Elikkä oon 16 vuotias poika ja sain kevarikortin just.
On tullu säästettyä kaikki lapsilisät ja ne on ollu titlillä, korkoa ja korkoa korolle tyyliin.
Oon keränny tyhjiä kaljatölkkejä Sörkän Kurvissa ja marjoja Thaimaalaisten kanssa Sotkamossa, sekä nyt kesällä olin töissä kansainvälisellä lentokentällä, joten fyffee oli.
Oon lukenu tätä palstaa nyt vuoden verran ja hokannu, että kaikki vimpan päälle motoristit kehuu kuinka monta ja minkä merkkistä moottroipyörää niillä on ollu.
Yxki on ladannu omistaneensa kymmeniä Harrikoita, yli tonnisia japanilaisia matkasportteja, tuutin ja nyt viimeex sen lisäks että on kerran ajanu kaverin möhköllä hurjan lujaa, niin päätyny kottaraisiin laittaen eilen motukkansa talviteloille.
Mä päätin laakista ekana ostaa kunnon laatupyörän koko elämäkseni, kun kerran muut on jo koeajanu mun puolesta kaikki muut härpäkkeet.
Ostin uutukaisen Electran ja siihen tehtiin tehosäädöt niin, että saan ajaa kevarikortilla.
Sitte aikanaan kun ajokortin kirjaimet muuttuu, niin tehoja lisätään.
On muuten aika hulppee takapenkki mun söpöläiselle.
Kiva kans harjotella nyt ajamista, kun ei oo enää jaloissa pyörimässä noi jotka on laittanu pyöränsä talviseisontaan, koska mä taidan ajella vielä pari kuukautta tällä peruskouluun päivittäin ja iltaisin sit vaikka Kaivariin ja silleen.
Ekaa flaxia odotellen, ei mulla muuta.
OSTIN TEHOTTOMAN HARRIKAN.
15
244
Vastaukset
- MurmeliHarlikka
Kasvaako söpöläiselläsi jo parta? Pullottaako sepalus?
- HarrikkaMurkku
Ajattelin pidättäytyä tässä laatumoottoripyöräasiassa moottoripyöräaiheessa.
Murmeli tahtoessaan keskustelukumppania Murmelia kiinnostavista aiheista, suosittelen hakeutumaan kontaktiin HondaKurkoAkselin kanssa. - Snällä
HarrikkaMurkku kirjoitti:
Ajattelin pidättäytyä tässä laatumoottoripyöräasiassa moottoripyöräaiheessa.
Murmeli tahtoessaan keskustelukumppania Murmelia kiinnostavista aiheista, suosittelen hakeutumaan kontaktiin HondaKurkoAkselin kanssa.Kom ikväll. Jag har ett litet party. Jag tycker om dig och din kuk. Tel 044-2795500 Eki.
- PidäLinjas
On tainnu löytyä Suomen järkevin motoristinplanttu.
- HarleyTyttö
Mites on nuorella motoristilla kertynyt kilometrejä, olis mukava kuulla kokemuksia.
- HarrikkaMurkku
On ollu mukavaa, en tosin koko ajan ajele, vaan tykkään pestä, kiillottaa ja ruuvailla lisävarusteita.
Kilometrejä nytte 4.000.
Paljon oon ajellu radalla harjoitellen kokeneempien opettaessa. - HarleyTyttö
On ollu mukavaa, en tosin koko ajan ajele, vaan tykkään pestä, kiillottaa ja ruuvailla lisävarusteita.
Kilometrejä nytte 4.000.
Paljon oon ajellu radalla harjoitellen kokeneempien opettaessa.Kyllä on kuule ajettu ja paljon...eestä ja takaa...
- Jutustelija1
Kilometrejä nytte 4.000.
Paljon oon ajellu radalla harjoitellen kokeneempien opettaessa.Olet ajanut 4000km, jotenkin rupesi repeilyttämään. - Mikä mahtoikaan olla syynä...
- HarrikkaMurkku
Jutustelija1 kirjoitti:
Olet ajanut 4000km, jotenkin rupesi repeilyttämään. - Mikä mahtoikaan olla syynä...
Eli ei mulla mitään kummempaa syytä oo ku kiva ajella ku on millä ajaa.
Eilen tuli parisataa kilsaa ja tänään aattelin lähtee käymään Vääksys ja takas.
On muuten tyttöystävä jolla kans motukka. - Jutustelija1
On muuten tyttöystävä jolla kans motukka.Joo se on mukavaa ja kivaa että nautitte ajoista, tuon repeilyni syy oli se kun eräs ilmailun monitoimimies tuli mieleeni. Hänkin kun ajoi 4000km tällä kaudella :-)
- Hihnavedolla
On muuten tyttöystävä jolla kans motukka.Onko tyttöystävällä pujoparta?
- HarrikkaMurkku
Jutustelija1 kirjoitti:
Joo se on mukavaa ja kivaa että nautitte ajoista, tuon repeilyni syy oli se kun eräs ilmailun monitoimimies tuli mieleeni. Hänkin kun ajoi 4000km tällä kaudella :-)
Näitä lentokapteeneita havaitaan keskustelupalstojen jokaisella aihealueella, kuten tämä pujoparta ja allaoleva toppibottom, jotka tosielämässä istuskelevat pussikaljoineen puistoissa ja katselevat ohiajavia pullonpohjalasiensa läpi ja loppakorviaan höristellen varsinkin kun "peruna peruna" laatuääntä kantautuu kaaliin.
Minä nyt edustan varmasti motoristien tuoreinta sukupolvea, enkä ainakaan omalta osaltani aio osallistua moottoripyöärhaaveilijoiden mielisairaalatasoisiin oksenteluihin.
Mittarissa 5.000 km eikä haittaa kierroksenrajoitin ainakaan minua.
- Merzu
Hei Jutustelija1,oletko bottom vai top?
- Jutustelija1
Muistan kun tuota kysyttiin täällä aiemminkin :-)
Mukavasti verestit muistoja. - ksdth
No?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389