Jonkun ihmisen ja hänen koiransa kasvatuksen / koiran pidon. Minulla on koira ja koirani on minulle hyvin rakas, perheenjäsen ja kaikkeni. Koirani ei ole vihainen mutta, sellainen siitä voi tulla mikäli ihminen uhkaa sitä se ei tunne oloaan turvalliseksi.
Koirani saa ruokaa joka päivä, parasta mahdollista hoitoa mitä sille pystyn antamaan ja myös tarvittaessa eläinlääkärinhoitoa. Koirani saa liikuntaa päivittäin.
Koirani on vastuullani ja yksin minun koirani.
Minä päätän, onko koirani juoksunarussa, kopissa, tarhassa.
Minä päätän myös siitä nukkuuko koirani vuorokaudet ympäriinsä ulkona nurmikolla, häkissä vai
kopissa, minun koirani on sisällä oleskeleva koira, perheen keskellä ja perheen kanssa aina.
Koirani on tähän tottunut ja voi hyvin.
Hyvät ihmiset, ajatelkaa ennen kuin tuomitsette!
5
176
Vastaukset
- eiauennut
Mikä tässä nyt on asian ydin?
Kuka tuomitsee ja mitä? - ulosantinolla
Joo´o... Jutun ydin ei tosiaankaan aukene muille, jos noin epämääräisesti valittelet. Eli jos tähän jotain mielipiteitä haluat tai muuten muidenkin älyävän, mikä tässä on loppupeleissä asian ydin, niin sitten kannattaisi kiinnittää huomiota ulosantiin. Sanonpa kuitenkin sen verran, että erittäin usein sille tuomitsemiselle on itse asiassa ollutkin loppupeleissä aihetta, mutta eihän tuominnan kohde tietenkään käsitä tekevänsä mitään tuomittavaa.
- ydinkateissa
Ja asian ydin on? Ei kyllä selkene ollenkaan aloituksessa.
Jos pitäisi arvata, niin ehkä aloittajalle joku on sanonut koiransa pidosta ja pahoittanut mielensä ja nyt purkaa sitä täällä - SiisEihänTuossa
sinun koiran pidossa tunnu olevan mitään ongelmia. Mutta ei se todellakaan ole niin, että ihmiset eivät saisi puuttua jonkun koiran pitoon. Silloin ihan oikeat eläinrääkkäystapaukset jäisivät selvittämättä ja koira joutuisi kärsimään. Suomessa on kuitenki eläinsuojelulaki ja kuka muu sitä valvoo, kuin valveutuneet kansalaiset. Vai etkö sinä tekisi ilmoitusta, koska sinusta se on jokaisen oma asia miten lemmikkiään pitää/hoitaa.
- surullistaon
Koiran pidosta sananen: meidän rapussa on jäbällä musta labbis, alkaa olla jo tiensä päässä. Omistaja ei hoida koiraa, käyttää vain ulkona; koira ihan dementti, ei mitään virikkeitä. Nyt alkanut haisemaan ihan kalmalle, hissiä ei voi käyttää sen jälkeen kun koiraa on viety sillä. Kuka puuttuu tuohon tilanteeseen, koko talo haisee kalmalle ja omistaja ei ymmärrä viedä koiraa lopetettavaksi. Kuitenkin kyseessä on suht.nuori sinkkumies, ei mitenkään syrjäytynyt eikä muutenkaan luulisi olevan tyhmä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252019
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301523En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1371159The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 153865
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20768