"Vain teoria"

DRHouse

Usein tällä palstalla esitetään sama argumentti koskien evoluutiota ja alkuräjähdystä. Niistä sanotaan että ne ovat "vain teoria". No, otetaanpas tässä nyt sitten tarkasteluun muutamia muita "vain teorioita". Katsotaan haluaa yksikään kreationisti yrittää kumota jonkun näistä. Teoriat on esitetty yksinkertaistetuissa muodoissa:

1. Gravitaatioteoria

Teoria siitä että meihin vaikuttaa painovoima. Kuten sanottu, tämäkin on "pelkkä teoria", joten kuka tahansa saa vapaasti haastaa ja koittaa vaikka josko korkealta jyrkänteeltä voi hypätä ilman että painovoima vaikuttaa. Se on epätodennäköistä, mutta mahdollista.

2. Erityinen suhteellisuusteoria

Nykyisen fysiikan vallitseva käsitys tilasta, ajasta ja sähkö­magnetismista. Tunnetaan lyhenteestä E=MC2. Lyhyesti selitettynä yhtälö tarkoittaa sitä, että energia (E) ja massa (m) voivat vaihtaa paikkaa. Energia säilyy aineena, ja energia voidaan myöhemmin muuttaa aineeksi.

3. Hapen palamisteoria

Antoine Lavoisierin teoria jonka mukaan palaminen on prosessi jossa palava aine ja happi yhdistyvät.

4. Heliosentrinen teoria

Eli teoria siitä että maa kiertää aurinkoa.

5. Kardiovaskulaarinen teoria

Eli teoria siitä että sydän pumppaa verta verisuonissa.

6. Mikrobiteoria

Teoria siitä että haitalliset mikrobit aiheuttavat tauteja.

7. Peliteoria

Teoria siitä että valintatilanteessa maksimoidaan oma hyöty ottaen huomioon muiden valinnat.


Tässä muutama "vain teoria", jotka ovat tieteessä aivan samalla viivalla kuin evoluutio ja alkuräjähdys. Eli jokaisen näistä voi periaatteessa kumota, mutta todellisuus hankaa vastaan. Nyt haastankin palstan kreationistit kumoamaan raamattunsa avulla yhdenkin näistä aika hyvinkin toteen osoitetuista "vain teorioista". Katsotaan onnistuuko se edes heidän omasta mielestään.

42

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletkotyperä

      Niihhhh ja tyhmät kute sinä ja noloMolo todellakin uskovat että nuo teoriat ovat kiveen kirjoitettuja faktoja siinä missä Mooseksen lain taulutkin jotka varmistaisivat sen että Turun puukottaja ei uusisi tekosiaan uusien viattomien uhrien kanssa, vaikkapa sinun tyttäresi kanssa.

      Miten on, tyhmä., jos sinulla olisi nyt varma tieto siitä että Turun puukottaja tulisi puukottamaan sinun tyttäresi 12 v. kuluttua niin sallisitko tuon tyypin teloittamisen nyt? Toki sallisit, mutta kun asia on niin että tuo ehkä tulee puukottamaan jonkun sinulle tuntemattoman varmasti paljon todennäköisemmin kuin sinun tyttäresi niin olet jalosti humaani etkä teloittaisi tuota murhaajaa nyt, hehe.

      • Oikaisuvain

        Heihei, ei homoilla ole tyttäriä.


      • PedofiililahkonMölinää

        Eikö sinulla ole minkäänlaista häpyä? Riekut terrorismin uhrien kustannuksella ajaksesi omaa sairasta agendaasi palstalla. Myllynkivi pitäisi ripustaa JT-lahkon johtajien kaulaan ja heittää heidän meren syvyyteen, kuten Jeesus sanoi.


      • DRHouse

        "Niihhhh ja tyhmät kute sinä ja noloMolo todellakin uskovat että nuo teoriat ovat kiveen kirjoitettuja faktoja siinä missä Mooseksen lain taulutkin jotka varmistaisivat sen että Turun puukottaja ei uusisi tekosiaan uusien viattomien uhrien kanssa, vaikkapa sinun tyttäresi kanssa."

        Ei ole tytärtä eikä tule. Ja turun puukottajahan on kreationisti.

        "Miten on, tyhmä., jos sinulla olisi nyt varma tieto siitä että Turun puukottaja tulisi puukottamaan sinun tyttäresi 12 v. kuluttua niin sallisitko tuon tyypin teloittamisen nyt?"

        Ei, pitäisin huolta että hän tulisi ensin sinun luoksesi kylään...

        " Toki sallisit, mutta kun asia on niin että tuo ehkä tulee puukottamaan jonkun sinulle tuntemattoman varmasti paljon todennäköisemmin kuin sinun tyttäresi niin olet jalosti humaani etkä teloittaisi tuota murhaajaa nyt, hehe. "

        Niin, ehkä olisi pahempi rangaistus antaa hänen kuunnolla aivottomia horinoitasi, jotka eivät aloitukseen liity...


    • Ressu1

      Olen ateisti. Mielestäni maapallon sopiva kantokyky on noon 250 miljoonas ihmistä.mielestäni geneettosrsti pitäisi vammaiset,tyhmät,läskit,uskovaiset seuloa pois vaan parhaimmat saisivat elää ihon väriin katsomatta

      • Niinoot

        Ja myös sellaiset,jotka eivät kykene tuottamaan kieliopillisesti virheetöntä tekstiä.
        Se ei näet ole sen vaikeampaa,kuin on kilioppivihreitä tuotavan pskan pukaus meediaan...


    • teor

      Noilla teorioilla ei ole mitään tekemistä evoluutio uskomusten kanssa.

      • VajakinVaimeaValitus

        On. Tieteellinen metodi ja sen tuomat vankat todisteet. Evoluutioteoria on vahvasti todistettu tieteellinen teoria, itkevät kressut mitä itkevät. Kaatumaseuroissa tai saarnaspöntöissä kun ei tiedettä tehdä.


      • klslfgjs
        VajakinVaimeaValitus kirjoitti:

        On. Tieteellinen metodi ja sen tuomat vankat todisteet. Evoluutioteoria on vahvasti todistettu tieteellinen teoria, itkevät kressut mitä itkevät. Kaatumaseuroissa tai saarnaspöntöissä kun ei tiedettä tehdä.

        Evoluutioteoria on typerillä ihmisille tarkoitettu satu. Rehelliset luonnontutkijat ovat todistaneet että evoluutiota ei tapahdu missään eikä se ole mahdollista edes teoriassa.
        Hädissään evokkiressukat parkuvat kapakoissa pitämissään kaatumaseuroissa kun uskovat valheeseen.


      • ValehtelevaVajakki
        klslfgjs kirjoitti:

        Evoluutioteoria on typerillä ihmisille tarkoitettu satu. Rehelliset luonnontutkijat ovat todistaneet että evoluutiota ei tapahdu missään eikä se ole mahdollista edes teoriassa.
        Hädissään evokkiressukat parkuvat kapakoissa pitämissään kaatumaseuroissa kun uskovat valheeseen.

        Kaikki biologit muutamaa uskoon kajahtanutta lukuunottamatta tietävät evoluution olevan totta. Miksi uskovainen jatkaa valehteluaan?


      • Näin.se.vaan.on
        VajakinVaimeaValitus kirjoitti:

        On. Tieteellinen metodi ja sen tuomat vankat todisteet. Evoluutioteoria on vahvasti todistettu tieteellinen teoria, itkevät kressut mitä itkevät. Kaatumaseuroissa tai saarnaspöntöissä kun ei tiedettä tehdä.

        Lahkolaissaarnaajan perusedellytyksiä on hyvät puheenlahjat ja laaja-alainen yleissivistymättömyys. Kiinnostus lapsia ja nuoria kohtaan sekä kolehdin laskutaito katsotaan eduksi.


      • ksjkhsfkh
        ValehtelevaVajakki kirjoitti:

        Kaikki biologit muutamaa uskoon kajahtanutta lukuunottamatta tietävät evoluution olevan totta. Miksi uskovainen jatkaa valehteluaan?

        Evoluutiouskovaisilla on sellainen luonne että ne tykkää valehtelemisesta.


      • DRHouse

        Nekin ovat tieteellisä teorioita, siis kretujen "vain teorioita".

        "Evoluutioteoria on typerillä ihmisille tarkoitettu satu. Rehelliset luonnontutkijat ovat todistaneet että evoluutiota ei tapahdu missään eikä se ole mahdollista edes teoriassa."

        Ja kuitenkin sitä tapahtuu luonnossa ihan empiiristen havaintojen perusteella. Joten kuinka kauna aiot jatkaa väittämistä että todellisuus on väärässä?


      • kjsksdkfhk
        DRHouse kirjoitti:

        Nekin ovat tieteellisä teorioita, siis kretujen "vain teorioita".

        "Evoluutioteoria on typerillä ihmisille tarkoitettu satu. Rehelliset luonnontutkijat ovat todistaneet että evoluutiota ei tapahdu missään eikä se ole mahdollista edes teoriassa."

        Ja kuitenkin sitä tapahtuu luonnossa ihan empiiristen havaintojen perusteella. Joten kuinka kauna aiot jatkaa väittämistä että todellisuus on väärässä?

        Kuinka kauan aiot jatkaa tuota evoluutiovalheen levittämistä?


      • Fiksu.Kreationisti2
        kjsksdkfhk kirjoitti:

        Kuinka kauan aiot jatkaa tuota evoluutiovalheen levittämistä?

        Evoluutiovalhe ei kuulu palstan aihepiiriin.

        Ilmoitettu poistoon.


      • DRHouse
        kjsksdkfhk kirjoitti:

        Kuinka kauan aiot jatkaa tuota evoluutiovalheen levittämistä?

        Evoluutio on empiirisesti todettu tosiasia. Onko vaikeaa?


    • Kreationismipalstalla ei kannata keskustella siitä, mikä on tieteellinen teoria. Kreationismipalstalla tulisi keskittyä keskustelemaan valhekokoelma Raamatun luonteesta.

      • kjfhkshfkh

        Teoriat ovat pelkkiä teorioita, sellaista kuin 'tieteellinen teoria' ei ole. Evoluutioteoria on pelkkää valhetta eikä evokkihihhulit sitä ymmärrä koska tykkäävät uskoa valheisiin.


      • kjfhkshfkh kirjoitti:

        Teoriat ovat pelkkiä teorioita, sellaista kuin 'tieteellinen teoria' ei ole. Evoluutioteoria on pelkkää valhetta eikä evokkihihhulit sitä ymmärrä koska tykkäävät uskoa valheisiin.

        Mutta siitä huolimatta se ei käännä Raamatun valheita totuudeksi eikä tuo mitään kestävää pohjaa kreationismihuuhaalle.


      • ValheenJäljet
        kjfhkshfkh kirjoitti:

        Teoriat ovat pelkkiä teorioita, sellaista kuin 'tieteellinen teoria' ei ole. Evoluutioteoria on pelkkää valhetta eikä evokkihihhulit sitä ymmärrä koska tykkäävät uskoa valheisiin.

        "Teoriat ovat pelkkiä teorioita, sellaista kuin 'tieteellinen teoria' ei ole."

        Miksi uskovainen valehtelee taas?

        Wiki: "Tieteellinen teoria on hyvin perusteltu selitys ilmiölle, joka on saavutettu käyttäen tieteellistä menetelmää ja on toistuvasti vahvistettu havaintojen ja kokeiden kautta.[1][2] Kuten enimmät (ellei kaikki) tieteelliset tiedon muodot, tieteelliset teoriat ovat luonteeltaan induktiivisia ja pyrkivät olemaan ennustavia ja selittäviä."


      • kjksjh
        Kampelatutkija kirjoitti:

        Mutta siitä huolimatta se ei käännä Raamatun valheita totuudeksi eikä tuo mitään kestävää pohjaa kreationismihuuhaalle.

        Totuutta ei voi kääntää miksikään koska se on totuutta eikä valhe ei muutu todeksi millään tavalla. Evoluutio ei ole totuutta vaan valhetta.


      • fkskghjskgh
        ValheenJäljet kirjoitti:

        "Teoriat ovat pelkkiä teorioita, sellaista kuin 'tieteellinen teoria' ei ole."

        Miksi uskovainen valehtelee taas?

        Wiki: "Tieteellinen teoria on hyvin perusteltu selitys ilmiölle, joka on saavutettu käyttäen tieteellistä menetelmää ja on toistuvasti vahvistettu havaintojen ja kokeiden kautta.[1][2] Kuten enimmät (ellei kaikki) tieteelliset tiedon muodot, tieteelliset teoriat ovat luonteeltaan induktiivisia ja pyrkivät olemaan ennustavia ja selittäviä."

        "Hyvin perusteltu" tarkoittaa että joku uskoo siihen koska se on 'hyvin perusteltu'. Toisten mielestä se voi olla huonosti perusteltu eikä toimi edes teoriassa.


      • kjksjh kirjoitti:

        Totuutta ei voi kääntää miksikään koska se on totuutta eikä valhe ei muutu todeksi millään tavalla. Evoluutio ei ole totuutta vaan valhetta.

        Vaikka evoluutio olisi valhetta, se ei muuta miksikään Rasmatun valheita. Raamattu on edelleen vain kokoelma valheita.


      • DRHouse
        kjfhkshfkh kirjoitti:

        Teoriat ovat pelkkiä teorioita, sellaista kuin 'tieteellinen teoria' ei ole. Evoluutioteoria on pelkkää valhetta eikä evokkihihhulit sitä ymmärrä koska tykkäävät uskoa valheisiin.

        "Teoriat ovat pelkkiä teorioita, sellaista kuin 'tieteellinen teoria' ei ole. Evoluutioteoria on pelkkää valhetta eikä evokkihihhulit sitä ymmärrä koska tykkäävät uskoa valheisiin. "

        Gravitaatioteoria on tieteellinen teoria, eli väitteesi mukaan vale. Uskallatkos testata sitä hyppäämällä korkean talon katolta.


      • jskskggd
        Kampelatutkija kirjoitti:

        Vaikka evoluutio olisi valhetta, se ei muuta miksikään Rasmatun valheita. Raamattu on edelleen vain kokoelma valheita.

        Evoluutio on valhe ja siihen uskovat vain ne joilla ei ole kykyä erottaa tosiasioita valheista.


      • sdkjsdkfhskfd
        DRHouse kirjoitti:

        "Teoriat ovat pelkkiä teorioita, sellaista kuin 'tieteellinen teoria' ei ole. Evoluutioteoria on pelkkää valhetta eikä evokkihihhulit sitä ymmärrä koska tykkäävät uskoa valheisiin. "

        Gravitaatioteoria on tieteellinen teoria, eli väitteesi mukaan vale. Uskallatkos testata sitä hyppäämällä korkean talon katolta.

        Kokeiles osaatko kirjoittaa vielä jotain typerämpää. Sehän teiltä evokeilta niin hyvin onnistuu.


      • Fiksu.Kreationisti2
        jskskggd kirjoitti:

        Evoluutio on valhe ja siihen uskovat vain ne joilla ei ole kykyä erottaa tosiasioita valheista.

        Evoluutio ei kuulu palstan aihepiiriin. Olet selvästi Möttöskän klaaniin kuuluva ateistihomofanittajaevokkitrolli.

        Ilmoitettu poistoon.


      • jookota
        DRHouse kirjoitti:

        "Teoriat ovat pelkkiä teorioita, sellaista kuin 'tieteellinen teoria' ei ole. Evoluutioteoria on pelkkää valhetta eikä evokkihihhulit sitä ymmärrä koska tykkäävät uskoa valheisiin. "

        Gravitaatioteoria on tieteellinen teoria, eli väitteesi mukaan vale. Uskallatkos testata sitä hyppäämällä korkean talon katolta.

        Evokit luulee että joku teoria tekee jotain. Painovoima se on mikä toimii eikä teoria.


      • DRHouse
        jookota kirjoitti:

        Evokit luulee että joku teoria tekee jotain. Painovoima se on mikä toimii eikä teoria.

        "Evokit luulee että joku teoria tekee jotain. Painovoima se on mikä toimii eikä teoria. "

        Painovoiman olemassaolon tiedämme gravitaaioteorian avulla, joten sinun ei tulisi siihenkään uskoa.

        "Kokeiles osaatko kirjoittaa vielä jotain typerämpää. Sehän teiltä evokeilta niin hyvin onnistuu. "

        Jospa hyppäisit sieltä katolta?


      • Epäjumalienkieltäjä
        jookota kirjoitti:

        Evokit luulee että joku teoria tekee jotain. Painovoima se on mikä toimii eikä teoria.

        <<Painovoima se on mikä toimii eikä teoria.>>

        Kysehän ei ole mikään voima vaan kyse on aika-avaruuden kaareutumisesta. Uskonveljesi JC todisti väkevästi omassa pyrskähdyksessään, että jokainen "asiaan vähänkin perehdyttyä ymmärtää" aika-avaruuden kaareutumisen.


    • JC---

      DrHousen avauksessaan esittämien teorioiden ja evoluutioteorian välillä on yksi merkittävä ero. Nimittäin ensin mainittuja voidaan koetella todellisuudessa, tutkia ja havaita että maailma todellakin käyttäytyy teorioiden mukaan. Evoluutioteoriaa ei sitä vastoin voida todentaa todellisuudesta, vaan pitää vain uskoa esim. että ihminen on "kehittynyt" apinoista ja niitä edeltäneistä alemmista eläimistä aina kaloista alkaen.

      Kukaan kreationisti ei halua kiistää painovoimateoriaa tai sitä että sydän pumppaa verta kehossamme. Kuka tahansa voi suoraan havaita tai asiaan vähänkin perehdyttyä ymmärtää niin olevan. Evoluutioteorian väittämiin tulee sitä vastoin vain uskoa, ja uskoa vieläpä kieltämällä se minkä Raamattu on jo luomistyöstä kertonut. Siis uskoa vastoin Jumalan Sanaa.

      Evoluutioteoria on pohjimmiltaan ateistinen luomus. Todellakin "vain teoria", jos nyt edes sitäkään. Evoluutioteoriaa ei tarvita mihinkään.

      • Fiksu.Kreationisti2

        Evoluutioteoria ei kuulu palstan aihepiiriin. Vain ateistihomoevokkitrollit puhuvat evoluutioteoriasta kreationismipalstalla.

        Ilmoitettu poistoon.


      • "Evoluutioteoriaa ei tarvita mihinkään."

        Evoluutioteoriahan on kreationismille elintärkeä. Ilman sitä sinullakaan ei olisi mitään mitä vastaan kiivailla ja mistä rakennella vääriä käsityksiä.


      • "Evoluutioteoriaa ei sitä vastoin voida todentaa todellisuudesta..."

        Evoluutio voidaan todentaa lukuisin toisistaan riippumattomin tavoin. Evoluutioteoria selittää luonnossa havaittavaa evoluutiota. Tästä kaikki alan asiantuntijat ovat harvinaisen yksimielisiä. Erimielisyyksiä on vain yksityiskohdissa.

        Kreationismi ja varsinkin nuoren maan kreationismi joutuu pakostakin hylkäämään suuren osan luonnontieteellisestä tiedosta; niin suuren osan, ettei sitä voida kyseenalaistaa ilman, että luonnontieteiltä lähtee kokonaan pohja pois. Tieteellinen maailmankuva ei mahdollista kirsikanpoimintaa.


      • Epäjumalienkieltäjä

        <<Evoluutioteoriaa ei sitä vastoin voida todentaa todellisuudesta,...>>

        Teorioiden "todisteet" ovat pohjimmiltaan aina havaintoja. Jotta teoriaa voi pitää totena, todellisuuden tulee näyttää juuri siltä kuin teoria olisi totta - eikä poikkeuksia saa olla. Tässä gravitaatioteoria ja evoluutioteoria ovat täsmälleen samassa asemassa ja ne myös selviävät todellisuuden asettamasta testistä yhtä hyvin. Fyysinen todellisuus näyttää juuri siltä kuin gravitaatioteoria olisi totta. Samoin elokehä näyttää juuri siltä kuin evoluutioteoria olisi totta.

        <<Kukaan kreationisti ei halua kiistää painovoimateoriaa tai sitä että sydän pumppaa verta kehossamme. Kuka tahansa voi suoraan havaita tai asiaan vähänkin perehdyttyä ymmärtää niin olevan.>>

        Jos aika-avaruuden kaatuminen on niin itsestäänselvää, että jokainen "asiaan vähänkin perehdyttyä ymmärtää niin olevan", niin miksi meidän piti odottaa Einsteinin yleistä suhteellisuusteoriaa ennen kuin tämä selvisi ja pystyimme viimein ymmärtämään miksi esimerkiksi aurinkokuntamme kaikkien planeettojen radat ovat sellaisia kuin ovat?

        Evoluutioteoria on monessa mielessä helpompi ja konkreettisempi kuin aika-avaruuden kaatuminen. Evoluution seuraukset ovat niin ilmiselvät: miksi linnut ovat niin ilmiselvästi lintuja vaikka elävät niin eri tavoin ja eri olosuhteissa? Miksi kiiski muistuttaa kuhaa enemmän kuin särkeä? Vastaus on helppo ymmärtää kun sen joku on ensin keksinyt.


      • "Evoluutioteoriaa ei sitä vastoin voida todentaa todellisuudesta..."

        Evoluutioteorian paikkansapitävyyttä todistaa joka päivä biologia. Kuten Theodosius Dobzhansky on todennut esseessään jo vuonna 1973: "Mikään biologiassa ei ole järkevää muuten kuin evoluution valossa."


      • jhddkfh
        Kampelatutkija kirjoitti:

        "Evoluutioteoriaa ei sitä vastoin voida todentaa todellisuudesta..."

        Evoluutioteorian paikkansapitävyyttä todistaa joka päivä biologia. Kuten Theodosius Dobzhansky on todennut esseessään jo vuonna 1973: "Mikään biologiassa ei ole järkevää muuten kuin evoluution valossa."

        Evoluutio on keksittyä valhetta eikä se kuulu biologian piiriin. Evoluutiossa ei ole myöskään valoa.



      • Epäjumalienkieltäjä
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        <<Evoluutioteoriaa ei sitä vastoin voida todentaa todellisuudesta,...>>

        Teorioiden "todisteet" ovat pohjimmiltaan aina havaintoja. Jotta teoriaa voi pitää totena, todellisuuden tulee näyttää juuri siltä kuin teoria olisi totta - eikä poikkeuksia saa olla. Tässä gravitaatioteoria ja evoluutioteoria ovat täsmälleen samassa asemassa ja ne myös selviävät todellisuuden asettamasta testistä yhtä hyvin. Fyysinen todellisuus näyttää juuri siltä kuin gravitaatioteoria olisi totta. Samoin elokehä näyttää juuri siltä kuin evoluutioteoria olisi totta.

        <<Kukaan kreationisti ei halua kiistää painovoimateoriaa tai sitä että sydän pumppaa verta kehossamme. Kuka tahansa voi suoraan havaita tai asiaan vähänkin perehdyttyä ymmärtää niin olevan.>>

        Jos aika-avaruuden kaatuminen on niin itsestäänselvää, että jokainen "asiaan vähänkin perehdyttyä ymmärtää niin olevan", niin miksi meidän piti odottaa Einsteinin yleistä suhteellisuusteoriaa ennen kuin tämä selvisi ja pystyimme viimein ymmärtämään miksi esimerkiksi aurinkokuntamme kaikkien planeettojen radat ovat sellaisia kuin ovat?

        Evoluutioteoria on monessa mielessä helpompi ja konkreettisempi kuin aika-avaruuden kaatuminen. Evoluution seuraukset ovat niin ilmiselvät: miksi linnut ovat niin ilmiselvästi lintuja vaikka elävät niin eri tavoin ja eri olosuhteissa? Miksi kiiski muistuttaa kuhaa enemmän kuin särkeä? Vastaus on helppo ymmärtää kun sen joku on ensin keksinyt.

        Modiililaitteen "autokojaus" teki taas tepposet.
        Termi "aika-avaruuden kaatuminen" oli tietenkin ennen "korjaamista" muodossa "aika-avaruuden kaareutuminen".


      • jhddkfh kirjoitti:

        Evoluutio on keksittyä valhetta eikä se kuulu biologian piiriin. Evoluutiossa ei ole myöskään valoa.

        Tosiasiat taitavat taas puhua väitteitäsi vastaan. Evoluutioteoriaa tutkitaan yliopistojen biologianlaitoksilla yleensä evoluutiobiologian ja ekologian osastoilla.

        "Evoluutiossa ei ole myöskään valoa. "
        Sähkömagneettisen spektrin ( johon näkyvä valo osana kuuluu) tutkiminen on pääosin fysiikan aluetta.


      • jshdjsdgj
        agnoskepo kirjoitti:

        Tosiasiat taitavat taas puhua väitteitäsi vastaan. Evoluutioteoriaa tutkitaan yliopistojen biologianlaitoksilla yleensä evoluutiobiologian ja ekologian osastoilla.

        "Evoluutiossa ei ole myöskään valoa. "
        Sähkömagneettisen spektrin ( johon näkyvä valo osana kuuluu) tutkiminen on pääosin fysiikan aluetta.

        Kyllä se on ihminen joka puhuu ja evokkien puheet ovat valheita. Ihan sama missä valheita tutkitaan ja keksitään. Poliisit tutkii rikoksia.


      • gh54t
        jshdjsdgj kirjoitti:

        Kyllä se on ihminen joka puhuu ja evokkien puheet ovat valheita. Ihan sama missä valheita tutkitaan ja keksitään. Poliisit tutkii rikoksia.

        Ilman tätä palstaa tuokin kretutrolli olisi vitun yksin elämässään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe