Onkohan muut joutuneet k.o. firman kanssa näinä päivinä samaan jamaan? Vuodelta 2013 löytyi aiheesta ihan vastaava avaus. Hieman jo pelottaa, ettei siellä tällä kertaa ole oy:n tj kipaissut auringonnousuun kaikkien fyffet plakkarissa. Vaikka eipä kai siltikään asiakas voi joutua ahdinkoon, kun on maksusta kuitti?
Harmittaa vaan, kun tilin sulkeminen ei kuulemma onnistu, ennenkuin heillä on maksu, joka näkyy kyllä tulleen mutta ei kirjaudu yritysten välisen pankkiliikenteen teknisen ongelman vuoksi. Toisaalta, ei kai tässä tilanteessa ole sulkemisella kiirettä kun asiakkuus päättyy joka tapauksessa kun maksu kirjautuu.
Aika kaukaa haettua, että voisivat yrittää periä jotakin lisää todistettavasti ajoissa pois maksetuista lainoista?
Vivus/4finance ei saa maksusuorituksia kirjatuksi
3
457
Vastaukset
- veskuRom
minulle kävi samalla tavalla viime viikolla...minulla oli eräpäivä 23.8 ja maksoin lainani 22.8, edelleenlainani on punaisella ja muka maksamatta !! vivuksen sivuilla lukee että osuuspankin kautta maksetut lainat ei kirjaudu osuuspankin häiriön vuoksi...on mennyt jo viikko...ihmetyttää että voiko häiriö kestää viikon !!olen soittanut ja lähettänyt vuvukseen tositteen maksusta mutta edelleen lainani on muka myöhässä...onko muitakin jolle käynyt sama ja on maksanut osuuspankin kautta.nyt minulla loppui kyllä lainaaminen vivukselta !
- veskuRom
tämmönen teksti siellä vivuksen sivulla on:
Tiedote Osuuspankin asiakkaille
Teknisen häiriön takia Osuuspankin asiakkaiden maksamat suoritukset kirjautuvat viiveellä.
Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa vaivaa. - Yllämystynyt
Viikon kestävä tekninen häiriö, joka estää maksuliikenteen? Oikeesti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647