1001 Renkaat, positiivinen kokemus

Tilasin 1001Renkailta pakettiautoon Laufenn -merkkiset kesärenkaat 225/70/15. Maksoin tilauksen visalla perjantaina ja renkaat tulivat Upsin ja Postin välityksellä seuraavan viikon torstaina. Upsin sivulta seurasin kahden paketin (2 rengasta paketissa) kulkua Saksasta Tanskan kautta Tampereelle. Kiitettävää toimintaa, paketit liikkuivat luvatusti. Ainoa miinus oli kun Posti ei ilmoittanut pakettien tuomisesta. Onneksi olin kotona koska satoi. Olisi ollut kiva tietää kuinka paketit liikkuvat Tampereelta Pohjanmaalle.
Renkaat laitatin vanteille seuraavana päivänä. 5g-30g painot/rengas. Nyt n. 100 km ajettuna voi sanoa, että ovat hiljaiset niin kuin nettisivuilla ilmoittivat niiden olevan. Kulutuskestävyydestä ei voi vielä sanoa mitään.
Kaikki meni oikein hyvin ja voin suositella kyseistä rengaskauppaa ja myöskin renkaita.
Ilmoita

Cruzeiderilta ei kaivata kommenttia, eikä laskelmia minkään tason.
59 VASTAUSTA:
Mielestäni CrossClimateihin ei laitettu lainkaan painoja,,mutta jos nyt niitä haluaa, niin kai kiinalainen voi olla hyvä valinta köyhälle.
Laskelmia paha tehdä, kun ei hinnoista tietoa, mutta rengaskoosta päätellen auto sentään jonkinlaisessa linjassa köyhäilyn kanssa eli ei voi ihan idiootiksi haukkua.
Cruzeideri kirjoitti:
Mielestäni CrossClimateihin ei laitettu lainkaan painoja,,mutta jos nyt niitä haluaa, niin kai kiinalainen voi olla hyvä valinta köyhälle.
Laskelmia paha tehdä, kun ei hinnoista tietoa, mutta rengaskoosta päätellen auto sentään jonkinlaisessa linjassa köyhäilyn kanssa eli ei voi ihan idiootiksi haukkua.
Ei kait niihin painoja laitettukaan, eihän niitä renkaita ole sinulla olemassakaan. Aja vaan sillä köyhien korean lintallasi kiinalaisilla sirkkelinterillä. CrossClimatet on kiinalaisten renkaiden tasoa, kuten aikaisemmissa viestiketjuissa todistettu videoin ja linkein. Kulutuspinta irtoaa ja painuu renkaan pehmeyden takia. Kylkihalkiot murentaa renkaat pilalle. Ovat ylihintaiset, keskinkertaisilla ominaisuuksilla. Ei testivoittoa, kuten ei muillakaan misukoilla. 9 sijalla misukan primacykin AB testissä, keskinkertaiset ja kalliit. Miksi maksaa keskiverto renkaista enemmän, halvemmalla saa testivoittajat. Arvotkaan ei ole ihmeelliset. Laatu heittää, mutta ranskalaiset tuotteet tietäen. Vai liekkö jo kiinassa valmistetut.
Cruzeideri kirjoitti:
Mielestäni CrossClimateihin ei laitettu lainkaan painoja,,mutta jos nyt niitä haluaa, niin kai kiinalainen voi olla hyvä valinta köyhälle.
Laskelmia paha tehdä, kun ei hinnoista tietoa, mutta rengaskoosta päätellen auto sentään jonkinlaisessa linjassa köyhäilyn kanssa eli ei voi ihan idiootiksi haukkua.
Jos sulla on renkaat joihin ei mene painoja ollenkaan, voit samantien lotota menestyksellä. Tarinasi kuulostavat entistäkin enemmän pelkältä satuilulta.
Cruzeideri kirjoitti:
Mielestäni CrossClimateihin ei laitettu lainkaan painoja,,mutta jos nyt niitä haluaa, niin kai kiinalainen voi olla hyvä valinta köyhälle.
Laskelmia paha tehdä, kun ei hinnoista tietoa, mutta rengaskoosta päätellen auto sentään jonkinlaisessa linjassa köyhäilyn kanssa eli ei voi ihan idiootiksi haukkua.
"rengaskoosta päätellen auto sentään jonkinlaisessa linjassa köyhäilyn kanssa"

-Kertoilee kaveri jonka "autossa" kaikki 120 hp ja oikein 150 Nm "vääntöä".

LOL
Potaskaasyötät kirjoitti:
Ei kait niihin painoja laitettukaan, eihän niitä renkaita ole sinulla olemassakaan. Aja vaan sillä köyhien korean lintallasi kiinalaisilla sirkkelinterillä. CrossClimatet on kiinalaisten renkaiden tasoa, kuten aikaisemmissa viestiketjuissa todistettu videoin ja linkein. Kulutuspinta irtoaa ja painuu renkaan pehmeyden takia. Kylkihalkiot murentaa renkaat pilalle. Ovat ylihintaiset, keskinkertaisilla ominaisuuksilla. Ei testivoittoa, kuten ei muillakaan misukoilla. 9 sijalla misukan primacykin AB testissä, keskinkertaiset ja kalliit. Miksi maksaa keskiverto renkaista enemmän, halvemmalla saa testivoittajat. Arvotkaan ei ole ihmeelliset. Laatu heittää, mutta ranskalaiset tuotteet tietäen. Vai liekkö jo kiinassa valmistetut.
Crosseilla on lukuisia testivoittoja, melkeinpä pelkkiä testivoittoja luokassaan. Jos vielä painottaa kesäominaisuuksia, niin niillä ei oikeastaan ole edes kilpailijaa.

Primacyt nyt eivät tähän kuulu, mutta ovat nekin aikoinaan jonkun testin voittaneet.

Michelin usein kärsii testeissä siitä, ettei kestoa mitata.
mopoautoköyhällä kirjoitti:
"rengaskoosta päätellen auto sentään jonkinlaisessa linjassa köyhäilyn kanssa"

-Kertoilee kaveri jonka "autossa" kaikki 120 hp ja oikein 150 Nm "vääntöä".

LOL
Niin, minusta käyttöautoon ihan ok. Jos haluaa autoltaan parempia ominaisuuksia, niin edelleenkin on kustannustehokkainta satsata renkaisiin. Vain ääliö maksaa kymppitonneja hevosista ja säästää satasia laittaessaan alle halvinta kiinankuraa.
cruzeideri kirjoitti:
Crosseilla on lukuisia testivoittoja, melkeinpä pelkkiä testivoittoja luokassaan. Jos vielä painottaa kesäominaisuuksia, niin niillä ei oikeastaan ole edes kilpailijaa.

Primacyt nyt eivät tähän kuulu, mutta ovat nekin aikoinaan jonkun testin voittaneet.

Michelin usein kärsii testeissä siitä, ettei kestoa mitata.
Hah, hah ei ole testivoittoja näkynyt. Ei misukat mistään muusta kärsi kuin hinnasta ja keskiverto tuloksesta. Ei ihmeelliset renkaat.
cruzeideri kirjoitti:
Niin, minusta käyttöautoon ihan ok. Jos haluaa autoltaan parempia ominaisuuksia, niin edelleenkin on kustannustehokkainta satsata renkaisiin. Vain ääliö maksaa kymppitonneja hevosista ja säästää satasia laittaessaan alle halvinta kiinankuraa.
Selittele nyt siinä, perse auki kuin tuuran putki.

Ei Samarastasi tule Premiumia vaikka sait säästetyksi siihen oikein miseliinit.
Halvemmallaparempiasaa kirjoitti:
Hah, hah ei ole testivoittoja näkynyt. Ei misukat mistään muusta kärsi kuin hinnasta ja keskiverto tuloksesta. Ei ihmeelliset renkaat.
Etkö osaa googlatakaan?

Eri merkkien yhteistulosta verrattaessa Michelin on ykkönen, vaikkei aina kaikkia testejä voitakaan.

Pirkka-auto onkin hyvä määre autolleni. Riittävää laatua järkihintaan. 200e ylimääräinen panostus renkaisiin ei tee autosta premiumia, Mutta voi hyvinkin nostaa autoilun laatua saman verran kuin 2000e lisäsatsaus autoon.
cruzeideri kirjoitti:
Etkö osaa googlatakaan?

Eri merkkien yhteistulosta verrattaessa Michelin on ykkönen, vaikkei aina kaikkia testejä voitakaan.

Pirkka-auto onkin hyvä määre autolleni. Riittävää laatua järkihintaan. 200e ylimääräinen panostus renkaisiin ei tee autosta premiumia, Mutta voi hyvinkin nostaa autoilun laatua saman verran kuin 2000e lisäsatsaus autoon.
Et ilmeisesti, idiootti kun olet, ole tietoinen siitä että eri autoille on mitattu eri pysähtymismatkoja. Pirkka-autollasi olet paitsi altavastaajan asemassa, myös riski muille tielläliikkujille.

"Riittävää laatua järkihintaan."

Dacia?
sukellanythanuriisi.jo kirjoitti:
Et ilmeisesti, idiootti kun olet, ole tietoinen siitä että eri autoille on mitattu eri pysähtymismatkoja. Pirkka-autollasi olet paitsi altavastaajan asemassa, myös riski muille tielläliikkujille.

"Riittävää laatua järkihintaan."

Dacia?
Ai satna. Se on joku joka on saanut räävittyä elämäntyönään 12 000 oikein uuteen autoon ja saanut siihen miseliinit ja tuntee olevansa oikein suursijoittaja.

ÄL oo ÄL.

Varmaan sappi kiehuu aina kun Audi painaa ohi.

:)
sukellanythanuriisi.jo kirjoitti:
Et ilmeisesti, idiootti kun olet, ole tietoinen siitä että eri autoille on mitattu eri pysähtymismatkoja. Pirkka-autollasi olet paitsi altavastaajan asemassa, myös riski muille tielläliikkujille.

"Riittävää laatua järkihintaan."

Dacia?
En ole kuullut, että autoni pysähtymismatkassa olisi mitään vikaa. Parempiakin varmasti esimerkiksi Porsche tarjoaisi, mutta siinä tulee maksuhaluni rajat vastaan. Sen sijaan 200e enemmän renkaista ei ole kova hinta. Vastaavan jarrutusmatkaeron saisi satsaamalla autoon kymmeniätuhansia enemmän. Vajakeimmat maksavat autosta ne kymppitonnit, mutta pihistelevät renkaista, jolloin saavat saman jarrutusmatkan kuin Pirkka-autoni murto-osahintaan.

Ystäväperheellä on Dacia, ihan tyytyväisiä ovat olleet. Paljon autoa eurolla. Eikä mitään vikoja muutamassa vuodessa. Varsinkin rouva arvostaa kaikkien niiden audinromujen jälkeen, joista joutunut kärsimään.
vttunoitapellejä kirjoitti:
Ai satna. Se on joku joka on saanut räävittyä elämäntyönään 12 000 oikein uuteen autoon ja saanut siihen miseliinit ja tuntee olevansa oikein suursijoittaja.

ÄL oo ÄL.

Varmaan sappi kiehuu aina kun Audi painaa ohi.

:)
Ei meitä aikuisia paljon ohittelevat autot kiukuta, toisaalta kaikilla henkilöautoilla, joissa olen koskaan istunut, on tainnut päästä 140kmh ja harva Audi silloin ohi tulee. Ja tulkoon, jos kerran kiire on, minä ajan omaa vauhtiani miettimättä ohittajien kiireitä tai merkkejä.

Autoja en pidä sijoituksina, olkoon hinta mikä vaan. Vähän harmittaa, kun tuli nykyinen maksettua käteisellä, olisi sekin raha voinut olla pörssissä.
Cruzeideri kirjoitti:
En ole kuullut, että autoni pysähtymismatkassa olisi mitään vikaa. Parempiakin varmasti esimerkiksi Porsche tarjoaisi, mutta siinä tulee maksuhaluni rajat vastaan. Sen sijaan 200e enemmän renkaista ei ole kova hinta. Vastaavan jarrutusmatkaeron saisi satsaamalla autoon kymmeniätuhansia enemmän. Vajakeimmat maksavat autosta ne kymppitonnit, mutta pihistelevät renkaista, jolloin saavat saman jarrutusmatkan kuin Pirkka-autoni murto-osahintaan.

Ystäväperheellä on Dacia, ihan tyytyväisiä ovat olleet. Paljon autoa eurolla. Eikä mitään vikoja muutamassa vuodessa. Varsinkin rouva arvostaa kaikkien niiden audinromujen jälkeen, joista joutunut kärsimään.
"En ole kuullut, että autoni pysähtymismatkassa olisi mitään vikaa". Sinulla ei siis ole vielä ajokorttia? Etkö ole itse kokeillut? Tietysti kehitysvammaisena ymmärrät varmasti sen tosiasian, ettet ajokorttia tule edes saamaan ikinä.
Cruzeideri kirjoitti:
Ei meitä aikuisia paljon ohittelevat autot kiukuta, toisaalta kaikilla henkilöautoilla, joissa olen koskaan istunut, on tainnut päästä 140kmh ja harva Audi silloin ohi tulee. Ja tulkoon, jos kerran kiire on, minä ajan omaa vauhtiani miettimättä ohittajien kiireitä tai merkkejä.

Autoja en pidä sijoituksina, olkoon hinta mikä vaan. Vähän harmittaa, kun tuli nykyinen maksettua käteisellä, olisi sekin raha voinut olla pörssissä.
Seuraavaksi sitten juttelet perinteisesti, minimunista, kikkeleistä ylipäätään, linnuista? Rahattomuutesi ja kehitysvammasi jo mainitsitkin.
cruzeideri kirjoitti:
Etkö osaa googlatakaan?

Eri merkkien yhteistulosta verrattaessa Michelin on ykkönen, vaikkei aina kaikkia testejä voitakaan.

Pirkka-auto onkin hyvä määre autolleni. Riittävää laatua järkihintaan. 200e ylimääräinen panostus renkaisiin ei tee autosta premiumia, Mutta voi hyvinkin nostaa autoilun laatua saman verran kuin 2000e lisäsatsaus autoon.
Pirkka-autosta ei tule turvallista misukoilla. Kivikautiset rumpujarrut ja vanhentunut tekniikka pitää huolen, ettei se lintta kippo pysähdy edes misukoilla riittävän nopeasti. Toista se on ajaa testivoittajat alla, jotka vaihdan joka kesän puolivälissä uusiin. 2 sarjaa kesässä, kun 2mm kuluneet , vaihtoon. Rahaa tulee ikkunoista ja ovista. Ostan vain parasta.
Montakovuottakorttiin kirjoitti:
"En ole kuullut, että autoni pysähtymismatkassa olisi mitään vikaa". Sinulla ei siis ole vielä ajokorttia? Etkö ole itse kokeillut? Tietysti kehitysvammaisena ymmärrät varmasti sen tosiasian, ettet ajokorttia tule edes saamaan ikinä.
Joo, en ole hätäjarrutusta kokeillut, saati mitannut metrejä. Tavallisessa ajossa nyt ei tietenkään jarruteho lopu koskaan kesken.
Mutta nyt kun puheeksi tuli, niin pitipä kaivella testituloksia netistä. Näyttää 100-0 km/h olevan reilut 2m alle saman luokan Hondan ja Mazdan, 1m alle Hyundain, 2,5m alle Kian, 3m alle Toyotan ja 6m alle Volkswagenin.
Vain Ford voitti Pirkkani kolmella metrillä kyseisessä vertailussa.

Ihan tyytyväinen olen tältäkin osin. Moni Audi näemmä pysähtyy nopeammin, mutta jos niihin laitetaan Laufennit alle, niin häviävät.
cruzeideri kirjoitti:
Crosseilla on lukuisia testivoittoja, melkeinpä pelkkiä testivoittoja luokassaan. Jos vielä painottaa kesäominaisuuksia, niin niillä ei oikeastaan ole edes kilpailijaa.

Primacyt nyt eivät tähän kuulu, mutta ovat nekin aikoinaan jonkun testin voittaneet.

Michelin usein kärsii testeissä siitä, ettei kestoa mitata.
Tuulilasi 3/2017 sija 4. Michelin CrossClimate. Sekö on se kuuluisa testivoitto?
Cruzeideri kirjoitti:
Ei meitä aikuisia paljon ohittelevat autot kiukuta, toisaalta kaikilla henkilöautoilla, joissa olen koskaan istunut, on tainnut päästä 140kmh ja harva Audi silloin ohi tulee. Ja tulkoon, jos kerran kiire on, minä ajan omaa vauhtiani miettimättä ohittajien kiireitä tai merkkejä.

Autoja en pidä sijoituksina, olkoon hinta mikä vaan. Vähän harmittaa, kun tuli nykyinen maksettua käteisellä, olisi sekin raha voinut olla pörssissä.
Sinulla ei ole rahaa. Ei autoissa, ei pörssissä. Se on jo nyt selvillä. Kannattaisi ottaa selvää netin ihmeellisistä mahdollisuuksista ennen kuin esitttää, ja etenkin kun ei osaa peittää jälkiään.

Huomenna henkilöllisyytesi ja kotiosoitteesi on tässä kaikkien nähtävillä.

Nuku hyvin.

:)
hehheheheh kirjoitti:
Sinulla ei ole rahaa. Ei autoissa, ei pörssissä. Se on jo nyt selvillä. Kannattaisi ottaa selvää netin ihmeellisistä mahdollisuuksista ennen kuin esitttää, ja etenkin kun ei osaa peittää jälkiään.

Huomenna henkilöllisyytesi ja kotiosoitteesi on tässä kaikkien nähtävillä.

Nuku hyvin.

:)
Mitä sen on väliä missä minulla on tai ei ole rahaa?

Tuulilasi ei liene ainoa rengastestaaja, eikä kyseinen testi ollut neljän vuodenajan renkaille varmaankaan, ei etenkään kesäpainoitteisille sellaisille.
Cruzeideri kirjoitti:
Mitä sen on väliä missä minulla on tai ei ole rahaa?

Tuulilasi ei liene ainoa rengastestaaja, eikä kyseinen testi ollut neljän vuodenajan renkaille varmaankaan, ei etenkään kesäpainoitteisille sellaisille.
Itsepä olet puheeksi ottanut.
Cruzeideri kirjoitti:
Mitä sen on väliä missä minulla on tai ei ole rahaa?

Tuulilasi ei liene ainoa rengastestaaja, eikä kyseinen testi ollut neljän vuodenajan renkaille varmaankaan, ei etenkään kesäpainoitteisille sellaisille.
Niin, ketjun aihe oli 1001 renkaat ja Laufenn, ei sinun pirkkarenusi tai miseliinisi jotka lopultakin pystyit ostamaan.

Et vain vtun idiootti osaa pysyä poissa sieltä minne sinua ei ole kutsuttu.
rasvaapaköysi kirjoitti:
Niin, ketjun aihe oli 1001 renkaat ja Laufenn, ei sinun pirkkarenusi tai miseliinisi jotka lopultakin pystyit ostamaan.

Et vain vtun idiootti osaa pysyä poissa sieltä minne sinua ei ole kutsuttu.
Siksipä kiinnostuksesi minua kohtaan onkin erikoista, sairaalloista oikeastaan.
Cruzeideri kirjoitti:
Joo, en ole hätäjarrutusta kokeillut, saati mitannut metrejä. Tavallisessa ajossa nyt ei tietenkään jarruteho lopu koskaan kesken.
Mutta nyt kun puheeksi tuli, niin pitipä kaivella testituloksia netistä. Näyttää 100-0 km/h olevan reilut 2m alle saman luokan Hondan ja Mazdan, 1m alle Hyundain, 2,5m alle Kian, 3m alle Toyotan ja 6m alle Volkswagenin.
Vain Ford voitti Pirkkani kolmella metrillä kyseisessä vertailussa.

Ihan tyytyväinen olen tältäkin osin. Moni Audi näemmä pysähtyy nopeammin, mutta jos niihin laitetaan Laufennit alle, niin häviävät.
Oliko sää ja tuuliolosuhteet täysin samanlaiset testissä? Saman merkkiset, malliset ja kokoiset renkaat kaikissa testiautoissa? Jos ei, testi ei ole minkään arvoinen. Eikä vertailu kelpoinen.
Cruzeideri kirjoitti:
Mitä sen on väliä missä minulla on tai ei ole rahaa?

Tuulilasi ei liene ainoa rengastestaaja, eikä kyseinen testi ollut neljän vuodenajan renkaille varmaankaan, ei etenkään kesäpainoitteisille sellaisille.
Kun ei testitulos miellyttänyt, epäilys alkaa ja kumoaminen. Se oli aivan virallinen testi, eikä kyseinen rengas ole kitkarengas. Renkaalla on tavallista kesärengasta pidempi käyttöaika.
Eitalvirengas kirjoitti:
Kun ei testitulos miellyttänyt, epäilys alkaa ja kumoaminen. Se oli aivan virallinen testi, eikä kyseinen rengas ole kitkarengas. Renkaalla on tavallista kesärengasta pidempi käyttöaika.
Eli kaikki eurokitkat ovat aivan turhia, kun kerran Tuulilasi ei kesärengastestissään testaa talvioloja. Aukoton päättely.
Omasta mielestäni aika hiton hyvin 4season-renkaalta pärjätä puhtaasti kesäkäyttöön suunniteltujen renkaiden seassa noin hyvin. Kestoakaan Tuulilasi ei tainnut arvioida?

Mikä edes on kitkarenkaan määritelmä?
Kaikkisamaa kirjoitti:
Oliko sää ja tuuliolosuhteet täysin samanlaiset testissä? Saman merkkiset, malliset ja kokoiset renkaat kaikissa testiautoissa? Jos ei, testi ei ole minkään arvoinen. Eikä vertailu kelpoinen.
Joo, varmaan olivat rengastaneet Pirkan väärin ihan tahallaan. Ja varmaan jokainen VW:n ostaja ensitöikseen vaihtaa alle erilaiset renkaat kuin ensiasennuksena tulee.
cruzeideri kirjoitti:
Eli kaikki eurokitkat ovat aivan turhia, kun kerran Tuulilasi ei kesärengastestissään testaa talvioloja. Aukoton päättely.
Omasta mielestäni aika hiton hyvin 4season-renkaalta pärjätä puhtaasti kesäkäyttöön suunniteltujen renkaiden seassa noin hyvin. Kestoakaan Tuulilasi ei tainnut arvioida?

Mikä edes on kitkarenkaan määritelmä?
Michelin CrossClimate on valmistajan mukaan markkinoiden ensimmäinen pohjoismainen kesärengas. Ei kitkarengas, nastarengas tai talvirengas. Mistä ihmeestä oletkin päätellyt sen olevan jotain muuta kuin kesärengas? Kuivalla:"Muita renkaita pehmeämmän kumiseoksen huomaa ajokäytöksessä, CrossClimatet ei kestä kärkirenkaiden tavoin kaasunannostelua eikä suuria sortokulmia". "Äkillisissä kaarrekevennyksissä renkaalla on taipumusta lähteä reilumpiin peränluistoihin". Märällä: "Pidon rajan ylittyessä rengas lähtee aliohjautumaan loogisesti ja rattia pitää kääntää reilusti toivotun ajolinjan säilyttämiseksi. Liian suuresta tilannenopeudesta johtuvista luistoista palautuminen vaatii enemmän aikaa. Erikoisennäköinen pintakuvio vastustaa vesiliirtoa kohtuullisen hyvin". Rengas on hiljainen ja matala vierintävastus. Kallein. Ei siis todellakaan hyvä rengas ominaisuuksiltaan, hinnaltaan.
cruzeideri kirjoitti:
Eli kaikki eurokitkat ovat aivan turhia, kun kerran Tuulilasi ei kesärengastestissään testaa talvioloja. Aukoton päättely.
Omasta mielestäni aika hiton hyvin 4season-renkaalta pärjätä puhtaasti kesäkäyttöön suunniteltujen renkaiden seassa noin hyvin. Kestoakaan Tuulilasi ei tainnut arvioida?

Mikä edes on kitkarenkaan määritelmä?
Sinun mutu tunnoillasi ei ole mitään arvoa. Sinähän arvostat vain rengastestejä, jos renkaasi sattuu voittamaan. muuten kumoat ne. Kesä ja kitkarenkaat sekoitat keskenään.
cruzeideri kirjoitti:
Niin, minusta käyttöautoon ihan ok. Jos haluaa autoltaan parempia ominaisuuksia, niin edelleenkin on kustannustehokkainta satsata renkaisiin. Vain ääliö maksaa kymppitonneja hevosista ja säästää satasia laittaessaan alle halvinta kiinankuraa.
Vain ääliö luulee pirkka-rellun pysähtyvän nopeiten misukoilla.
Pirkka-autolla.ajat kirjoitti:
Selittele nyt siinä, perse auki kuin tuuran putki.

Ei Samarastasi tule Premiumia vaikka sait säästetyksi siihen oikein miseliinit.
Ainakin monasti nettirenkaista valitetaan sitten kovaa kiirettä ja nihkeä palvelu kun liikkeeseen menee asioimaan asennuksist ja töiden hinnalla sitten voi onnitella muutaman kympin säästöä.
einytniin kirjoitti:
Vain ääliö luulee pirkka-rellun pysähtyvän nopeiten misukoilla.
No minä en luule, ainakaan yleisesti puhuen. Mutta jos haluaa kesärenkaan kesäominaisuudet yhdistettynä siedettäviin talviominaisuuksiin, niin valinta on selvä. Suomen kesässä kun kesärenkaillakin ne kriittisimmät hetket usein sattuvat loskassa, lumella tai jäällä, ellei sitten vaihda toukokuun puolivälissä kesäkumeja alle ja syyskuussa pois ja jää kotiin juhannuksen lumisateilla.
hjhjhgjjgh kirjoitti:
Ainakin monasti nettirenkaista valitetaan sitten kovaa kiirettä ja nihkeä palvelu kun liikkeeseen menee asioimaan asennuksist ja töiden hinnalla sitten voi onnitella muutaman kympin säästöä.
Se nyt on omaa hölmöyttä viedä asennettavaksi kalleimpaan mahdolliseen.
4sijaoikeasija kirjoitti:
Michelin CrossClimate on valmistajan mukaan markkinoiden ensimmäinen pohjoismainen kesärengas. Ei kitkarengas, nastarengas tai talvirengas. Mistä ihmeestä oletkin päätellyt sen olevan jotain muuta kuin kesärengas? Kuivalla:"Muita renkaita pehmeämmän kumiseoksen huomaa ajokäytöksessä, CrossClimatet ei kestä kärkirenkaiden tavoin kaasunannostelua eikä suuria sortokulmia". "Äkillisissä kaarrekevennyksissä renkaalla on taipumusta lähteä reilumpiin peränluistoihin". Märällä: "Pidon rajan ylittyessä rengas lähtee aliohjautumaan loogisesti ja rattia pitää kääntää reilusti toivotun ajolinjan säilyttämiseksi. Liian suuresta tilannenopeudesta johtuvista luistoista palautuminen vaatii enemmän aikaa. Erikoisennäköinen pintakuvio vastustaa vesiliirtoa kohtuullisen hyvin". Rengas on hiljainen ja matala vierintävastus. Kallein. Ei siis todellakaan hyvä rengas ominaisuuksiltaan, hinnaltaan.
4. sija oli ihan hyvä tulos.

Mitä tarkoittaa kitkarengas? Millä perusteella CC ei sitä olisi? Ei se varsinainen puhdas talvirengas ole, mutta samaan periaatteeseen sen kitka lumella perustuu.
Tosin minulle nyt aivan sama miksi sinä sitä haluat kutsua. Joka tapauksessa kyseessä on kesärenkaista ylivoimaisesti paras rengas talvisiin oloihin. Kyllä tuosta jotain voi maksaa. Tosin voi olla, että samaan tai parempaankin lopputulokseen pääsisi ihan vaan ajamalla niillä varsinaisilla talvikitkoilla pitkään keväällä ja ottaen alle aikaisin syksyllä. En ole tarkkaan vertaillut ja tähän vaikuttaa mm. kitkojen hinta/laatu/kilometri verrattuna kesäkumeihin ja Crosseihin.

Vaikea kyllä ymmärtää, että sairastapaus haluaa Laufenn-ketjussa Crosseista lässyttää.
cruzeideri kirjoitti:
4. sija oli ihan hyvä tulos.

Mitä tarkoittaa kitkarengas? Millä perusteella CC ei sitä olisi? Ei se varsinainen puhdas talvirengas ole, mutta samaan periaatteeseen sen kitka lumella perustuu.
Tosin minulle nyt aivan sama miksi sinä sitä haluat kutsua. Joka tapauksessa kyseessä on kesärenkaista ylivoimaisesti paras rengas talvisiin oloihin. Kyllä tuosta jotain voi maksaa. Tosin voi olla, että samaan tai parempaankin lopputulokseen pääsisi ihan vaan ajamalla niillä varsinaisilla talvikitkoilla pitkään keväällä ja ottaen alle aikaisin syksyllä. En ole tarkkaan vertaillut ja tähän vaikuttaa mm. kitkojen hinta/laatu/kilometri verrattuna kesäkumeihin ja Crosseihin.

Vaikea kyllä ymmärtää, että sairastapaus haluaa Laufenn-ketjussa Crosseista lässyttää.
"Vaikea kyllä ymmärtää, että sairastapaus haluaa Laufenn-ketjussa Crosseista lässyttää."

Oletko uskomattoman tyhmä, sokea , muistihäiriöinen vai kaikkia yhdessä?

Ensimmäinen Crosseista lässyttäjän viesti on SINUN VIESTISI tässä ketjussa, toinen viesti aloituksen jälkeen, vtun imbesilli.
Stupidonvalinta kirjoitti:
Se nyt on omaa hölmöyttä viedä asennettavaksi kalleimpaan mahdolliseen.
Etenkin kun nettikaupoilla on listat yhteistyökumppaneista ja hinnoista...
cruzeideri kirjoitti:
4. sija oli ihan hyvä tulos.

Mitä tarkoittaa kitkarengas? Millä perusteella CC ei sitä olisi? Ei se varsinainen puhdas talvirengas ole, mutta samaan periaatteeseen sen kitka lumella perustuu.
Tosin minulle nyt aivan sama miksi sinä sitä haluat kutsua. Joka tapauksessa kyseessä on kesärenkaista ylivoimaisesti paras rengas talvisiin oloihin. Kyllä tuosta jotain voi maksaa. Tosin voi olla, että samaan tai parempaankin lopputulokseen pääsisi ihan vaan ajamalla niillä varsinaisilla talvikitkoilla pitkään keväällä ja ottaen alle aikaisin syksyllä. En ole tarkkaan vertaillut ja tähän vaikuttaa mm. kitkojen hinta/laatu/kilometri verrattuna kesäkumeihin ja Crosseihin.

Vaikea kyllä ymmärtää, että sairastapaus haluaa Laufenn-ketjussa Crosseista lässyttää.
>>Vaikea kyllä ymmärtää, että sairastapaus haluaa Laufenn-ketjussa Crosseista lässyttää.<<

http://cosmouk.cdnds.net/15/02/nrm_1420910082-a99abdac727ddfc3646fe9b55d8b0f10c943f8e813bd1d84b9102d0c48c09519.jpg
kjhkjhkjhkjh kirjoitti:
Etenkin kun nettikaupoilla on listat yhteistyökumppaneista ja hinnoista...
Etenkin jos on niin tyhmä ettei osaa kysyä muualta ja luulee ettei asennuksia tehdä muualla. Tai kuvittelee ettei niitä saa vaikka kotiovelle tilattua, asennusliikkeen sijaan.
cruzeideri kirjoitti:
4. sija oli ihan hyvä tulos.

Mitä tarkoittaa kitkarengas? Millä perusteella CC ei sitä olisi? Ei se varsinainen puhdas talvirengas ole, mutta samaan periaatteeseen sen kitka lumella perustuu.
Tosin minulle nyt aivan sama miksi sinä sitä haluat kutsua. Joka tapauksessa kyseessä on kesärenkaista ylivoimaisesti paras rengas talvisiin oloihin. Kyllä tuosta jotain voi maksaa. Tosin voi olla, että samaan tai parempaankin lopputulokseen pääsisi ihan vaan ajamalla niillä varsinaisilla talvikitkoilla pitkään keväällä ja ottaen alle aikaisin syksyllä. En ole tarkkaan vertaillut ja tähän vaikuttaa mm. kitkojen hinta/laatu/kilometri verrattuna kesäkumeihin ja Crosseihin.

Vaikea kyllä ymmärtää, että sairastapaus haluaa Laufenn-ketjussa Crosseista lässyttää.
Mitäs jos keskittyisit vaan nyppimään niitä nastoja pois. Ensin CC ei mielestäsi ole kesärengas, sitten onkin, sitten taas kitkat. Se on edelleen kesärengas ja tietoa löydät esim. Euromasterin sivulta. Luulisi että olet tuolla vouhkaamis määrällä tietoinen, mitkä ihmeen renkaat olet ostanut.
Cruzeideri kirjoitti:
Mitä sen on väliä missä minulla on tai ei ole rahaa?

Tuulilasi ei liene ainoa rengastestaaja, eikä kyseinen testi ollut neljän vuodenajan renkaille varmaankaan, ei etenkään kesäpainoitteisille sellaisille.
Laita linkki testivoitosta.
Tarkkuutta kirjoitti:
Mitäs jos keskittyisit vaan nyppimään niitä nastoja pois. Ensin CC ei mielestäsi ole kesärengas, sitten onkin, sitten taas kitkat. Se on edelleen kesärengas ja tietoa löydät esim. Euromasterin sivulta. Luulisi että olet tuolla vouhkaamis määrällä tietoinen, mitkä ihmeen renkaat olet ostanut.
Joo, CC on ihan liian vaikea juttu sinulle ymmärrettäväksi, mutta yritähän nyt vähän petrata peliäsi tai en jaksa enää vastailla.

Testivoittoja löytää Googlella.
kjhkjhkjhkjh kirjoitti:
Etenkin kun nettikaupoilla on listat yhteistyökumppaneista ja hinnoista...
No minä vein sellaiseen ja palstan vajakkiraadin mukaan maksoin ihan kauheasti liikaa.
Cruzeideri kirjoitti:
Joo, CC on ihan liian vaikea juttu sinulle ymmärrettäväksi, mutta yritähän nyt vähän petrata peliäsi tai en jaksa enää vastailla.

Testivoittoja löytää Googlella.
Hei, olisi todellakin parempi kun et vastailisi kenellekään. Jo toinen vastausviesti tässä ketjussa oli sinun höpinääsi CrossClimateista vaikka se ei ole ketjun aihe eikä kukaan kysynyt sinulta niistä. Aloita oma ketju CrossClimateistasi ja katso ketä kiinnostaa, sen sijaan että tunget niitä joka stnan ketjuun, autisti.
Cruzeideri kirjoitti:
Joo, CC on ihan liian vaikea juttu sinulle ymmärrettäväksi, mutta yritähän nyt vähän petrata peliäsi tai en jaksa enää vastailla.

Testivoittoja löytää Googlella.
Testivoittoja löytyy Googlella, mutta ei ainuttakaan voittoa CC:lle. Tässä käy taas niinkuin usein cruzeiderin jutuille, ei ole.
Cruzeideri kirjoitti:
No minä vein sellaiseen ja palstan vajakkiraadin mukaan maksoin ihan kauheasti liikaa.
Kivijalkakaupasta"ostava"vei renkaat toiseen kivijalkakauppaan asennettavaksi. Sinähän et osta nettikaupasta renkaita, koska niiden etsiminen vie aikaa ja se on kallista sinulle.
hussikametsään kirjoitti:
Hei, olisi todellakin parempi kun et vastailisi kenellekään. Jo toinen vastausviesti tässä ketjussa oli sinun höpinääsi CrossClimateista vaikka se ei ole ketjun aihe eikä kukaan kysynyt sinulta niistä. Aloita oma ketju CrossClimateistasi ja katso ketä kiinnostaa, sen sijaan että tunget niitä joka stnan ketjuun, autisti.
Kyllä minulta heti kärkeen pyydettiin kommenttia. Crossit nyt ovat edelliset ostamani, joten niihin osasin verrata.
Jokueinyttäsmää kirjoitti:
Kivijalkakaupasta"ostava"vei renkaat toiseen kivijalkakauppaan asennettavaksi. Sinähän et osta nettikaupasta renkaita, koska niiden etsiminen vie aikaa ja se on kallista sinulle.
Kivijalasta haluamieni etsiminen vie vielä enemmän aikaa, joten ostin netistä ja kivijalkahan se asennusliike sitten tietenkin oli.
Cruzeideri kirjoitti:
Kyllä minulta heti kärkeen pyydettiin kommenttia. Crossit nyt ovat edelliset ostamani, joten niihin osasin verrata.
Sinulta ei ole pyydetty mitään kommenttia.
Cruzeideri kirjoitti:
Kivijalasta haluamieni etsiminen vie vielä enemmän aikaa, joten ostin netistä ja kivijalkahan se asennusliike sitten tietenkin oli.
Et aivoton apina muista edes mitä höpiset aikaisemmin. Moneen kertaan olet kertonut ettet osta netistä renkaita. Renkaiden etsimiseen netistä menee liian kauan aikaa sinulla, jolle vapaa aika on äärettömän kallista. Kannattaisi ottaa ne pääkoppa pilsut useammin. Laita se linkki CC:n testivoitosta, minä en löydä sitä siksi kun sitä ei ole.
Cruzeideri kirjoitti:
Kyllä minulta heti kärkeen pyydettiin kommenttia. Crossit nyt ovat edelliset ostamani, joten niihin osasin verrata.
Näytäpäs missä sinulta on pyydetty kommenttia?
Eimuistikaantoimi kirjoitti:
Et aivoton apina muista edes mitä höpiset aikaisemmin. Moneen kertaan olet kertonut ettet osta netistä renkaita. Renkaiden etsimiseen netistä menee liian kauan aikaa sinulla, jolle vapaa aika on äärettömän kallista. Kannattaisi ottaa ne pääkoppa pilsut useammin. Laita se linkki CC:n testivoitosta, minä en löydä sitä siksi kun sitä ei ole.
Huolimaton tai huonomuistinen trolli on sitten säälittävä otus.
Eimuistikaantoimi kirjoitti:
Et aivoton apina muista edes mitä höpiset aikaisemmin. Moneen kertaan olet kertonut ettet osta netistä renkaita. Renkaiden etsimiseen netistä menee liian kauan aikaa sinulla, jolle vapaa aika on äärettömän kallista. Kannattaisi ottaa ne pääkoppa pilsut useammin. Laita se linkki CC:n testivoitosta, minä en löydä sitä siksi kun sitä ei ole.
Hourailet ja siksi kai olet niin vihainen jatkuvasti.
Cruzeideri kirjoitti:
Hourailet ja siksi kai olet niin vihainen jatkuvasti.
Oletko oikeasti dementikko vai trollaatko huviksesi?

Lässytit Crosseista lässyttäjistä vaikka ensimmäinen viesti jossa Crosseista lässytettiin, oli sinun kirjoittamasi, ja kenenkään kysymättä yhtään mitään Crosseistasi. Kuka tahansa voi lukea sen tuolta ketjun alusta.

Sitten lässytät että joku olisi kysynyt sinulta jotakin Crosseistasi tai kysynyt ylipäätään yhtään mitään mielipidettäsi, vaikka sekin on kenen tahansa nähtävissä että kukaan ei ole kysynyt sinulta yhtään mitään.

Mitä ihmettä oikein luulet saavuttavasi valehtelemisella ja todellisuuden kieltämisellä kun kaikki näkevät sinun kirjoittelevan pelkkää roskaa?

Olet ilmeisesti tätä ihmistyyppiä:

https://ci.memecdn.com/6878760.jpg
mene.jo.hoitoon kirjoitti:
Oletko oikeasti dementikko vai trollaatko huviksesi?

Lässytit Crosseista lässyttäjistä vaikka ensimmäinen viesti jossa Crosseista lässytettiin, oli sinun kirjoittamasi, ja kenenkään kysymättä yhtään mitään Crosseistasi. Kuka tahansa voi lukea sen tuolta ketjun alusta.

Sitten lässytät että joku olisi kysynyt sinulta jotakin Crosseistasi tai kysynyt ylipäätään yhtään mitään mielipidettäsi, vaikka sekin on kenen tahansa nähtävissä että kukaan ei ole kysynyt sinulta yhtään mitään.

Mitä ihmettä oikein luulet saavuttavasi valehtelemisella ja todellisuuden kieltämisellä kun kaikki näkevät sinun kirjoittelevan pelkkää roskaa?

Olet ilmeisesti tätä ihmistyyppiä:

https://ci.memecdn.com/6878760.jpg
Googlaahan siinä joutessasi joku vihanhallintakurssi. Zen!

Ovatko kaverisi sairaina tänään?
Cruzeideri kirjoitti:
Googlaahan siinä joutessasi joku vihanhallintakurssi. Zen!

Ovatko kaverisi sairaina tänään?
Googlaahan sinä vaan se CC:n testivoitto. Ai niin, eihän sitä löydy. Ei sitä ole, hah, hah.
Kyllänakrattaa kirjoitti:
Googlaahan sinä vaan se CC:n testivoitto. Ai niin, eihän sitä löydy. Ei sitä ole, hah, hah.
Löytyy viidessä sekunnissa ainakin kolme.

Nokian vastine Weatherproof on yhden testin mukaan lumella yhtä hyvä kuin Nokian talvikitka. Saman testin mukaan CC lähellä samaa tasoa.
Jäällä taas CC on toisen testin mukaan Weatherproofia parempi.

Ei vaan löydy kunnon dataa normaalien talvikitkojen pidosta jäällä vs. Weatherproof tai muut jokasään renkaat. Jotain jäähallimittauksia lähinnä.
cruzeideri kirjoitti:
Löytyy viidessä sekunnissa ainakin kolme.

Nokian vastine Weatherproof on yhden testin mukaan lumella yhtä hyvä kuin Nokian talvikitka. Saman testin mukaan CC lähellä samaa tasoa.
Jäällä taas CC on toisen testin mukaan Weatherproofia parempi.

Ei vaan löydy kunnon dataa normaalien talvikitkojen pidosta jäällä vs. Weatherproof tai muut jokasään renkaat. Jotain jäähallimittauksia lähinnä.
Laita ihmeessä se linkki tänne, nähdään mitkä on muiden renkaiden tulokset samassa testissä.
Kokonaistulos kirjoitti:
Laita ihmeessä se linkki tänne, nähdään mitkä on muiden renkaiden tulokset samassa testissä.
Tyrereview'siin muistaakseni CC:n sivulle kerätty ainakin kolme testiä.
cruzeideri kirjoitti:
Tyrereview'siin muistaakseni CC:n sivulle kerätty ainakin kolme testiä.
Ei ollut kunnon testi, pitäisi olla puhdas kesärengastesti. CC on kuitenkin kesärengas valmistajankin mukaan.
+Lisää kommentti
Viitsithän laittaa arviota Laufenneista kun olet niillä tovin ajanut? Kyseessähän on Hankookin kakkosmerkki.

Myös hyviä kokemuksia 1001 renkaasta kuten myös rengas24:stä. Kortilla maksaen tilaus lähtee nopeiten liikenteeseen, ainoa pieni miinus itselläkin koskee suomen postia, kun renkaat ovat joutuneet heidän haltuunsa on niitä sitten kuskattu ympäri suomea ja tehty vauhtimutkia maakunnissa pari päivää syystä että?
1 VASTAUS:
No kato kun samalla matkalla kun renkaita tuodaan, täytyy käydä leikkaamassa pari nurmikenttää 😂
+Lisää kommentti
Jos haluaa kiinalaista halpaa paskaa autonsa alle ja uskoo niiden laatuun ja kestävyyteen. Onhan noita testailtu ja 95% paskaksi todettu, jopa osin vaarallisen liukkaiksi ja avaamattomiksi.
Kyllä uusien renkaiden osto ja vaihto käy kätevästi ja myös tahtoessaan edullisesti kun ajaa rengasliikkeeseen ja juo vaikka kahvit odottaessa ja saa takuun renkaisiin ja työstä.
10 VASTAUSTA:
Vitsipalsta on ihan toisaalla...
Tuossa sulle kruse tai joku muu tasan yhtä tyhmä hieman sitä edullista kahvikuppia:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14896992/hintavertailussa-rengaskauppoja

Jos lasket 212€ hintaerosta sen kahvikupin pois niin jää reilusti rahaa rengastöihin tai sitten on ihan vtun kalliit kahvit. Sitä paitsi nyt voi tilata näistä nettikaupoista renkaat lähimpään yhteistyötä tekevään hieman fiksumpaan kivijalkaliikkeeseen ja ajaa sinne asennukseen. Ja kahville...
Kivijalkakauppa on mennyttä aikaa. Ikävä kyllä halpis renkaissakin on hyviä. Testattu on vagniikan maailmassa joskus jotain, ovat menestyneetkin ihan hyvin. Tilanne nopeus ratkaisee kelissä ja liikenteessä, jos reikä päässä ajaa...Käyttö kokemuksia voi lukea ja uskoa. Nokia ja Contit kesän tavaraa enemmän ajavalle. Takuu toimii nettikaupasta ostaessa, itselläni ei ole koskaan tullut viallisia renkaita netin kautta ostaessa. Saman takuun saa työlle oli renkaat ostettu mistä tahtojaan. On niin pirun kallista kahvia se yli 200e kalliimpi rengas sarja. Eikä niitä netistä ostettuja renkaita tarvitse minnekkään rahdata, ne saa suoraan haluamaansa pajalle. Tai jos lomailee virossa, samalla ne renkaat vaihtuu.
Eisenihmeempää kirjoitti:
Kivijalkakauppa on mennyttä aikaa. Ikävä kyllä halpis renkaissakin on hyviä. Testattu on vagniikan maailmassa joskus jotain, ovat menestyneetkin ihan hyvin. Tilanne nopeus ratkaisee kelissä ja liikenteessä, jos reikä päässä ajaa...Käyttö kokemuksia voi lukea ja uskoa. Nokia ja Contit kesän tavaraa enemmän ajavalle. Takuu toimii nettikaupasta ostaessa, itselläni ei ole koskaan tullut viallisia renkaita netin kautta ostaessa. Saman takuun saa työlle oli renkaat ostettu mistä tahtojaan. On niin pirun kallista kahvia se yli 200e kalliimpi rengas sarja. Eikä niitä netistä ostettuja renkaita tarvitse minnekkään rahdata, ne saa suoraan haluamaansa pajalle. Tai jos lomailee virossa, samalla ne renkaat vaihtuu.
Delticomilla ja parilla suomalaisella liikkeelläkin on nykyään liikkuva asennuspalvelu, konttikuormuri jossa rengas- ja tasapainotuskoneet, tulevat mihin tilaat, kotipihaan, duunin parkkikselle ym.

En tiedä tarjoavatko kahvia.
kehityskehittyy kirjoitti:
Delticomilla ja parilla suomalaisella liikkeelläkin on nykyään liikkuva asennuspalvelu, konttikuormuri jossa rengas- ja tasapainotuskoneet, tulevat mihin tilaat, kotipihaan, duunin parkkikselle ym.

En tiedä tarjoavatko kahvia.
Kehitys kehittyy on muuten aivan kehitysvammainen mitään tarkoittamaton lausahdus.

200e säästö on tai ei kannattava. Kuten aiemmin todettu, niin usein se voi täysin kuolettua muiden ominaisuuksien kautta.
Kysyä myös voi, että moniko autoa ostaessa ruksisi 200e lisävarusteen ruudun, jos sillä saisi selvästi parempia ominaisuuksia? Luulisin, että melkein jokainen. Mutta jostain syystä silti rengaskaupoilla sama 200e onkin joillekin ihan hiton iso raha, vaikkei se edes välttämättä kesto ja vierintävastus huomioiden jää säästöksi.
Mutta kuten sanottua, tapauskohtaista. Kuten aiemmin todettiin ketjussa, halpiksista ehkä noin 5% on kilpailukykyisiä. Eli tuurilla tai kovalla taustatyöllä voi saada halpaa ja hyvää, riippuen myös ajotavoista ja ominaisuuksien arvottamisesta.
Cruzeideri kirjoitti:
Kehitys kehittyy on muuten aivan kehitysvammainen mitään tarkoittamaton lausahdus.

200e säästö on tai ei kannattava. Kuten aiemmin todettu, niin usein se voi täysin kuolettua muiden ominaisuuksien kautta.
Kysyä myös voi, että moniko autoa ostaessa ruksisi 200e lisävarusteen ruudun, jos sillä saisi selvästi parempia ominaisuuksia? Luulisin, että melkein jokainen. Mutta jostain syystä silti rengaskaupoilla sama 200e onkin joillekin ihan hiton iso raha, vaikkei se edes välttämättä kesto ja vierintävastus huomioiden jää säästöksi.
Mutta kuten sanottua, tapauskohtaista. Kuten aiemmin todettiin ketjussa, halpiksista ehkä noin 5% on kilpailukykyisiä. Eli tuurilla tai kovalla taustatyöllä voi saada halpaa ja hyvää, riippuen myös ajotavoista ja ominaisuuksien arvottamisesta.
Älä nyt viitsi sössöttää, vitun kehari. Juurihan pääsit tilittämästä kuinka et kykene ostamaan kaksia renkaita vuodessa ja että renkaiden etsimiseen netistä kuluu sinulta niin paljon aikaa että aikasi hinnalla ei kannata, eli olet todella perseaukinen.

Keskity nyt vain niihin vanhastaan tunnetuksi tekemiisi kikkelifantasioihisi niille tarkoitetuilla palstoilla. Pysyy rengaspalsta siistinä asiattomuuksistasi ja pääset haluamaasi seuraan.

"Mutta jostain syystä silti rengaskaupoilla sama 200e onkin joillekin ihan hiton iso raha, vaikkei se edes välttämättä kesto ja vierintävastus huomioiden jää säästöksi."

Vitun idiootti, esimerkissä 212 hintaero oli tasan samasta renkaasta eri kaupoissa. Sinä varmasti maksat 212 euroa päästäksesi kahville ja iskemään silmää sen kivijalkakauppiaasi kanssa.
Cruzeideri kirjoitti:
Kehitys kehittyy on muuten aivan kehitysvammainen mitään tarkoittamaton lausahdus.

200e säästö on tai ei kannattava. Kuten aiemmin todettu, niin usein se voi täysin kuolettua muiden ominaisuuksien kautta.
Kysyä myös voi, että moniko autoa ostaessa ruksisi 200e lisävarusteen ruudun, jos sillä saisi selvästi parempia ominaisuuksia? Luulisin, että melkein jokainen. Mutta jostain syystä silti rengaskaupoilla sama 200e onkin joillekin ihan hiton iso raha, vaikkei se edes välttämättä kesto ja vierintävastus huomioiden jää säästöksi.
Mutta kuten sanottua, tapauskohtaista. Kuten aiemmin todettiin ketjussa, halpiksista ehkä noin 5% on kilpailukykyisiä. Eli tuurilla tai kovalla taustatyöllä voi saada halpaa ja hyvää, riippuen myös ajotavoista ja ominaisuuksien arvottamisesta.
Oletko taas tapasi mukaan kännissä vai ihan paljaaltaan niin tyhmä ettet tajunnut n. 200 hintaeron linkissä kyseessä olevan sama Continental Premium Contact?

Pysy nyt hemmetti poissa ihmisten ilmoilta jos ainoa olemassaolosi tarkoitus on osoittaa typeryytesi joka stanan viestissä mitä saat vaivalla rustatuksi.
Cruzeideri kirjoitti:
Kehitys kehittyy on muuten aivan kehitysvammainen mitään tarkoittamaton lausahdus.

200e säästö on tai ei kannattava. Kuten aiemmin todettu, niin usein se voi täysin kuolettua muiden ominaisuuksien kautta.
Kysyä myös voi, että moniko autoa ostaessa ruksisi 200e lisävarusteen ruudun, jos sillä saisi selvästi parempia ominaisuuksia? Luulisin, että melkein jokainen. Mutta jostain syystä silti rengaskaupoilla sama 200e onkin joillekin ihan hiton iso raha, vaikkei se edes välttämättä kesto ja vierintävastus huomioiden jää säästöksi.
Mutta kuten sanottua, tapauskohtaista. Kuten aiemmin todettiin ketjussa, halpiksista ehkä noin 5% on kilpailukykyisiä. Eli tuurilla tai kovalla taustatyöllä voi saada halpaa ja hyvää, riippuen myös ajotavoista ja ominaisuuksien arvottamisesta.
Tulethan raportoimaan kaikki vaaratilanteet joista selvisit, ainoastaan Michelinin 38cm lyhyemmästä jarrutusmatkasta ja 2km/h paremmasta vesiliirto ominaisuudesta, verrattuna testissä huonommaksi jääneisiin renkaisiin.
Cruzeideri kirjoitti:
Kehitys kehittyy on muuten aivan kehitysvammainen mitään tarkoittamaton lausahdus.

200e säästö on tai ei kannattava. Kuten aiemmin todettu, niin usein se voi täysin kuolettua muiden ominaisuuksien kautta.
Kysyä myös voi, että moniko autoa ostaessa ruksisi 200e lisävarusteen ruudun, jos sillä saisi selvästi parempia ominaisuuksia? Luulisin, että melkein jokainen. Mutta jostain syystä silti rengaskaupoilla sama 200e onkin joillekin ihan hiton iso raha, vaikkei se edes välttämättä kesto ja vierintävastus huomioiden jää säästöksi.
Mutta kuten sanottua, tapauskohtaista. Kuten aiemmin todettiin ketjussa, halpiksista ehkä noin 5% on kilpailukykyisiä. Eli tuurilla tai kovalla taustatyöllä voi saada halpaa ja hyvää, riippuen myös ajotavoista ja ominaisuuksien arvottamisesta.
Hyvä cruzeideri, hyvä taas kerran...

http://cdn.pophangover.com/images/facepalm-5.jpg
Naamapalmuataas kirjoitti:
Hyvä cruzeideri, hyvä taas kerran...

http://cdn.pophangover.com/images/facepalm-5.jpg
Se on kyllä eeppinen idiootti.
+Lisää kommentti
Miltä Laufenit vaikuttavat pakun alla? C-renkaiden osto myös edessä.
Ilmoita
Anteeksi pilini pituus,on vaivaset kaksi tuumaa. Siksi vittuilen täällä.
Ilmoita
aika paljon noita negatiivisiä kokemuksia myös tuosta 1001renkaasta.
ja aika paljon näköjään verottaja vaatii kyseiseltä yritykseltä
http://www.protestilista.com/yritys/2666406-7
halpa hinta taitaa siis johtua siitä että ei tilitetä verottajalle tuota alvia
10 VASTAUSTA:
Siis ulkomaisen GMBH:n ei tule tilittää alvia tai mitään muutakaan suomen verottajalle. Esimerkiksi Virosta ostettaessa tai tilattaessa tuotteen alv maksetaan Viron prosentin mukaan ja Viroon.
Eri asia on se että suomen verottaja yrittää rohmuta jotakin joka ei sille kuulu. Se nyt ei ole mitään uutta että vaikka olemme EU:ssa, toimii suomen valtio tietyissä asioissa ikään kuin emme olisikaan.

Itse en ole kuullut mitään negatiiivista toimitusten suhteen enkä sellaista ole itsekään kokenut tuosta firmasta ostaessani. Kenties voisit esittää linkkejä niihin negatiivisiin kokemuksiin?
taidat.olla kirjoitti:
Siis ulkomaisen GMBH:n ei tule tilittää alvia tai mitään muutakaan suomen verottajalle. Esimerkiksi Virosta ostettaessa tai tilattaessa tuotteen alv maksetaan Viron prosentin mukaan ja Viroon.
Eri asia on se että suomen verottaja yrittää rohmuta jotakin joka ei sille kuulu. Se nyt ei ole mitään uutta että vaikka olemme EU:ssa, toimii suomen valtio tietyissä asioissa ikään kuin emme olisikaan.

Itse en ole kuullut mitään negatiiivista toimitusten suhteen enkä sellaista ole itsekään kokenut tuosta firmasta ostaessani. Kenties voisit esittää linkkejä niihin negatiivisiin kokemuksiin?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12436734/1001renkaat-huijaa
luepa koko keskustelu.
tosta verosta sitten vielä että jos myyjä ei tilitä veroja kotomaahansa niin mihin sitten.
mahtoi tämänkin firman pääpaikka olla andorrassa, mikä ei nyt herätä luottamusta
samakehari kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12436734/1001renkaat-huijaa
luepa koko keskustelu.
tosta verosta sitten vielä että jos myyjä ei tilitä veroja kotomaahansa niin mihin sitten.
mahtoi tämänkin firman pääpaikka olla andorrassa, mikä ei nyt herätä luottamusta
nähtävästi on muuten yhtiön nimi muuttunut 2016 tämmöiseksi
AD TYRES INTERNATIONAL SLU.
aikaisemmin oli tuo cp reifen
samakehari kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12436734/1001renkaat-huijaa
luepa koko keskustelu.
tosta verosta sitten vielä että jos myyjä ei tilitä veroja kotomaahansa niin mihin sitten.
mahtoi tämänkin firman pääpaikka olla andorrassa, mikä ei nyt herätä luottamusta
Niin siis tuossahan on vain lisää todentamattomia väitteitä Suomi24:ssä, mitä sen pitäisi todistaa?

Tietenkin myyjän tulee tilittää verot myyjän kotimaahan, ja jos myyjä on firma joka sijaitsee ulkomailla ja joka on rekisteröity ulkomaille, niin sinne eikä suomen veroviranomaisille. Ei suomen verottajalla ole (kuin ehkä omasta mielestään) asiaa ulkomaisen postimyyntifirman tuloihin.

Minä puolestani annan rahat mieluummin vaikka Andorraan, kuin suomen verottajalle ja jotka rahat poliitikot puolestaan lahjoittavat terroristeille.
kehis kirjoitti:
nähtävästi on muuten yhtiön nimi muuttunut 2016 tämmöiseksi
AD TYRES INTERNATIONAL SLU.
aikaisemmin oli tuo cp reifen
Niin, etkö jo nimestäkin näe että kyseessä on firma johon suomen verottajalla ei ole toimivaltaa?
Tätä.Päivää kirjoitti:
Niin siis tuossahan on vain lisää todentamattomia väitteitä Suomi24:ssä, mitä sen pitäisi todistaa?

Tietenkin myyjän tulee tilittää verot myyjän kotimaahan, ja jos myyjä on firma joka sijaitsee ulkomailla ja joka on rekisteröity ulkomaille, niin sinne eikä suomen veroviranomaisille. Ei suomen verottajalla ole (kuin ehkä omasta mielestään) asiaa ulkomaisen postimyyntifirman tuloihin.

Minä puolestani annan rahat mieluummin vaikka Andorraan, kuin suomen verottajalle ja jotka rahat poliitikot puolestaan lahjoittavat terroristeille.
anna rahasi minne haluat se on sinun oikeus.
eikös nää ole kanssa todistamattomia väitteitä nää positiiviset jutut.
ei myöskään äkkiseltään löydy muista ulkomaan nettikaupoista verottajan vaateita
joten mahtaako muut sitten tilittää verot kotimaahan
kehis kirjoitti:
nähtävästi on muuten yhtiön nimi muuttunut 2016 tämmöiseksi
AD TYRES INTERNATIONAL SLU.
aikaisemmin oli tuo cp reifen
Vai on yhtiön nimi muuttunut. Olen tilannut kyseisestä firmasta nimestä huolimatta ja tavara on tullut nopeasti, ollut tuoretta ja sitä mitä on tilattu. Ja edullista. Ei moitteen sijaa.
erinomaista, sittenhän sinulla on menny kaikki ihan ok
Nyt on todella hämärää touhua. Miksi suomen verottaja karhuaa ulkomaalaiselta yhtiöltä veroja? Tekeekö verottaja taas laittomuuksia kuten autoveroasioissa ja luottaa siihen että kukaan ei tee/uskalla koston pelossa tehdä valitusta EU:n instansseihin? Täytyy antaa juttuvinkki vaihtoehtomedioille, suomessahan kun ei korppi korpin silmää noki ja sekä media että poliitikot ja virkamiehet ovat samassa saunassa.
vai onko eri maiden veroinstanssit keskustelleet keskenään ja todenneet että
eihän näistä ole maksettu veroja mihkään. en tiiä
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

1001 Renkaat, positiivinen kokemus

Tilasin 1001Renkailta pakettiautoon Laufenn -merkkiset kesärenkaat 225/70/15. Maksoin tilauksen visalla perjantaina ja renkaat tulivat Upsin ja Postin välityksellä seuraavan viikon torstaina. Upsin sivulta seurasin kahden paketin (2 rengasta paketissa) kulkua Saksasta Tanskan kautta Tampereelle. Kiitettävää toimintaa, paketit liikkuivat luvatusti. Ainoa miinus oli kun Posti ei ilmoittanut pakettien tuomisesta. Onneksi olin kotona koska satoi. Olisi ollut kiva tietää kuinka paketit liikkuvat Tampereelta Pohjanmaalle.
Renkaat laitatin vanteille seuraavana päivänä. 5g-30g painot/rengas. Nyt n. 100 km ajettuna voi sanoa, että ovat hiljaiset niin kuin nettisivuilla ilmoittivat niiden olevan. Kulutuskestävyydestä ei voi vielä sanoa mitään.
Kaikki meni oikein hyvin ja voin suositella kyseistä rengaskauppaa ja myöskin renkaita.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta