NORRA Cabin Crew 2017

NorraCabinCrew

82

2895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joookei

joo okei?

• cabinbru

onko joku jo saanut kutsun haastikseen?

• Chantilly

Laitoin hakemuksen viime viikolla kun haku alkoi enkä ole vielä kuullut mitään.

• nata871

sama täällä, ei vielä mitään.

• siiville

mulle ei myöskään ole tullut vielä mitään

• Tarvitsenonnea

Tänään tuli kutsu!

• Jännittääää

Tännekin tuli tänään kutsu ryhmiksiin! :)

• Piu12345

Onnea haastatteluun pääsystä :) Koska teillä on se?

• Fore123

Voih tais omat mahkut mennä jos on kutsuja jo lähtenyt :( Onnea teille haastatteluihin!

• Coronaaa

Täällä kans yksi,jonka mahkut taisi mennä jo :( Mitäköhän he mahtavat vaatia hakijoilta,kun minullakin esim. matkailualan koulutus ja kielitaito pitäisi olla ihan mallillaan,mutta ilmeisesti se ei riitä.

• Fore123

Samaa mietin täällä.. Mulla myös matkailun koulutus ja asiakaspalvelusta vuosien kokemus. Luulin että oon ihan pätevä hakija tähän 😄 Ois kiva tietää että millasta oikeen hakevat

• Fingerscrossed

Mulla on matkailualan koulutus ja tänne tuli kutsu :o Outoa että teille ei, mut hakuhan jatkuu vielä, nii hyvin voivat vielä kutsua :)

• Fore123

Oot varmaanki ollu meistä matkailun koulutuksen saaneista paras vaihtoehto :D

• Nopeaatoimintaa

Hei, täältäkin löytyy matkailualan koulutus! Tänään oli ryhmähaastis ja päivemmällä tuli soitto yksilöhaastikseen! Ryhmähaastikset ja yksilöhaastikset menee päällekkäin!

• Hhhmmmm

Heillähän oli juuri kesällä haku, aika nopsaan uusi.. vai haetaankohan tällä täydennystä jos edelliseltä kurssilta tippunut liikaa porukkaa pois..

• Sisäpiiritietoa

Juurikin täydennetään, osittain huonoja valintoja ja osittain tippuneita paikkoja! :)

• Tulevaemoko

Mitäköhän tarkoitetaan huonoilla valinnoilla...

• odottavanaikaonpitkä

Itse olin 15.9 pidetyssä ryhmähaastattelussa, eikä vielä ole kuulunut suuntaan tai toiseen mitään. Onko monelle tullut jo kutsu yksilöhaastatteluun tai "ei jatkoon" viestiä?

• Suvss

Tänään tuli kutsu ryhmähaastatteluun! Siellä jo käyneet, millaiset olivat?

• tahdontyon

Onko muita, joilla on hakemus sisässä muttei mitään kuulu? Ihan paniikissa täällä oottelen :D

• Kunhan_arvailen

Finnairin kova rekrytahti näkyy muissakin yhtiöissä, niin korvausrekrytointeihin tulee tarve...

• Chantilly

Ei ole tännekään tullut mitään tietoa suuntaan tai toiseen, hakemuksen laitoin heti kun haku alkoi, tosi masentavaa kun olisi niin kova halu päästä alalle.

• Turhaaodotteluako

Voihan olla että valinnat on jo tehty ja lopuille laitetaan hylkyviesti sit kun hakuaika loppunu eli varmaan ens vkon alussa, että voi vielä rauhassa odotella ja jännittää viikonlopun ajan.

• Eripensh

Kyllä vielä ainakin ensi viikolla järjestetään ryhmähaastatteluja

• Lentoonko

Millainen ryhmähaastattelu oli? Millaiset kielitestit olivat?

• Gia1

Tänään tuli kutsu ryhmähaastatteluun!😊 Millaisia tilanteit mahtaneet olla, englanniksiko vai kuinka?

• Nytootellaa

ONko kellään kuulunut mitään?

• Gia1

Ei vielä...Tällä vkolla lupasivat ilmoittaa. Tänään kai on vielä ollut yksilöhaastatteluja...Joten ehkä huomenna alkaa tuomioita sadella?😊

• Ireallywanted

Voih... ai onko yksilöhaastiksetkin jo tehty :'(

• Gia1

Osaksi ainakin, mutta älä huolestu vielä, voi tällä vkolla vielä olla haastattelupäiviä. Odottele tämä vko ainakin. Ja jatkuuhan haku vuoden loppuun. Joko olit ryhmähastattelussa?

• ertyuio

Moikka, onko joku jo kuullut jotakin? Onnea kaikille :)

• lentoon123

Vielä ei ole kuulunut, ainakaan minulle. Puhelinta päivystän ja sydän pomppaa aina kun tulee meili kilahdus :D Tsemppiä kaikille!

• Gia1

Tänne tuli ei kiitos-viesti. Saattaapi johtua perheellisyydestäni...Noh, eteenpäin vaan. Onnea muille!:)

• jännittää

Vielä ei ole tännekkään kuulunut mitään. 😬 Tsemppiä myös mun puolesta kaikille!

• Flymidway
        Gia1 kirjoitti:

Tänne tuli ei kiitos-viesti. Saattaapi johtua perheellisyydestäni...Noh, eteenpäin vaan. Onnea muille!:)

Miten niin perheellisyys voisi olla karsiva tekijä? Ihmettelen vaan...

• Tintin21
        Flymidway kirjoitti:

Miten niin perheellisyys voisi olla karsiva tekijä? Ihmettelen vaan...

No jos on lapsia niin helposti on enemmän esim. sumplimista työvuorojen kanssa. Ja jos lapsi sairastuu niin tottakai vanhemman pitää olla kotona hoitamassa.

• Gia1

Juurikin näin. Ja kun on tiedossa, että mieskin alalla. Hankala yhtälö olisi varmaankin ollut.🤔 Mutta sillä alalla ne omatkin haveet elää kuitenkin...

• limppuleipä

voit aina hakea uudestaan. Airprolle on myöskin hakuja aina kesällä talvikausille :) sekä Finki hakee nyt myöskin.

• Ehkäehkä12
        Gia1 kirjoitti:

Tänne tuli myös :(

• iiikka

Tänne ei vieläkään ole kuulunut mitään! Kuinkakohan pitkälle vielä venyttävät päätöksiä? Harmi että ette päässeet tällä kertaa :( uutta hakemusta vaan sisään niin kyllä se siitä!

• ehkäehkä12

Minulle ei kans ole kuulunut vielä mitään, ja minullakin on lapsia oikeen kolmin kappalein. Saapi nähdä miten käy. Onnea kaikille :)

• Gia1

Jeps, mulla 4 pientä.😁

• ehkäehkä12

Olitko yksilö haastattelussa?

• Gia1

Kyllä olin.😊

• Ehkäehkä12

Tylsää kun tuli hylky. Minäkin olin yksilö haastiksessa, mutta ei ole kuulunut "kaata eikä Oota"

• Eikiitosssss

Nyt tuli tännekkin, että ei kiitos.

• Odottelua

Hei, onko kukaan saanut jo kurssikutsua? Onkohan lopulliset päätökset jo tehty.

• Lentoon123

Hei, minulle tuli viime viikolla kurssikutsu. Minun kohdalla kyseessä tuo lokakuun lopussa alkava kurssi, mutta heillähän on uusia kursseja tulossa ja ehkä kutsua voi tulla myöhemminkin?

• Odottelua
        Lentoon123 kirjoitti:

Hei, minulle tuli viime viikolla kurssikutsu. Minun kohdalla kyseessä tuo lokakuun lopussa alkava kurssi, mutta heillähän on uusia kursseja tulossa ja ehkä kutsua voi tulla myöhemminkin?

Onnea kurssipaikasta. :) Voi itku, olin 6.10 yksilöhaastiksessa , sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.

• Lentoon123

Kiitos! Kannattaa laittaa meiliä sinne ja kysyä vielä ja ainakin kannattaa hakea uudestaan jos ei tällä kertaa vielä valikoitunut kurssille! :)

• Mahdollinenhakija

Osaisko joku kertoa vähän millanen ryhmähaastattelu oli?:) ja miten kielet testattiin?

• sssssssag

Tämä minuakin kiinnostaa!

• Menkäälukemaan

Norra 2018 ketjussa on vähän avattu päivän kulkua. Mutta tarkemmin ei tehtäviä ym. saa kertoa.

• haastatteluunpäässyt

Ensi viikolla ryhmähaastattelu. Minua myös kiinnostaisi millainen se on ollut aikaisemmin? :)

• uusihakija

onko jo uusia valittu kurssille?

• Help_

Miten suuressa osassa ruotsi oli haastatteluissa? Haluaisin hakea, mutten usko ruotsin taitojeni olevan sillä tasolla, kuin pitäisi. :/

• Maybeeeee

Huomasin, että huhtikuun kurssille nyt haku päällä. Laitoin paperit sisään, voi olla että tipun heti sillä ruotsin kielen taitoni on hyvin heikko... saa nähdä!

Toivottavasti arvostavat enemmän persoonaani, kyllähän kielen siinä työn ohella parhaiten oppisi ☺️👍🏼

• asddtyhf

Onko kielitestit suulliset vai kirjalliset?

• Jepssss

Sen verran voin sanoa, että Norran konseptiin kuuluu matkustajien asiakaspalvelu molemmilla kotimaisilla kielillä. Kielitaito testataan ihan varmasti, olen ollut tänä vuonna haastattelussa.

• svenssssska

Pärjääkö peruskoulutasoisella/lyhyellä lukioruotsilla? Vuosiin en ole opiskellut, enkä käyttänyt, niin voi olla melko ruosteessa. Toisaalta, tuskin siellä koneessa mistään ydinfysiikasta keskustellaan. :D

• Eitarviruottii
        svenssssska kirjoitti:

Pärjääkö peruskoulutasoisella/lyhyellä lukioruotsilla? Vuosiin en ole opiskellut, enkä käyttänyt, niin voi olla melko ruosteessa. Toisaalta, tuskin siellä koneessa mistään ydinfysiikasta keskustellaan. :D

Ei Norralle sen enempää ruotsin kieltä vaadita kuin finskillekään. Englannilla pärjää nykyemot ihan mainiosti. Turhaan stressaatte.

• Minni_____

Onko kukaan saanut vielä haastattelukutsua?

• Mikäyhtiö

Osaako joku sanoa minkälainen palkkaus Norralla on muihin yhtiöihin verrattuna?

• Norralainen22

Norralla parempi palkka kun finskillä, myös enemmän töitä. Kokoaikaisella varmaan n.140h kuussa. Käteen jäävä osuus alkuun n.2500€kuussa riippuen tietty päivärahoista ja työtunneista.

• BSS

Huonompi palkka se todellisuudessa on. Enemmän tunteja pienemmällä tuntiliksalla, eikä saa yhtä hyviä lisiä kun ei ole kaukoja.

• Norskillajatyytyväinen
        BSS kirjoitti:

Huonompi palkka se todellisuudessa on. Enemmän tunteja pienemmällä tuntiliksalla, eikä saa yhtä hyviä lisiä kun ei ole kaukoja.

Tämä ei kyllä pidä alkuunkaan paikkaansa. Finskillä saa mukavasti pienillä tunneillä jos on ollut talossa 10 vuotta. Norskilla saa koeajallakin jo lähes 30003 käteen joskin sen eteen pitää tehdä paljon töitä. Takuulla kuitenkin 12 vapaata kuussa. Riippuu ihan mitä arvostaa. Itse teen töitä palkan vuoksi.

• MaaRan

Jeee.....Ryhmähaastatteluun pääsin :).....Kuka muu tulee?

• bli

Mille päivälle pääsit ryhmähaastatteluun?

• ursula45

Ryhmähaastatteluun kutsu tuli tänään, jänskää

• Emu

Välttäkää kyseistä yhtiötä, jos sattuu olemaan tuttuja alalla niin kysäskääpä mitä siellä tapahtuu....

• Hellnaw

Samaa mieltä.

• Hmm1133

Sopisko jos tänne voisitte vähän infota? Koska joillakin sattuu olemaan niin ettei ole ketään siellä töissä, niin tuommoista on ikävä lukea, ilman muita tietoja....

• Fjfkgldö

No Mä olen Norralla, enkä kyllä tiedä mitä ihmeellistä siellä muka tapahtuu. Ei kannata uskoa tollasia trolleja.

• qwrfe3gt3eswtt4

Voitko kertoa englannin kielen käytöstä arkipäivissä kyseisen yhtiön palveluksessa? Täytän muuten kaikki edellytykset ja ala on unelma, mutta englannin kieli on aika heikko! :(
        Uskon silti, että pärjäisin ihan hyvin siellä itse käytännössä. Tärkeämpänä itse pidän positiivista asennetta, hyvää asiakaspalvelutaitoa ja suurta motivaatiota. Luulisi englannin karttuvan kyllä itse työssä. Mitäs sanot, kun olet jo ammattilainen? olenko aivan toivoton tapaus? :(

• Flfkdns

Hieno asenne sinulla tosiaan on, sillä pääsee jo pitkälle. Itse olen lentänyt tuolla 9vuotta ja päivittäin on kyllä englanninkieli käytössä. Manuaalit ovat myös englanniksi. Itse kuvittelisin että työni olisi aika paljon vaikeampaa jos en osaisi englantia. Minulle ruotsi on hankalampi kieli ja sitä jotenkin aina jännittää siksi kaikkia tilanteita jossa sitä pitää käyttää joten tuntuisi että jos englanti ei luonnistu niin olisi mun työnteko sitten tosi vaikeaa. Kotimaanlennoillakin on paljon ulkomaalaisia joka päivä. Mutta sitä tosiaan tulee päivittäin käytettyä niin luulisi että parantuisi sitten huimaa vauhtia. Aina kannattaa silti hakea ja tosiaan harjoitella sitä enkkua joka päivä. :)

• samakirjottaja

Kiitos kommentistasi, Voi miten kiehtoo tuo ala ja tuntuu niin omalta.... Voi että sen enkun kanssa. :(

• Youcanlearnit

Nyt vaan enkkua opiskelemaan, ja myöhemmissä rekryissä hakemus vetämään. :) Älä luovuta!

• Toivottavastijoskuslen

Kiitos kannustuksesta! Olisit ihana työkaveri :)

• Hösppö

Onko se ryhmähaastattelu norralla suomeksi, ruotsiksi vai englanniksi? Tai millä kielellä pääosin?

• Finglishh

Suomeksi ja englanniksi.

• Pitäätreenatalisää

Pitikö paljon puhua englantia? Oliko vaikea?

• Älästressaa

Päivä sisältää yksilötehtävän suomeksi, sekä ryhmätehtävän englanniksi. Minusta englannin osuus ei ollut vaikea, ja kaikki pärjäsivät siinä hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3940
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      80
      2049
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      908
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      818
    Aihe