mikä on paras asento
paras asento sinulle
5
561
Vastaukset
- kallex70
Nainen vatsallaan, jalat hieman avattuna. Aivan törkeän kiimaista naida takaa näin.
- T.A.Nakka
1) nainen päällä sängyssä
2) doggy style pihassa
3) nainen alla jalat ilmassa pöydällä
Vaimo on joskus kysellyt ryhmäseksiä, ujoteni vuoksi olen toiminut niin että työnnän dildon vaimon anaaliin ja nainen itse päältä.- T.A.Nakka
Olemme kyllä kokeilleet sitä että vaimo laittaa strapo on dildon päälle ja nai anaaliin mutta en ole saanut siitä nautintoa. Vaimostakin se oli turhauttavaa ja luovuimme ajatuksesta.
Nykyään käytämme nörytyys tarkoituksessa sitä että vaimo määrää päälleni sukkanauha liivit ja sitten menemme vaateostoksille. Minun on sitten kuuliaisesti sovitettava housuja. Ja kun verho vähän aukeaa näkevät jonossa olijat että miehellä on sukkanauha liivit.
Usein menemme sitten hienoon ravintolaan ja kotona näimme kuin kiimaisen minkit.
Ratsastamalla saan kovimmat orkut ;D
miehen sylissä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi303569Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473157Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo593017Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs502957100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522569Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks332138Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522109Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601952- 451829
- 491637