Ostanko Audi A3: n?

uffaffaa

A3 1,6 tdi s-tronic yhtenä vaihtoehtona.
Haluaisin oikeilta omistajilta / käyttäjiltä oikeita kokemuksia, pliis.
Näitä on myynnissä vähilläkin kilometreillä, joten on tullut mieleen, josko ei ole ollut kotiväen mieluinen...
Pienehköhän se on, mutta eiköhän sinne kuljettaja läppäri mahdu.
Kaino toivomus olisi, että asialliseen kysymykseen asiallisia vastauksia, kiitos!

18

4307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se.ei.petä

      Osta Rellu.

      • uffaffaa

        Mikä malli?


      • Se.ei.petä
        uffaffaa kirjoitti:

        Mikä malli?

        Twingo vois olla sun juttu.


    • uffaffaa

      Ok, kiitos!
      Millä itse ajat? Twingolla?

      • Se.ei.petä

        Eikun mulla on Mersu.


    • Ihanhyväauto

      Mulla on uusi facelift 1.4tfsi bensa Ass-tronikki. Assist paketti ja businnes sportti taitaa olla. Valkoinen 17 pyörillä. Ihan hyvä auto ja menee 150hv turvin ihan hyvin kun tuohan ei paina paljon mitään. Olisko 1300 kilon päälle? Sportspäkki joo ja sporttipenkit. Perusmittaristo ei virtuaali. Audi sound system on kyllä todella paska mankka radiota kuunnellessa joten en tiedä kuinka huono onkaan sitten se perussoitin? Ehdottomasti B&O soittimet otettava jos mahdollista. Deezeriä kuunnellessa noiden soittimien ääni on jo siedettävä mutta jostain syystä radio ei vaan kuulosta kovinkaan kivalta. Edim uuden audi A4 perussoittimet on paljon paremmat kun a3 sound system. Kulutus jotakuinkin 6,5 tässä kehä3-tammisto välillä lähinnä pyöriessä. Eipä tämä paljoa maksakkaan eli 36 oli näillä kamoilla. Puoli vuotta lyhennetty päälle 500 ekee kuussa. Arvo aikalailla velan kanssa linjassa ja se tärkeetä:) niin melutaso on kuten pikkuautoissa aina on joten mitään hiljasta uuden A4 tasoa on turha odottaa.

    • eidkw

      Osta vaan mutta tee hinaussopimus heti.

    • A3TDI

      Mulla on vähän vanhempi A3, vuosimallia 2007. Se on 1,9TDI koneella. Muuten kiva peli mutta sisämelu on häiritsevän kova. Ei niinkään moottoriääni vaan alustamelu. Tiloja ei myöskään ole liikaa mutta riittää yhdelle henkilölle. Olen ajellut tällä autolla noin 7 vuotta ja 130000 kilsaa. Vaihtaisin hiljaisempaan ja uudempaan jos vaan olisi mahdollisuus.

    • swwagon

      Pari vuotta olen tuollaisella ajanut ja olen kyllä tyytyväinen. Kaikki mahtuu kyytiin mitä tarvitsee, mutta ei kuitenkaan ole häiritsevän isokokoinen. Pari miljoonaa kilometriä olen henkilöautoilla ajanut ja Audi on kyllä paras ajettava kokeilemistani. Mukaan mahtuu niin mersut, volvot ja muut vastaavat.

    • HOLISTI74.91

      googletappa audin, volkkarin, skodan tai seatin tyyppiviat tai viat, niin tulet taatusti toisiin aatoksiin autovalinnassasi ;)

      • uffaffaa

        On kuule googletettu. Siksi ei Bemaria N 47 koneella, VAG:N yhdistelmä TFSI DSG on pois suljettu jne... Omassa (vanhassa) A6: ssa on nyt 747 000 km, ja matka jatkuu, kunnes ostan uudemman. Ei ne kaikki ole ihan paskoja.
        Nimimerkki "swwagon": Onko sulla 1,6 tdi s-tronic? Tarkeneeko talvella ilman webastoa?


      • Se.ei.petä

        Twingomiehen ei kannata tollasista koneista haaveilla. Litrasella pärjäät hyvin.


      • swwagon
        uffaffaa kirjoitti:

        On kuule googletettu. Siksi ei Bemaria N 47 koneella, VAG:N yhdistelmä TFSI DSG on pois suljettu jne... Omassa (vanhassa) A6: ssa on nyt 747 000 km, ja matka jatkuu, kunnes ostan uudemman. Ei ne kaikki ole ihan paskoja.
        Nimimerkki "swwagon": Onko sulla 1,6 tdi s-tronic? Tarkeneeko talvella ilman webastoa?

        Tdi käsivaihteet. Talvella pärjää hyvin ilman webastoa.


      • uffaffaa

        Ok, thanks!


    • Naiskuljettajana

      Kaikki riippuu siitä mikä vuosmallia , elikkä v 2008-2012 ketjut rällättää jossai vaiheessa, minun A3 v 2011 alkoi 120tkm kohdalla. Jotenkin kiristäjät ei ehdi mukaan kun käynnistää ,ekana kova rällätys muttei monta sekuntia , silti pidän autostani ja teetin ketjujen vaihto vaikka se kuuluis maahantuojan tehdä sen, Audi liikkeet ovat paskahousuja ,eivät korvaa tyypivikoja. Siitä voidaan lukea tämän päivän iltapäivänlehdissäkin!
      Ylimielistä sakkia nuo Audi liikkeet,varsinkin kun on ongelmia.
      Muuten olen tyytyväinen autooni vaikka jouduin huijatuksi Audi liikkeesä; eivät kertoneet Audini olevan ulkomailta ! Muutakin filunkia oli.
      En taatusti enä osta ikinä Audi liikkeestä !!!!!!

      • uffaffaa

        Onko sulla 1,6 tdi vai kenties 2-litrainen?


      • Rellu.olla.pitää
        uffaffaa kirjoitti:

        Onko sulla 1,6 tdi vai kenties 2-litrainen?

        Joko hait sen Twingon? Unohda kaikki muu!


    • Anonyymi

      Etu osan ritilä paskana. Mist sais halvalla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe