Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

fantasiat toteutumaan

Hei, olen 28-vuotias parisuheessa oleva nainen ja olen päättänyt toteuttaa fantasiani. Jos teillä on vinkkejä / ideoita, kertokaa ihmeessä myös voi kertoa omista unelmista ja mahdollisesti niiden toteutumisesta.

1. Uimahallissa saunassa tai poreissa itsensä hyväily joku näkisi ja nauttisi myös. Mahdollisesti auttaisi orgasmin saannissa

2. Toisen naisen kanssa, missä hyväiltäis kielin ja dildoin toisiamme ja meillä olisi yleisöä.

3. Lähettäis miehen kanssa johonkin ja minulla olisi minihameen alla olisi perhonen surraamassa... Jossain vaiheessa kertoisin sen sille jossain. Unelma jos joku näkisi tai haluis tulla läheltä ja kosketteleen....

4. Olisin muutaman henkilön alainen, siis olisin sängyllä/ terassilla / autossa jne. Mulla olisi lelut siinä ja ne muutama määräisi ja päätteis mitä teen
6381
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Mielenkiintoisia ja tuo viimeinen olisi mulle mieleen joten tekisin mielelläni sen sulle:)

Äänestä
  • Tarkoitin tuota sinun 4 haavettasi en löylykauha miehen fantasiaa

Äänestä

• Äläpä höpötä. Tarkoitit kohtaa 5 tietenkin

Äänestä

• Taidat itse haaveilla sellaisesta

Äänestä

• hemmohei kirjoitti:

Taidat itse haaveilla sellaisesta

Työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari

Äänestä

Mistä päin olet?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

naisenUnelmanToteutus kirjoitti:

Hei, olen 28-vuotias parisuheessa oleva nainen ja olen päättänyt toteuttaa fantasiani. Jos teillä on vinkkejä / ideoita, kertokaa ihmeessä myös voi kertoa omista unelmista ja mahdollisesti niiden toteutumisesta.

1. Uimahallissa saunassa tai poreissa itsensä hyväily joku näkisi ja nauttisi myös. Mahdollisesti auttaisi orgasmin saannissa

2. Toisen naisen kanssa, missä hyväiltäis kielin ja dildoin toisiamme ja meillä olisi yleisöä.

3. Lähettäis miehen kanssa johonkin ja minulla olisi minihameen alla olisi perhonen surraamassa... Jossain vaiheessa kertoisin sen sille jossain. Unelma jos joku näkisi tai haluis tulla läheltä ja kosketteleen....

4. Olisin muutaman henkilön alainen, siis olisin sängyllä/ terassilla / autossa jne. Mulla olisi lelut siinä ja ne muutama määräisi ja päätteis mitä teen

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu