Settings can only be accessed when stationary. Tuollainen vilahtelee silloin tällöin ajotietokeessa. Kyseessä siis Qashqai 2011.
Setting can only be accessed when stationary
5
1688
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla sama auto ja samat oireet, silloin tällöin.
Hyviä vastauksia odottelen.
En vielä ole Nissanilta kysynyt, mutta arvaan vastauksen: tuo auto tänne niin katsotaan!!!! - Anonyymi
Tokkopa kuitenkaan vilahtelee ajon aikana ellet räplää ajotietokonetta ajaessa!
Viestihän tarkoittaa ettei asetuksiin pääse kuin auton ollessa paikallaan. Turvallisuudesta on kyse.- Anonyymi
Mä räplään ajon aikana toisella kädellä älykännykkää, ja toisella auton omaa tietokonetta. Kolmannella kädellä soittelen kavereille, ja pidän ajon aikana puhelinta korvalla. Neljättä kättä ei ole, mutta auto itsessäänhän ohjaakin itseään....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä räplään ajon aikana toisella kädellä älykännykkää, ja toisella auton omaa tietokonetta. Kolmannella kädellä soittelen kavereille, ja pidän ajon aikana puhelinta korvalla. Neljättä kättä ei ole, mutta auto itsessäänhän ohjaakin itseään....
Miten meni noin niinku omasta mielestäsi, saiko aloittaja apua ongelmaansa sinun kommentistasi?
- Anonyymi
Kyllä kaikille datsunin omistajille pitäisi olla suomenkielinen valikko, eihän ne amerikkaa osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743