Setting can only be accessed when stationary

VEKO1

Settings can only be accessed when stationary. Tuollainen vilahtelee silloin tällöin ajotietokeessa. Kyseessä siis Qashqai 2011.

5

1793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla sama auto ja samat oireet, silloin tällöin.
      Hyviä vastauksia odottelen.
      En vielä ole Nissanilta kysynyt, mutta arvaan vastauksen: tuo auto tänne niin katsotaan!!!!

• Anonyymi

Tokkopa kuitenkaan vilahtelee ajon aikana ellet räplää ajotietokonetta ajaessa!
      Viestihän tarkoittaa ettei asetuksiin pääse kuin auton ollessa paikallaan. Turvallisuudesta on kyse.

• Anonyymi

Mä räplään ajon aikana toisella kädellä älykännykkää, ja toisella auton omaa tietokonetta. Kolmannella kädellä soittelen kavereille, ja pidän ajon aikana puhelinta korvalla. Neljättä kättä ei ole, mutta auto itsessäänhän ohjaakin itseään....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä räplään ajon aikana toisella kädellä älykännykkää, ja toisella auton omaa tietokonetta. Kolmannella kädellä soittelen kavereille, ja pidän ajon aikana puhelinta korvalla. Neljättä kättä ei ole, mutta auto itsessäänhän ohjaakin itseään....

Miten meni noin niinku omasta mielestäsi, saiko aloittaja apua ongelmaansa sinun kommentistasi?

• Anonyymi

Kyllä kaikille datsunin omistajille pitäisi olla suomenkielinen valikko, eihän ne amerikkaa osaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5704
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1847
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1319
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      1117
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1095
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1027
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      66
      999
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      142
      993
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      948
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      945
    Aihe