Lahden karate hajoaa?

Huh huh, onpa menoa, taitaapa koko seura jakaantua useampaan osaan, kun on eri porukat kaikki toissiaan vastaan. Kuka vastaa toiminnasta?kaukana suomen parhaimmasta seurasta.
Ilmoita

Mistäs tällaisen ajatuksen sait päähäsi
Ilmoita
Se on semmosta aina kun kisaporukkaa aletaan paapomaan ja menestys on kaikki kaikessa. Se "tavallinen" porukka joka lystin maksaa jää paitsioon. Porukka siellä on vähentynyt jatkuvasti, ei kuulu enää Suomen kärkiseuroihin kokonaismittareilla, kisamenestyksellä mitattuna toki. Laadukkutta opetukseen olisi, mutta sitä ei "tuhlata" tavalliseen kansaan.

Mutta jos se kisamenestys on ainoa tärkeä asia, niin silloinhan niillä menee hyvin!
1 VASTAUS:
Tiedän mistä puhut, sama vika meidänkin seurassa. Huomenna jätän erokirjeeni. Pitäköön lastentarhansa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee......
Ilmoita
Ei hajoo. HMänty määrään ja muut VIKISEE,
Ilmoita
Tervetuloa Hämeenlinnaan kuten Karhu
Ilmoita
Joo ei oikeen huvita ton herran komennossa ja prinsessan kiukutellessa jatkaa. Ehkä seurataan karhun jälkiä....
2 VASTAUSTA:
Ketäs näillä tarkoitetaan
pesuli ja isukki, ketäs muuta
+Lisää kommentti
Hannuko siellä nykysin muka määrää? Tuskin, vaikka kovaäänisin olisikin ja täysin vailla itsekritiikkiä.
Ilmoita
En ole kyllä tavallisena harrastajana mitään ihmeellistä havainnut. Toki kilparyhmä nyt on aina tärkein, sen olen huomannut. Ja huomasin kyllä että 1 kilpailija lähti toiseen seuraan. Syytä en tosin tiedä. Antaa herrojen taistella, minä vaan harjoittelen, ei kiinnosta muut.
Ilmoita
Mänty vois halutessaan ostaa koko seuran. Eiks se ole tukenut muitakin seuroja ja kilpailijoita. Saakelin kapitalisti. Muuttakoot sinne Turkkiinsa
Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
ja ne arvostetut senseit maailmalla = ? Titteleistä: määrä korvaa laadun??
Ilmoita
Senseit Virkkunen, Heinonen, Heinonen ja Kirves.
Ilmoita
Ja siis maailmalla? Kirves? Heinoset? Virkkunen Ok, mut ei sekään maailman luokan sensei kyl ole
Ilmoita
Seura jakelee varoituksia jo hädissään. Hajoaa.
Ilmoita
Saku virtanenkin vaihto seuraa, mikä ihme homma siellä on menossa? Ei hyvältä näytä
3 VASTAUSTA:
Eipä ole ainoa kilpaurheilija joka sieltä tulee lähtemään...
Ei näköjään. Holmlundin siskokset siirty kans....
Ja Bess Tapanilaan....

Mitä hemmettiä siellä tapahtuu?
+Lisää kommentti
Ei me mihinkään hajota, nämä kitisijät tällä palstalla on niitä joita on varoitettu. Koittakaa ite toimia oikein niin ei tarvitse seurasta lähteä. Vai lähittekö jo? Tuskin te enempää rahaa siellä muualla saatte lusmut.
1 VASTAUS:
Kaikki rahat prinsessalle vaan
+Lisää kommentti
Tuskin lähtijät (börje&saku)rahaa seuralta saivat. Itse hommasivat kovalla työllä hakien sponsseja.
Ilmoita
Tottakai hommasivat, sehän kuuluu asiaan, mutta kyllä kai seura kuitenkin tuhansia ja taas tuhansia euroja on kisailijoihin upottanut puhdasta rahaa joka on tullut niiltä tavallisilta harrastajilta. En pistänyt kysysmysmerkkiä tuohon koska kysymys oli retorinen.

Puhumattakaan tuhansista tunneista vapaaehtoistyötä valmentajilta ja seuran pyörittäjiltä.

Puhumattakaan resursseista jotka on "tuhlattu" kisatoimintaan esim. salivuorojen muodossa perustoimintoja laiminlyöden.

Puhumattakaan valmentajien kisamatkojen "ajantuhlauksesta" ja kustannuksista kilpailijoiden hyväksi.

Mutta kisailija on tietysti jo lähtökohtaisesti minä, minä, minä, minä. Silloin pitäisi olla lähipiirissä viisaampia jotka sanovat että saadakseen jotain täytyy olla valmis myös jotain antamaan. Ei nämä nyt ihan niin suuria staroja ole kuin omassa pikku kuplassaan.
2 VASTAUSTA:
Mistähän sunkin ajatukset lähtee?
Kokemuksesta veliseni, kokemuksesta. Kerroppa yksikin asia joka tuosta postauksesta EI olisi totta.
+Lisää kommentti
Lopettakaa!
Ilmoita
Tavalliselle kansalle tulisi opettaa karaten sijasta käymään töissä jotta saadaan maksettua veroja valtiolle.
Ilmoita
Karate verolle
Ilmoita
Muuten voisin minäkin lähtiä rajakylään, mutta kun niillä on niin perkeleen rumat verkkarit. Taijan pysyä täällä. Täällä on kuitenni suomen parhaat valmentajat ja hannulla rahaa. Lähen vasta sitte jos ei mulle enää anneta rahaa ollenkaa.
2 VASTAUSTA:
Hyvä!
Hienoimmat verkkari oli ainakin eilisen turnauksessa
+Lisää kommentti
Turhaa puhetta koko homma. Juna menee eteenpäin. Routa porsaan kotiin ajaa. Kuka ihme niitä kataajia siellä rajakylässä muka valmentaa? Eihän ne osaa edes pinan nidania...........
2 VASTAUSTA:
Siellä on eri tyylisuunta ollutkin missä ei edes ole mitäön pinan katoja
Ja mikähän tyylisuunta siellä muka on? Taitaa olla finnkarate joka aina johtaa ennen pitkää seuran sukupuuttoon. Yhtään kataa tuntevaa valmentajaa siellä ei ole.

Ja koska olet varmaankin vielä nuori mies, niin kannattaa ihan googlata mitä finnkarate tarkoittaa........
+Lisää kommentti
Osaan kaksi kataa: Run-kata ja Pas-kata😂😂😂😂😂😂
1 VASTAUS:
ne riittää. ne on juuri sinulle sopivat.
+Lisää kommentti
Ainakin osaan ne.
Ilmoita
Olen varma että nämä hallitset suvereenisti!
1 VASTAUS:
Oho oho, meni tunteisiin näköjään. :)
+Lisää kommentti
Youtube valmentaja sitten lähti
3 VASTAUSTA:
Kukapas?
Tarkotatko Andreasta vai Virtasta? Vai kuka sieltä nyt on lähtenyt?
Aika hommaa kuitenki.....

Nimimerkki: loputtoman utelias
exkake kirjoitti:
Tarkotatko Andreasta vai Virtasta? Vai kuka sieltä nyt on lähtenyt?
Aika hommaa kuitenki.....

Nimimerkki: loputtoman utelias
eihän virtanen ole edes valmentaja otti itselleen sen roolin kun muut ensin hoitivat pojan hyvälle tasolla nyt hän tuhoo pojan ja tytöt samalla juutubessa illat opettelee liikkeitä ja opettaa pojalle......pian poika jättää hänet kun tajuaa nolouden ja ottavat yhteen taas

ehdolla vuoden valmentajaksi
+Lisää kommentti
Juutuubi on muuten verraten erinomainen apuväline valmennuksessa. Ja ihan kivojahan nuo tuloksetkin on kuitenkin olleet jos vähättelymielessä noin nimittelet. Ketä sitten nimitteletkin. Jos Andreasta, niin sehän menee tietysti sinne minne maksaja käskee!
2 VASTAUSTA:
hahhahahahah vuoden naurut!!! youtuubbi valmennuksessa
Vain täysin asiaa ymmärtämätön idiootti ajattelee noin.

JOKAIKINEN kilpailija, valmentaja ja jopa valmentajawannabe katselee MM-kisoja, EM-kisoja tai K1 matseja tai katoja, koska niistä saa ideoita, oppii tuomarilinjaa yms. Nämä vinkit täytyy vain sitten osata liittää oman osaamisensa ja analyysin kautta EHKÄ omaan harjoitteluun tai valmentamiseen.

PELKKÄ juutuubi ei tee kenestäkään valmentajaa. Vaikka olenkin samaa mieltä että jotkut varmuudella luulevat niin.
+Lisää kommentti
Perushomman LK rakentanut ja nyt juutube valmentaa. Heian Sodankin hakusessa. Voi tyttöparkoja kun homma karkaa tekniikassa.
1 VASTAUS:
No tuo on kyllä harmi kuulla jos lahjakkaat nuoret luulevat jo kaikki itse osaavansa paremmin kuin senseit. Toivottavasti ei tule seinä vastaan ja toivottavasti sillat ei ole ihan kokonaan poltettu takana jotta paluu nöyränä poikana olisi mahdollista.
Mutta katahan on nykyään enemmänkin fysiikkavalmennusjuttuja. Ei siellä tarvitse bunkaita tietää eikä edes ihan oikeata tekotapaa. Kuhan tekee nopeesti ja voimalla. Vaikka vähän väärinkin. Onhan tuo nähty.ikävä kyllä
+Lisää kommentti
Joo o. Niin se aika vaa muuttuu...
Ilmoita
Kyllähän se on näi ollu jo pitempään. Bunkait on suurimmaksi osaksi ihan naurettavaa akrobatiaa. Katassa riittää kunhan on helvetin nopea ja sinnepäin.
Ilmoita
Ja taas tapahtuu. Voi voi, pitäiskö jo vallan vaihtua tai muuten ollaan pelkkä mummojen harrastajaseura
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Lahden karate hajoaa?

Huh huh, onpa menoa, taitaapa koko seura jakaantua useampaan osaan, kun on eri porukat kaikki toissiaan vastaan. Kuka vastaa toiminnasta?kaukana suomen parhaimmasta seurasta.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta