Tosi tarina minusta ja pojastani osa 10.

Still-little-confused

värjäämällä kankaan tummaksi kosteudesta. Suorastaan värähdin kuin sähköiskusta tähän kosketukseen.Samaan aikaan toinen puoli minusta sanoo, että keskeytä tämä ennen kuin menee liian pitkälle. Toinen puoli sanoo, että jatka kun se tuntuu kerran hyvälle. Hän on innoissaan voitostaan ja siitä kuinka oikeassa olikaan. Vai ei yhtään tee mieli. Eikä yhtään vai hän kiusaa. No okei myönnetään sanoin. Myönnän. On todella kiihottavaa. Sanon näin samalla kun yritän tahdon voimalla pitää kättäni paikallaan. Ettei se koskisi enempää. Mutta samaan aikaan oma lantioni työntää itseään kättäni vasten. Poikani tuiottaa jalkojeni väliin ja toteaa, että olen seksikkäintä mitä olisi voinut minkään kuvitellakaan olevan. Saan vielä sanotuksi hänelle, että voimme tässä nyt vähän leikkiä ja kosketella itse itseämme, mutta ei muuta. Näyttää voit silti enemmän hän sanoo ja siirtää päänsä lähemmäs jalkoväliäni. Minä taas siirrän käteni pikkuhousujen päältä niiden sisäpuolelle. Käteni tuntee miten kuuma, märkä ja liukas olen. Työnnän sormen sisääni. Toisen. Kolmannen. Voi taivas kuinka koko pilluni nyt tuntee kaiken kosketuksen. Tilanne on aivan hullu. Oman poikani katsoessa survon sormiani märkään pilluuni ja se tuntuu ehkä paremmalta kuin koskaan aikaisemmin. Hoen lähes sekavassa tilassa, että tämä on ihan ok. Me vaan vähän pelleillään eiks niin. Kyllä voi itse vähän koskea. Eiks niin? kyllä näin voi tehdä eiks niin. Todistelen itselleni. Kuvittelen miten olen elokuvan roolissa oleva äiti. Kuvittelen miten ´hahmon isokullinen poika työntyy minuun. Miten emme pysty hillitsemään himojamme vaikka tiedämme se olevan väärin. Kuvittelen miten hän työntyy yhä syvemmälle ja syvemmälle. Kunnes oman poikani suojana ollut peitto siirtyy sivuun ja paljastaa alta hänen kivikovana seisovan melkoisen kokoisen miehen kyrvän pojan ruumiissa. Tämä näky vaihtaa mielikuvani kanssa paikkaa ja lähes heti tämän jälkeen saan valtavan orgasmin omien käsieni toimesta. Toki oman poikani läsnäollessa. Koko kehoni ravistelee ja tärisee kun orgasmini pakenee jalkovälistäni koko kehoni läpi. Näen miten poikani katsoo minua haltioissaan ja runkkaa samalla itseään. kestää pitkään ennen kuin vavahteluni loppuu kokonaan ja alan heräämään lähes transsimaisesta olotilasta. Kun todellisuus alkaa valjeta, nostan peiton takaisin päälleni ja olen jopa hieman nolona tästä kaikesta. Poikani kuitenkin jakaa ylistyssanoja miten ei ole osannut kuvitellakaan miten kiihoittavaa ja seksikästä tämä kaikki voi olla. Peiton alla puristan reisiäni yhteen ja tunnen miten pilluni vieläkin sykkii. Litimärät pikkuhousuni ovat edelleen jalassani. Enkä edes halua ottaa niitä pois. Oli minunkin mielestäni ihanaa sanoin. Niin tuhmaa. Niin tuhmaa ja siksi ihanaa. Kun hengitykseni alkoi tasaantumaan ja sain taas ajatukseni juoksemaan huomasin, että poikani ei ollut kuitenkaan saanut vielä? kysyin, että mikä vikana tai miksi ei ole tullut. Hän sanoi, että ei halua tämän tilanteen loppuvan ja siksi pitkittää. Siirsin peiton syrjään. Otin pikkuhousuni pois. Levitin hieman jalkojani. Tämä paljasti turvonneen, märän ja liukkaan pilluni kokonaisuudessaan hänen katseelleen. Nostin ihan vähän lantiotani ja tein edestakaisin liikettä lantiollani. Tämä sai turvonneen ja märän pilluni värähtelemään liikkeen mukana. Poikani katsoi haltioituneena tätä näkyä. Tunsin miten pian saavutan jo toisen orgasmin. Vaikka en edes koske itseeni. Liikutan vain lannettani edestakaisin. Huomaan miten poikani kehonkieli muuttuu ja hän alkaa lähestyä huippuaan. Ja itse samaan aikaa. Pyydän häntä ruiskuttamaan minun jalkojeni väliin. Ja sitten hän tulee. Ryöpsähdys toisensa jälkeen purkautuu hänen kullistaan lennättäen lämpimän kastikkeensa osuen klitorikseeni, huulilleni kaikkialle. Ja tällä samaisella hetkellä hänen spermansa voimasta laukean vielä toisen kerran. Ensimmäistä rauhallisemmin. Mutta silti pitkäkestoisesti. Menee hetki Kun taas tokenemme tilanteesta. Makaamme hetken molemmat hiljaa paikoillamme. Tovin päästä nousen istumaan. Katson poikani nesteistä kiiltävää jalkaansa vasten roikkuvaa kullia ja mietin pystynkö vielä jatkossakin pidättäytymään siitä. Kysyn häneltä, että mitä mietteitä. Aivan fantastista ja vastaa. Samaa mielta sanoin. Tällaista pikkutuhmaa voidaan joskus leikkiä, mutta raja menee tässä. Eiks niin? Kysyn häneltä ja yritän samalla vakuutella sitä itselleni.

5

3668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porkkakoskenpoika

      Uskomattoman mahtava tarina. Best evö.

    • Parkerin_poika

      Loistavaa tekstiä! Toivottavasti osia on vielä tuloillaan

    • Familyaffair

      Mistä löytyy alkuosat ?

    • story69

      Kiihottava ja tuhma kirjoitus! Kiinnostaisiko sinua kirjoittaa yhdessä jokin tarina? Nyt olen kirjoitellut tänne palstalle kuvitteellista "isäpuolen unohtumatonta aamua".

    • seksistäpitävä

      Paras tarina koko netissä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe