Hei, olen 28-vuotias parisuheessa oleva nainen ja olen päättänyt toteuttaa fantasiani. Jos teillä on vinkkejä / ideoita, kertokaa ihmeessä myös voi kertoa omista unelmista ja mahdollisesti niiden toteutumisesta.
1. Uimahallissa saunassa tai poreissa itsensä hyväily joku näkisi ja nauttisi myös. Mahdollisesti auttaisi orgasmin saannissa
2. Toisen naisen kanssa, missä hyväiltäis kielin ja dildoin toisiamme ja meillä olisi yleisöä.
3. Lähettäis miehen kanssa johonkin ja minulla olisi minihameen alla olisi perhonen surraamassa... Jossain vaiheessa kertoisin sen sille jossain. Unelma jos joku näkisi tai haluis tulla läheltä ja kosketteleen....
4. Olisin muutaman henkilön alainen, siis olisin sängyllä/ terassilla / autossa jne. Mulla olisi lelut siinä ja ne muutama määräisi ja päätteis mitä teen
fantasiat toteutumaan
naisenUnelmanToteutus
6
352
Vastaukset
- hemmohei
Mielenkiintoisia ja tuo viimeinen olisi mulle mieleen joten tekisin mielelläni sen sulle:)
- hemmohei
Tarkoitin tuota sinun 4 haavettasi en löylykauha miehen fantasiaa
- naisenUnelmanToteutus
Äläpä höpötä. Tarkoitit kohtaa 5 tietenkin
- hemmohei
Taidat itse haaveilla sellaisesta
- hlfkdkskxjfjf
hemmohei kirjoitti:
Taidat itse haaveilla sellaisesta
Työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari
Mistä päin olet?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017383
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784893- 794789
- 1324208
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462176
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102171Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810