Osaakohan joku kertoa ulkopaikkakuntalaiselle kyseisen pubin aukioloaikoja?
Hovi pub kotkassa
20
1030
Vastaukset
- Painukoohevonhelvettiin
Pysy vaan kotonasi niin se on sinulle vaan hyväksi.
- Onko10eLiikaa
Paljolla otat suikkiin lauri poika häh
- Kantaasiakas
Avataan yöllä klo. 24 ja suljetaan aamulla klo 9.00
- paskaapaketissa
Niin jos on juotavaa tai vaan vitu viititään häh
- en_jaksa_googlata
Vastaukset kertovat kotkalaisten keskimääräisestä älykkyysosamäärästä ( en kyllä paljoa odottanutkaan).
Mikä muuten oli se kuuluisa merimieskapakka, onko sitä vielä?
- Idioottejakaikki
Etkö kotkast yhtäkää paskempaa paikkaa löytäis ku hovin? :D niit ei kyl näin äkkisilteen tule mieleen. Mikäs siinä, jos vanhat deekut ja paska palvelu miellyttää :)
- Marcol
AH,ihana paikka.
- RakastuneetMiehet
Onko siellä näkynyt yhtä homo lauria
- Missäoothomolauri
Siellä varmaan muuta olekkaan ku homoLaureja. Ja ihan ihme työntekijöitä. Ja nyt varsinkin jos se pulju on myyty punasenhärän pitsanpyörittäjille
- Pajatso-Jasso
Omistaja tappelemassa humalassa paikallisessa yökerhossa. Kävelevä mainos?
- Lapsellista
Jep, säälittävä ukko säälittävän homepubinsa kans
- Älläm
Mikset mene vaikka Sams pubiin? Ainut paikka karhulanseudulla missä EI ole näitä paskatjakuset housuissa olevia juoppoja. Hovi ja pikamokka on niistä kuuluisia
- Kylläheittää
Miksi idiootti narsu kirjoittelee ja ylläpitää tällaisia baari juttuja? Aittakorven kauppaa, maahanmuuttajia ja milloin mitäkin älytöntä trollaa vailla mitään järkeä? Kukaan ei ole kiinnostunut näistä jutuista, ei itsekään, mutta pitää vain vittuilun vuoksi trollata. Joskus oli pillutohtorit ja hammas lääkärit, milloin mitäkin, tosi sairas ja pimeä tyyppi.
- Mikäonnarsu
Kylläheittää kirjoitti:
Miksi idiootti narsu kirjoittelee ja ylläpitää tällaisia baari juttuja? Aittakorven kauppaa, maahanmuuttajia ja milloin mitäkin älytöntä trollaa vailla mitään järkeä? Kukaan ei ole kiinnostunut näistä jutuista, ei itsekään, mutta pitää vain vittuilun vuoksi trollata. Joskus oli pillutohtorit ja hammas lääkärit, milloin mitäkin, tosi sairas ja pimeä tyyppi.
Mikä helvetin narsu
- Katariinalainen
En ole kyllä Kotkassa vielä törmännyt mihinkään Hovi pubiin, vaikka olen täällä taas kymmenen vuotta asunut.
- Kaupunkilainen1
Kotkan hovilassa
Jos tajuat että kotka on muutakin kun kotkansaari - Haluaapois
Samaa surkeaa teollisuusalueen takapihaa koko Kotkan seutu
- Raakajonne
Ulkopaikkakuntalaisten ei kannata tulla Kotkaan baariin tai parempi olla muutenki tulematta. Sen tietää mitä siiinä käy
- Uutinen
Ei ole vähään aikaan auki ,kun se palaa juuri nyt.
- Juoruakka123455
Kuka sen sytytti?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483