
      Aina te eksytte!
      Profeetta ON Jumalan suu ja silmä ja korva, sekä usein Jumalan viha, rangaistus ja kauhu valhetelijoille ja niille jotka vihaavat Jumalaa = Totuutta!
      Mutta, ei kauan aikaa enää, niin Jumalan Viha tulee Suomen valtataa pitävien päälle ja koko kansa saa tietää ja valita, kuka ON Herra, Herra Sebaot Kiivas ja KOSTAJA kaikkea pahaa tekiville.

      Nyt, Oi Herra Sebaot, Kuule rukous ja anna Suomen kansan saada tehdä valintoja jotka perustuvat Totuudelle eikä valheelle.
      Kuten oli Elian aikana, kansa oli valheen kyllästämänä esivallan ja hallituksen ja väärien profeettojen takia, ja he tekivät päätöksiä väärillä tiedoilla!
      HErra, nyt anna Kunniasi ja kirkkautesi näkyä ja anna kansan saada TIETÄÄ että on Jumala, Suomen Pyhä joka antaa totuuden valheen sijaa, Näin Herra kansa voi valita ketää palvelee, perkeleen joukkoja jotka valhetta puhuvat vai SUomen Jumalaa joka ON Herra KAikkivaltias, Jumala Herra Sebaot!

      Herra Kuule ja vastaa, totisesti, totisesti.

    • Kirjakääröt

      Ps.103:3. Biblia (1776). Joka sinulle kaikki syntis antaa anteeksi, ja parantaa kaikki rikokses.

    • Profeetallinen konferenssi pidettiin 26.8.2017 Helsingin Kulosaaressa, vaikka muutama päivä sitten näytti siltä, että monien vastoinkäymisten takia koko konferenssi oli vaarassa peruuntua.

      Väkeä oli odotettua vähemmän viime hetken peruutusten takia eli 17 henkeä.

      Konferenssi oli osanottajien mielestä erittäin onnistunut ja hengellisesti antoisa.

      Minä aloitin päivän pitämällä ensimmäisen puheen, jossa kerroin, miten konferenssi oli saanut alkunsa. Siirryin sitten puhumaan varsinaisesta sanomastani. Viittasin konferenssin teemaan, joka on ”Suomen tulevaisuus”, joka tulee olemaan kaksijakoinen: tulee sekä rangaistusta että siunausta. Rangaistus johtuu Suomen kansan synneistä. Rangaistusruoskana on Venäjän armeija, joka tulee miehittämään osan Suomesta.

      Miehitys ja samanaikainen talouden heikkeneminen ja suoranainen ruokapula saavat kuitenkin Suomen kansan polvilleen ja kirkkoihin etsimään Jumalan apua ja armoa. Tämä Jumalan etsintä saa aikaan suuren hengellisen herätyksen Suomessa.

      Herätys tulee olemaan myös kansallinen. Jo Fritjof Ojansuun 1960-luvulla saama sanoma puhui uskonnolliskansallisesta herätyksestä. Kansallinen herätys merkitsee myös sitä, että Suomi eroaa eurosta ja Euroopan unionista.

      Itsenäisyyden lisäksi Suomi tulee saamaan viime sodissa Suomelta ryöstetyt alueet takaisin: Petsamon, Sallan ja Karjalan, mistä on tullut useita profetioita.

      Yksi erikoisimpia on isän puolelta suomalaistaustaisen USAn Texasissa asuvan sisar Katyn 9.4.2010 saama sanoma Venäjälle: "Karjala, vihreiden niittyjen ja järvien ihana maa. Kenelle luulet sen kuuluvan? ”Sinun tulee palauttaa Karjala takaisin Suomen kansalle."

      Lauloin lopuksi v. 2010 tekemäni profeetallisen laulun ”Karjala Suomen taas on”.

      Toisena puhujana oli lähellä Manchesteria asuva Theo Elsey, jonka kotona kokoontuu uskovien ryhmä kerran viikossa rukoilemaan eri aiheiden puolesta. Kaksi vuotta sitten he saivat sydämelleen alkaa rukoilla Suomen puolesta, mistä Theo kertoi minulle helmikuussa 2016 lähettämässään sähköpostissa, jossa hän kirjoitti: ”Uskomme, että Jumala on näyttämässä meille, että hänellä on todella suuri suunnitelma Suomea varten.”

      Tämä ryhmä oli saanut unien ja näkyjen kautta myös tiedon, että Pyhä Henki on johtamassa heitä siihen suuntaan, että heidän ryhmänsä pitäisi olla mukana järjestämässä Helsingissä v. 2017 konferenssia yhdessä Suomen uskovien kanssa.

      Elsey mainitsi lukeneensa englanninkielisiltä nettisivuiltani (www.prophecy.fi) Suomea koskevia profetioita, joista monet ovat varoitusprofetioita tulevista tuomioista. Elseyn ryhmässä on tullut tämän vastapainoksi enemmän myönteisiä sanomia. ”Uskon, että Suomella on Kristuksessa toivoa ja kaikkea hyvää tulossa”, Elsey profetoi.

      Theo toi esille voimakkaasti suomalaisten heprealaisia juuria mainiten suomalaisten olevan todennäköisesti Isaskarin jälkeläisiä.

      Yllättäen kävi ilmi, että Jumala on puhunut myös Theolle Karjalan palautuksesta, josta me emme olleet puhuneet ennen tätä konferenssia mitään.

      Theo kertoi myös, että Jumala on kehottanut häntä rakentamaan Suomessa. Aika näyttää, mitä se on, mutta Theolla on mielessään rauhallisessa paikassa oleva turva- ja lepokeskus terrorismin traumatisoimille ihmisille.

      Ajatus Profeetallisesta konferenssista syntyi lopullisesti 19.2.2017 ranskalaisen Nanou Mukolongan yhteydenoton jälkeen, kun hän oli minua tuntematta nähnyt minut unessa. Pidin sitä merkkinä, että ehkä juuri minun tulee järjestää tuo brittien näkemä konferenssi. Myös Nanoun oli tarkoitus tulla tähän konferenssiin yhdeksi puhujaksi, mutta valitettavasti hän ei päässyt mukaan.

      Toinen brittivieras Tracey Taylor johdatti yleisön herkällä tavalla ylistykseen ja palvontaan. Jumalan ja Pyhän Hengen läsnäolo oli voimakasta ja puhuttelevaa. Tracey puhui siitä, miten suomalaisia on painettu alas monilla masentavilla sanoilla, mutta Jumala tahtoo Suomelle hyvää ja meidän on hyvä ottaa vastaan uskossa tätä Jumalan rakkautta suomalaisia kohtaan.

      Omalla kohdallani yksi suurimpia ihmeitä tapahtui tulkkauksen suhteen. Olin nimittäin rukoillut Jumalan apua tulkin suhteen, koska konferenssiin lupautunut tulkki ei päässytkään tulemaan eikä meillä ollut vielä tulkkia eilen konferenssia aloittaessamme. Niinpä minä pidin aloituspuheeni siten, että tulkkasin itse puheeni englanniksi. Sen jälkeen minun oli tarkoitus tulkata molempia vieraitamme, mikä urakka tuntui kaiken muun työn päälle kyllä aika raskaalta.

      Mutta ensimmäisen tauon jälkeen tuli kokoukseen lisää ihmisiä ja päätinkin kysyä yleisöltä ennen Theon puhetta, olisiko joukossa ketään, joka pystyisi tulkkaamaan englannista suomeksi ja suomesta englanniksi. Silloin yllättäen minulle vieras mies sanoi, että hän voi tulkata ja kertoi toimineensa paljon tulkin tehtävissä. Kyseessä oli Kimmo Tiira, joka sitten hoiti tulkkaukset hienosti. Kimmo oli kokenut, että Jumala kehotti häntä tulemaan konferenssiin.

      Konferenssin tilaisuudet videoitiin. Laitan videoiden Youtube-linkit tiedoksi heti kun olen saanut videot editoiduiksi.

    • Profeetallisen konferenssin ensimmäinen video

      Tässä on ensimmäinen video 26.8.2017 Helsingissä pidetystä Profeetallisesta konferenssista. Tässä ensimmäisessä videossa on minun aloituspuheenvuoroni. Julkaisen muiden puhujien videoita myöhemmin.

      Tässä linkki: https://youtu.be/mMhgQCTUYaM.

      • Jostain syystä linkki ei aukene klikkaamalla, mutta jos linkin kopioi ja liittää osoiteriville, niin silloin video aukenee.


    • Profeetallisen konferenssin toinen video

      Helsingissä pidettiin Profeetallinen konferenssi 26.8.2017. Tässä toisessa videossa kuullaan alussa Jouko Pihon lyhyt puhe, sitten Tracey Taylorin johtamaa ylistystä ja lopuksi Theo Elsey Britanniasta puhuu.

      Tässä linkki videoon: https://youtu.be/N3P62waZmhs .

    • Profeetallisen konferenssin kolmas video

      Helsingissä pidettiin Profeetallinen konferenssi 26.8.2017. Tässä kolmannessa videossa johtaa Tracey Taylor ensin ylistystä ja sen jälkeen Theo Elsey puhuu. Kokous venyi suunniteltua pidemmäksi, joten valitettavasti Theon puhe jää hiukan kesken, koska videotiedostolla on 1½ tunnin raja.

      Linkki videoon on tässä: https://youtu.be/8gcSS6KwJfM .

    • Profeetallinen konferenssi 4

      Tämä on neljäs Helsingissä 26.8.2017 pidetyn Profeetallisen konferenssin video. Puhujina ovat Jouko Piho, Seppo Linnanlehto ja Tracey Taylor. Kokous pitkittyi eikä se mahtunut 1½ tunnin videoon, mutta kokouksen loppuosan video julkaistaan myöhemmin.

      Linkki videoon: https://youtu.be/gZMkm6OOhmk .

      • hiivaleipäuunissa

        Minua ahdistaisi olla paikanpäällä. Kävelisin suoraan baariin kaljalle rauhoittumaan.


    • Profeetallisen konferenssin viides video

      Tämä on Helsingissä 26.8.2017 pidetyn Profeetallisen konferenssin viides video.

      Alussa Tracey Taylor johtaa ylistykseen ja sen jälkeen Theo Elsey puhuu. Kokouksen lopussa on rukousta ja siunaamisia.

      Tässä on linkki videoon: https://youtu.be/ZM0sUadyoZw .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe