Prisman pakettiautomaatti taas täynnä

Paketti0

Käykäähän hyvät ihmiset hakemassa pakkettinne prisman automaatista,että posti saisi toimittettua muidenkin paketit automaattiin. Te jotka ette käy hakemassa pakettianne,niin aiheutatte toiminnalla muille harmia.

21

2691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verkkokauppa

      Ollut aika usein,paketti myöhästyy aina päivällä

      • Paketti0

        Useimiten minun paketit on saatu toimitettua silloin kuin paketti on saapunut,kerran myös miehelle kävi sama juttu. Harmi kun omaa pakettia ei saa,kun jotkut ei voi hakea pakettiaan. Minä pyrin hakemaan samana päivänä kun ilmoitus tulee,niin posti voi toimittaa muidenkin paketit.


      • oikljhgfd

        Helsinki S-Market Vallilassa oleva automaatti on luultavasti täynnä. Kahtena päivänä on yritetty sinne jo tuoda pakettiani. Se näkyy postin pakettien lähetysseurannasta netissä.
        Luulen, että alueella asuvat ituhipit eivät hae pakettejaan nopeasti.

        Täällä oli Vallila jaettu kahteen eri äänestysalueeseen. Toisella 48 prosenttia kannatti äskettäin Pekka Haavistoa presidentinvaaleissa. Toisella kannatus oli pienempi.

        Voi olla, että tällä menoa pitää minun muuttaa takaisin kotiseudun suuntaan. Olen asunut Helsingissä vuodesta 1975. Parin vuoden päästä olisin lähdössä eläkkeelle, nyt ollut viimeiset vajaa kaksi vuotta työttömänä. Muuten aika pitkä tyoura, kolmessa ei yrityksessä ollut. Globalisaatio, pörssiyritykset ja EU tuhoaa suomen. Kenkää tulee yhdelle sun toiselle, paitsi julkisen sektorin herroille.


      • Onnähtävyyksiä

        Mitäpä olet ottanut. Vallila on aika eri kuin Varkaus:D


    • AsiaaEiKorjata

      Ongelma ei ole siinä että ihmiset eivät hae pakettiaan ajoissa, vaan siinä että automaatteja on tarpeeseen liian vähän. Jos posti lupaa asiakkaalle MAKSUA VASTAAN säilyttää pakettia viikon ajan lokerossa niin ei asiakas ole syyllinen siihen ettei homma lupauksesta huolimatta toimi. Ei muutkaan yritykset juoksuta asiakkaita korjaamassa firman mokia.

      • Paketti0

        Pakettia ei tarvitsisi kenenkään säilytellä montaa päivää automaatissa. Aukioloajat on pitkiä ja viikonloppunakin auki. Monella on prisma matkan varrella tai käy kaupassa siellä.
        Minäkin haluaisin saada pakettini,kiitos niiden jotka eivät käy hakemassa,niin minä en omaani saa.


    • Lumikukkaajaton

      Minä säilytän 6 päivää ja piste.

    • aoeifgdkd

      Pakettiautomaatit ovat aika epäkäytännöllinen keino jakaa paketteja. En ollenkaan ihmettele, jos ovat aina täynnä, sen verran pieniä ovat. Kerta kaupat ovat nykyään pitkään auki, niin kai siellä voisi ihan postin toimipistekin olla, tai edes pakettien jakaja ja kunnollinen tila paketeille.

      • Leuatjauhaa

        Louskuti louskoti.


    • ainanäin

      Prismassa käydään perjantaisin sillon otetaan paketit.

    • Pettynytmuorisoin

      Vittuako se muiden persettä kutittaa millo haetaan pakettimme!! Se säilytysaika on mikä on ja sen puitteissa haetaan.

    • Seaikamikäonon

      Niin turhake aihe.

    • Kiireinenmamma

      Minä en tajua miten aloittaja voi syyttää muita kuluttajia siitä ettei saa pakettiaan. Tuskin kukaan pitää uhalla pakettejaan ettei toiset saa omiaan kaappiin. Itse haen kauppareissun yhteydessä, jossa käyn pari krt viikossa. Perheellisenä ei aikataulut anna aikaa ajella joka päivä vaikka työmatkankin varrella prisma on. Töistä täytyy päästä hakemaan lapsia kotiin päiväkodista. Asiakseni en sitä lähde hakemaan, enkä aio jatkossakaan tuntea huonoa omaatuntoa siitä ettei joku muu saa pakettiaan boksiin. Posti on mielestäni velvollinen lisäämään boksien määrää jos ne ovat jatkuvasti täynnä, se ei ole kuluttajien vika. Jos haluan kiireellä paketin, en todellakaan pyydä toimittamaan sitä prismaan joka on ylivoimaisesti ruuhkaisin automaatti Varkaudessa!

      • Faktaaon

        Kylläpä olet itsekäs!


      • JooBosti

        Pääsääntöisestihän ruuhkan aiheuttajat ostavat Liitelistän kaiken halvalla ja A-paralleelista kalliilla.
        Sinnekkin vois tehdä postin!


      • Ngawamkulli
        Faktaaon kirjoitti:

        Kylläpä olet itsekäs!

        Ja sinä pidät turpasi kii niljakas oksetus.


      • Eipäslepsuilla
        Faktaaon kirjoitti:

        Kylläpä olet itsekäs!

        Itsekäässä maailmassa itsekäs pärjää.


    • Paketinodottaja

      Käsittämätöntä että posti odottaa olisiko automaatissa seuraavana päivänä tilaa ("Jakelu automaattiin ei onnistu, 2. jakeluyritys myöhemmin. Odota vielä."). Jos ei ole niin kolmantena päivänä ehkä toimitetaan "postitoimipaikkaan" eli siis R-kioskiin ("Pakettiautomaatti on täynnä. Saat saapumisilmoituksen, kun paketti on noudettavissa. i Lähetys toimitetaan noudettavaksi postitoimipaikasta."). Olisihan nopeampaa toimittaa se heti postitoimipaikkaan.

    • KolmeViikkoa

      POSTI säästää ja palvelu senkuin vain PARANEE !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe