Morjesta.
Mietin tässä että minkälainen työ olisi sopiva rytmihäiriöistä kärsivälle ihmiselle?
Olen tällä hetkellä tehdastyössä jossa on paljon raskaita työnkuvia ja kun on tarpeeksi väsynyt heilahtaa rytmäri päälle.
Minkälaista työtä te samoista oiresta kärsivät teette ? Alan vaihto taitaa olla iteselläni kyseessä mutta mikä sitä en tiedä.
Rytmihäiriöt ja Työ
4
536
Vastaukset
- SVT62
Riippuu paljon siitä millaisia rytmäreitä sulla on. Onko tehty diagnoosi niistä? Itsellä ei työ vaikuttanut tilanteisiin vaan ihan muut asiat.
- Jouko222
Svt. Mutta kuumuus ja raskaat nostot/kumartelu saattaa pistää rytmärin käyntiin. Varmaan huonosti nukuttu yökin vaikuttaa asiaan. Ja stressi tietenkin. En tiijä pitäsköhän hakeutuu johonki toimisto töihin, tosin koulitusta semmoisee ei ole.
- elänmävain
Mä pääsin 4 vuoden sairasloman jälkeen eläkkeelle 42v,kun en keksinyt uutta ammattia.Kuka nyt sydänvikaisen palkkaisi`?,Nykyään vaaditaan lääkärin todistus kun hakee töitä.Eläkkeellä ollessakin voi tehdä osa-aika työtä jos jaksaa,ja löytyy sellainen sopiva pesti.Sairastan harvinaista sydänsairautta johon kuuluu kammiotakykardia alttius,elinikäinen.Etukumara asento aiheuttaa altistusta.Väsyn helposti,ja toimintakykyni on alentunut.
- uutta-vaan
Puistotyöntekijä ?
Leijonan kesyttäjä ei käy!
Pääministerin virka muuten, mutta jos jää kiinni valeesta, tulee tykytystä.
Hmm.. ryhdy opiskelemaan vaikka autolukkosepäksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764