Kyllä kelpaa siltäosin olla ylpeä suomalainen!!
http://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/201708292200358978_pk.shtml
.
Niinistö hoiteli Trampin taitavasti.
5
106
Vastaukset
- Bror-Erik1974odin
Niinpä juur, Niinistö seurasi kuin huutolaispoika kollegansa mellastamista ja kaikki tämä mekkala tallentui mediahistoriaan.-Eivät ajattelevat suomalaiset sentään niin pässejä ja lam-
paita ole etteivät tajunneet tilanteen noloa luonnetta ja jälkiselitysten heikkoutta! Ei todel-
lakaan ollut Sauli Niinistön tähtihetkiä tuo Usan reissu.Omat ajatuksesi näyttävät olevan sekaisin vähätellessäsi menestyksellistä vierailua.
Kumpikin presidentti nosti yhden kotimaan kulutukseen tarkoitetun mainoshöpinän esiin.
Trump kosi kansalaisiaan hävittäjä-heitollaan tärkeintä - siis työllisyyden edistämistä
Niinistö kosiskeli kai EU:ta ja kotimaan vihertonttuja musta hiili -heitollaan
Kumpikaan kuunteli kumppaniaan, eikä ryhtynyt vastaansönkkäämään toimittajien iloksi.
Olisipa meillä ollut 30-luvulla yhteyksiä tärkeisiin suuntiin pitäviä presidenttejä Relanderin, Svinhufvudin ja Kallion sijaan.
Olisi silloinkin tarvittu kanttia ja taitoa käydä jännitystä vähentämässä vaikka karhunpesissä (Stalin, Hitler).
Taisit muuten nähdä yöllä haaveunen, että entinen taistolainen Torvalds olisi presidentti, ja olisi onnistunut saamaan kutsun muualta kuin Venezuelasta ja Kuubasta.
- Per-kel
Ei kait se Sauli oo kaikista terävin veitsi laatikossa?
- kiitettävä10
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201708292200358620_ul.shtml
kukaan ei olisi suoriutunut paremmin.- teroitamme
Miksi kokoomuslaiset sanovat, että Sauli ei ole se terävin kynä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511