Mulla oli aikoinaan toi väliaikainen B-kortti. Joka sitten vanheni sen kahden vuoden jälkeen joskus 2005-2006. En ajanut sitä sen aikaista syventävää vaihetta ollenkaan.
Jos ajan nyt uudestaan ajokortin niin riittääkö ihan teoria ja ajokoe, vai pitääkö jotain noita harjoitus- yms syventäviä vaiheita käydä läpi myös?
Vanhentuneen kortin uusinta ja harjoitusvaihe
Ajelenvaan
4
286
Vastaukset
- joo_kyllä
joudut ajamaan koko kortin uudestaan :( alusta loppuun.
- Hölynpölyä1
Jos on ollut kortti jo aiemmin niin ei harjoitusvaihetta joudu uudestaan tekemään.
- ajokortti
https://www.trafi.fi/tietopalvelut/usein_kysyttya/tieliikenne_-_ajokortti_1.1.2016_alkaen
Tuosta löytynee vasaus. - pisteeet
Uusi lupahakemus Ajovarmaan, uudet kokeet, sitten harjoittelu- ja syventävä vaihe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117