Kasniin.....

brunetteleo

Hei,
Olen urani kanssa vähän"jumissa". Minulla on vakituinen paikka johon palata hoitovapaalta, ja tällä hetkellä teen sivutyötä. Saatko kiinni työstä ja urasta?

4

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasniin

      Tulkintani mukaan olet kaikkea muuta kuin "jumissa",
      sinulla on vakituinen ja hyvä työpaikka. Olet työpaikallasi se "hyvä tyyppi".
      Sinussa on potentiaalia ihan esimiestasolle saakka tulevaisuudessa jos niikseen tulee, toivottavasti sillä olisit reilu ja oikeudenmukainen johtohahmo ja sellaisia ei ole nykyään todellakaan työpaikoilla liikaa. Pistä tuo korvan taakse ja maistele mielessäsi lukemaasi rauhassa, ok.

      • brunetteleo

        Kiitos. Työskentelen juurikin esimiehenä, noin minusta on sanottukin 😉 Lähinnä ajattelin että mitä tämän työpaikan jälkeen? Nykyinen vakkaripaikka on hyvä, mutta monesta syystä olen kiinnostunut etsimään työn lähempää.


    • Kasniin

      Eteenpäin elävän mieli, näinhän se on.
      Kyllä rohkaisen hakemaan lähempää niin helpottaisi sitä arjen elämää ja jäisi aikaa ja energiaa vielä kotikentällekkin enempi.

      Lähtösi (jonkin ajan kuluttua) tulee olemaan suuri menetys nykyisessä työpaikassa, ja sisäänajon jälkeen suuri voitto uuden työyhteisön jäsenille.

      • brunetteleo

        Näetkö millaiseen paikkaan vaihdan (sitten joskus) ? Teenkö siellä samanlaista vai erilaista työtä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe