Kyllä kelpaa siltäosin olla ylpeä suomalainen!!
http://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/201708292200358978_pk.shtml
.
Niinistö hoiteli Trampin taitavasti.
5
90
Vastaukset
- Bror-Erik1974odin
Niinpä juur, Niinistö seurasi kuin huutolaispoika kollegansa mellastamista ja kaikki tämä mekkala tallentui mediahistoriaan.-Eivät ajattelevat suomalaiset sentään niin pässejä ja lam-
paita ole etteivät tajunneet tilanteen noloa luonnetta ja jälkiselitysten heikkoutta! Ei todel-
lakaan ollut Sauli Niinistön tähtihetkiä tuo Usan reissu.Omat ajatuksesi näyttävät olevan sekaisin vähätellessäsi menestyksellistä vierailua.
Kumpikin presidentti nosti yhden kotimaan kulutukseen tarkoitetun mainoshöpinän esiin.
Trump kosi kansalaisiaan hävittäjä-heitollaan tärkeintä - siis työllisyyden edistämistä
Niinistö kosiskeli kai EU:ta ja kotimaan vihertonttuja musta hiili -heitollaan
Kumpikaan kuunteli kumppaniaan, eikä ryhtynyt vastaansönkkäämään toimittajien iloksi.
Olisipa meillä ollut 30-luvulla yhteyksiä tärkeisiin suuntiin pitäviä presidenttejä Relanderin, Svinhufvudin ja Kallion sijaan.
Olisi silloinkin tarvittu kanttia ja taitoa käydä jännitystä vähentämässä vaikka karhunpesissä (Stalin, Hitler).
Taisit muuten nähdä yöllä haaveunen, että entinen taistolainen Torvalds olisi presidentti, ja olisi onnistunut saamaan kutsun muualta kuin Venezuelasta ja Kuubasta.
- Per-kel
Ei kait se Sauli oo kaikista terävin veitsi laatikossa?
- kiitettävä10
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201708292200358620_ul.shtml
kukaan ei olisi suoriutunut paremmin.- teroitamme
Miksi kokoomuslaiset sanovat, että Sauli ei ole se terävin kynä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833308
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352659Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732259- 612258
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512191Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191937Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201919- 621914
- 861642