vinkkejä is 250

IS250

Hei
Eli kaivataan nyt oikeasti vastauksia ei mitään haukkuja jne. Eli olisi kyseessä is 250 vm.06 eteenpäin .Sellainen olisi nyt suuniteilla.
Eli onko odotettavissa mitään vikoja mitä tulisi heti eteen??ja kuinka teillä on ollut kulutus???kiitos

7

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aito_toyota

      Ruoste!

      • trollalert

        Trollalert!


    • Nopsatapsa

      Eipä niissä ruukaa vikoja olla..ja ruoste ei vaivaa lexuksia.
      Ei muutakun kaupantekoon vaan.

      • Rostregister

        Ruoste vaivaa Lexusta aivan samoin kuin Toyotaakin, kuinkas muuten. Ruostesuojauksesta 2 pistettä viidestä, mikä on Toyotankin keskiarvo. Lienee turha mainita, että useimmat kilpailijat ovat 4/5 tai 5/5 pisteen autoja.
        Alla ote Rostregisteristä:
        Testinformation
        Betyg: 2 av 5
        Betyg
        5. Materialval, konstruktioner och övriga skyddsåtgärder är effektiva. Rostangrepp bör inte komma inom de första sex åren.
        4. Välgjort rostskydd med några tveksamma konstruktionslösningar som på sikt kan orsaka problem.
        3. Normalbra rostskydd där någon form av behandling gjorts i fabrik eller i efterhand. Konstruktioner/material kan under en tid rädda sämre behandling.
        2. Behandlingen är sparsam eller saknas ofta helt och hållet. Oftast enbart material av stål. Angrepp inom några år, inte alltid synliga för blotta ögat.
        1. Undermåligt rostskydd. Bilarna klarar inte en vinter på saltindränkta vägar utan angrepp. Behandling rekommenderas omgående.
        http://www.vibilagare.se/test/rost/rosttest-lexus-is-250-2006-11823


    • IS220

      Itselläni IS vm2006 200 000 km ajettu. Ruostetta ei ole ja ei kolise eikä nitise. Kaikin puolin tukeva ja mukava.

    • Ausähkömies

      Minulla on vm. 06. Huolettomin auto mikä minulla on ollut 45 vuoden aikana. Ajan n.45000 km vuodessa. Olen ajanut Lexuksella 320000km. Jarrut olen kunnostanut kulutusosiltaan kolme kertaa.
      Ei varsinaisia vikoja ole ollut. Huollan ja korjaan omat autoni. Eipä ole Lexus töitä teettänyt.
      Suositten lämpimästi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe