Hovi pub kotkassa

Treeltätullut

Osaakohan joku kertoa ulkopaikkakuntalaiselle kyseisen pubin aukioloaikoja?

20

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painukoohevonhelvettiin

      Pysy vaan kotonasi niin se on sinulle vaan hyväksi.

      • Onko10eLiikaa

        Paljolla otat suikkiin lauri poika häh


    • Kantaasiakas

      Avataan yöllä klo. 24 ja suljetaan aamulla klo 9.00

      • paskaapaketissa

        Niin jos on juotavaa tai vaan vitu viititään häh


      • en_jaksa_googlata

        Vastaukset kertovat kotkalaisten keskimääräisestä älykkyysosamäärästä ( en kyllä paljoa odottanutkaan).
        Mikä muuten oli se kuuluisa merimieskapakka, onko sitä vielä?


    • Idioottejakaikki

      Etkö kotkast yhtäkää paskempaa paikkaa löytäis ku hovin? :D niit ei kyl näin äkkisilteen tule mieleen. Mikäs siinä, jos vanhat deekut ja paska palvelu miellyttää :)

      • Marcol

        AH,ihana paikka.


    • RakastuneetMiehet

      Onko siellä näkynyt yhtä homo lauria

    • Missäoothomolauri

      Siellä varmaan muuta olekkaan ku homoLaureja. Ja ihan ihme työntekijöitä. Ja nyt varsinkin jos se pulju on myyty punasenhärän pitsanpyörittäjille

    • Pajatso-Jasso

      Omistaja tappelemassa humalassa paikallisessa yökerhossa. Kävelevä mainos?

      • Lapsellista

        Jep, säälittävä ukko säälittävän homepubinsa kans


    • Älläm

      Mikset mene vaikka Sams pubiin? Ainut paikka karhulanseudulla missä EI ole näitä paskatjakuset housuissa olevia juoppoja. Hovi ja pikamokka on niistä kuuluisia

      • Kylläheittää

        Miksi idiootti narsu kirjoittelee ja ylläpitää tällaisia baari juttuja? Aittakorven kauppaa, maahanmuuttajia ja milloin mitäkin älytöntä trollaa vailla mitään järkeä? Kukaan ei ole kiinnostunut näistä jutuista, ei itsekään, mutta pitää vain vittuilun vuoksi trollata. Joskus oli pillutohtorit ja hammas lääkärit, milloin mitäkin, tosi sairas ja pimeä tyyppi.


      • Mikäonnarsu
        Kylläheittää kirjoitti:

        Miksi idiootti narsu kirjoittelee ja ylläpitää tällaisia baari juttuja? Aittakorven kauppaa, maahanmuuttajia ja milloin mitäkin älytöntä trollaa vailla mitään järkeä? Kukaan ei ole kiinnostunut näistä jutuista, ei itsekään, mutta pitää vain vittuilun vuoksi trollata. Joskus oli pillutohtorit ja hammas lääkärit, milloin mitäkin, tosi sairas ja pimeä tyyppi.

        Mikä helvetin narsu


    • Katariinalainen

      En ole kyllä Kotkassa vielä törmännyt mihinkään Hovi pubiin, vaikka olen täällä taas kymmenen vuotta asunut.

      • Kaupunkilainen1

        Kotkan hovilassa
        Jos tajuat että kotka on muutakin kun kotkansaari


      • Haluaapois

        Samaa surkeaa teollisuusalueen takapihaa koko Kotkan seutu


    • Raakajonne

      Ulkopaikkakuntalaisten ei kannata tulla Kotkaan baariin tai parempi olla muutenki tulematta. Sen tietää mitä siiinä käy

    • Uutinen

      Ei ole vähään aikaan auki ,kun se palaa juuri nyt.

      • Juoruakka123455

        Kuka sen sytytti?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe