Köyhyyttä ryhdyttävä jakamaan

turhaporukka

Kun EU on saanut aikaiseksi kansan köyhtymisen ja rosvojen rikastumisen toimillaan niin on syytä alkaa jamaan köyhyyttä myös rikkaille. Heiltä on poistettava etuoikeudet ja sosiaalitukiaiset yritystukineen.Niiden poistaminen ei ole edes sosialismia vaan puhdasta kapitalismia ja markkinatalouden puhdistamista turhista sosiaalieduista. Kun rikkaiden tukiaisista päästään eroon niin kansalle jää enemmän rahaa ja elintaso nousee. Nämä tuethan kerätään veroina ja maksuina joten verotusta voidaan vähentää kymminiä prosentteja tällä keinoin. Se taas lisää työtä kun kustannukset pienenevät ja Suomen kilpailukyky paranee kotimaisten tuotteiden halventuessa. Tärkeä asia on rikkaiden eläkeet jotka ovat moninkertaisia kansan eläkkeisiin verrattuna. Onkin aivan turhaa höpistä palkkojen leikkauksista kun valtakunta on täynnä työtä kaihtavia rikkaita.

2

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nurinkurista

      Nollakorolla jaetaan köyhyyttä kansalle mutta rahat menevät sen avulla rikkaille.Kun suurin osa köyhtyy niin talous taantuu.EUssa raha on vaihtunut veloiksi ja takauksiksi jotka eivät paranna elämää.

      • korruptio-seuraus

        Trump lopulta teki jotain asialle ja nosti tulleja.Toivottavasti EUlle 25% tai enemmän. Nyt EU on tosivaikeuksissa kun rahat on haaskattu yritystukiaisiin valtioilta ja kansalta. Kun tukiaiset loppuu niin EU hajoaa taivaan tuuliin. Johtajilla on pakkomatka kuuhun edessä Nokia mukanaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe