miksi olli muutti turkuun? olisiko kenties lähtenyt maalta TYÖN perässä turkuun vai oliko kyseessä halu tuhkaluukuttaa koko ajan.
nykyäänhän olli elää rekisteröidyssä parisuhteessa ja tuhkaluukuttaa koko ajan
ollin muutto turkuun
9
140
Vastaukset
- Kelvä
Ollin muutosta Turkuun kerrotaan tarinaa, todenperäisyydestä en mene takuuseen.
Tyrvään sosiaalilautakunta antoi, nuorelle Olaville, joka oli jo poikana rötöstelijä, matkarahan ja vuokrarahan, että hän muuttaisi pois, joko Tampereelle tai Turkuun.
Turkulaisten epäonneksi Olli-poika valitsi Turun lorvimispaikakseen. - keihäsleppä
Yllä kerrottu oli maan tapa noihin aikoihin, kunnat kustansivat ongelmatapausten ja perheiden muuton. Romaaniperheet erikoisesti yritettiin ohjata pois kunnan hartioilta.
- Telvä
Sukulaisia siellä, ainakin veli Keijo Liston asui Turussa.
- Kylmämies
Krijo "Liston" Hagert on jo edesmennyt.
Rauha hänen muistolleen. - hannikaiselta
Velipuolet oli kuin kaksi marjaa.
Olvi vaan mielellään kulki kravatti kaulassa.
Olvi vielä horisee netissä ja muutama aikalainen kohteliaisuudesta peukuttaa. - ValkoSini
Tänään on Ollin horinat taas.
Voisiko sihteerikkö pyllistää kameralle.
Näkisimme syyn, miksi Olavin kannatus romahti viime vaaleissa.
Olet Waltteri tämän velkaa Olan entisille kannattajille. - Olvi2
Eikös Mäenpää ollut muutaman vuoden töissä puolustusvoimilla aseseppänä? Sen jälkeen taisi mennä Turkuun?
- Satopää
No, onhan hän sitten tehnyt töitäkin.
Hieno ammatti, mites hän sen jätti ja rupesi kaljabaarin ovimieheksi
- boxbox
Listonin nyrkkeilijätaustasta puhuttiin, eräs Turun Sanomien toimittaja sitä tutki. hän ei löytänyt urheilutuloksista mitään, joten legendaa se ilmeisesti oli.
Velipoika Olavi Mäenpää itseään myös pitkäaikaisena nyrkkeilyurheilun harrastajana.
Onko sekin legendaa.
Erään seuran kaappaus löytyy tiedoista, seura joka meni kolmessa vuodessa selvitystilaan, kaikki urheilijat ja toimijat katosivat, jäljelle jäi pj. Mäenpää poikaystävänsä kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549