Kuluttajaneuvonnan huono palvelu

gyllenbeck

Soitin kuluttajaneuvontaan kysyäkseni arviota onko autoliikkeen tarjoama kustannustenjako (auton virheen korjaamisesta )myyjän ja ostajan välillä kohtuullinen,Esitin asiani ja odotin tietoa mikä on ostajan osuus yleensä näissä tapauksissa.Vielä mitä..kuluttajaneuvoja kysyi vain että Niin mitä? Kysyin uudestaan onko kohtuullinen.Vastauksena..kyllä tämä on minun mielestäni aivan kohtuullinen ,eikä mitään muuta?Tämän neuvojan äänestä paistoi läpi töykeys ja ihmettely miksi heille soitin ,ei tuntunut kiinnostavan koko asia,Näin huonoa palvelua olen tuskin koskaan saanut missään.Onko muilla kokemuksia?

1

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinenkuluttaja

      Mulla ihan tuore kokemus kuluttajaneuvonnasta. Esitin asiani täyttämällä netissä lomakkeen ja sieltä joku soitti mulle, kyseli vähän (myöskin hieman kiihtyneen kuuloisesti), neuvoi täyttään virallisen reklamaatiolomakkeen vastapuolelle. Sain vastapuolelta vastinee nreklamaatiooni jonka välitin kuluttajaneuvontaan kuten oli sovittu. Nyt kuluttajaneuvonnan tulisi ol yhteyes tuoho vastapuoleen ja sit ilmottaa mul mitä tehään. Tähän asti kuluttajaneuvonnan asiakaspalvelija on ollu sitä mieltä et oon oikeutettu korvaukseen vastapuolelta joka taas hankaa vastaan eikä hal.maksaa mitään. On sovittu et jos tää vastapuoli ei maksa nii mun tarvii viiä asia kuluttajariitalautakuntaan ja tää kuluttajaneuvonnan aspa lupas soittaa ja enuvoo mua siinäki jos asia siihe asti menee.

      En epäile aloittajan tarinaa, itellä vaan nii päivänselvä tapaus et ei ollu asiakaspalvelul syytä kiivastua. Ap:n tapaus kuuulosti siltä ettei neuvonnassa oltu oikein tajuttu mitä ap koitti heille kertoa. Toiv. jatkos alkaa män palvelu aloittajanki kohal parempaan suuntaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      95
      2028
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      419
      1569
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1116
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1072
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1035
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      969
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      940
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe