9999 euron dacia?

tsret

Sellainen on kuulemma jossain päin Suomea. Uusi auto siis. Laittakaas linkkiä. Pitäisi olla Suomen halvin.

3

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsret

      Lisäyksenä vielä, että kun romutuspalkkio tulee ensi vuoden aluasta ja annan kauppiaalle romutussetelin, niin tuo 9999 euron dacia maksaa sitten 8499 euroa, eikö niin?

      Eiku, sehän on vielä halvempi, koska autovero laskee (Perussuomalaisten ansiosta) taas ensi vuoden alusta, Meneekö alle 8 tonnin?

      • asdfasdfsdadfa

        Iltasanomien toimittaja on tainnut käydä lukemassa tätä palstaa:
        https://www.is.fi/autot/art-2000005453149.html

        Mielenkiintoista nähdä, haluaako Daciakauppias tulla vielä lisää vastaan ja puristaa hinnan alle 8000 euron, se olisi jo jotain!


    • Justus4852

      Sen pitäis olla kaiken luulemani mukaan Sandero kun Sanderoa saa Ruotsissa 0,9 litraisella turbomoottorilla tuohon hintaan .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1622
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1184
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1074
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      703
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe