Uusimmassa seiskassa sanotaan näin, liekö sitten toimittajan vai tytön sanoma.. mutta mitä televisiosta katsoin, niin on kyllä aika pallot??
Elinan kuppikoko DD!!!
13
3787
Vastaukset
- kuppikunta
Ei nämä rinnat kyllä ole mitään DD:tä nähneetkään. Korkeintaan joku C-kuppi. Käypä tsekkaamassa alusvaateosastolla kuppikokoja niin huomaat eron!
- carina111
Eli siis sullekkin semmonen juttu, että meneppä sinne alusvaateosastolle katsomaan niitä rintsikoita, ja vertaa esim. 70C ja 90C rintsikoita! Ja huomaat että C kokoa voi olla vaikka minkä kokosta!! Se riippuu aivan siitä minkä levyinen selkä on..! Eli 70 on tosi hoikka eli myös tissit on pienemmät vaikka sama kuppikoko..! Ja samaa pätee kaikkiin kuppikokoihin, eli samoin voit vaikka verrata DD kuppeja. Joko te ymmärrätte...? Eli teidän pitää tietää se selän ympärysmitta myös ennen kun voitte alkaa mitään vertailemaan ja tekemään johtopäätöksiä.
- tissimies
Elinalla on c-kupit. Muilla kilpailijoilla vain a-kupit!! Joillain tuntuu, että rinnat ovat kasvaneet sisäänpäin!!
Eli toimittajien juttujahan ne seiskassa ovat olleet.- no just
eihän ne voi olla mitkään dd:t!!! ceet ne on... kaikkihan sen näkee...
- kuupo
eiku se on EE
- carina111
mä en ymmärrä näitä kuppikoko-keskusteluja, tottakai sillä voi olla DD...! Niinku tuolla toisessa keskustelussa jo sanoin, se riippuu täysin selän ympärysmitasta, miltä ne tissit näyttää..! Ei pelkkä C tai pelkkä DD sano mitään, se pitää tietää se selän ympärysmitta myös..! Koska voi olla esim.70DD (harvinaista mutta äidilläni on ollut nuoresta asti) eli tosi hoikka (eli kapeaselkäinen) mutta silti kuppikoko DD. Itselläni on 70C, ja kun te näkisitte minut, niin luulisitte varmaan myös että mulla on korkeintaan B, koska oon niin laiha muuten. Sen elinan selänympärys on on enenmmän kun 70, sen näkee kyllä eli sil on varmaan joku 75 tai 80. Eli ne on isommat koska se on muutenkin leveempi ja kun mä melkei asiantuntihjana katon nii ne voi olla aivan hyvin DD.
- A sian tuntija
Siis kun rinnanympärykseksi on ilmoitettu 90cm ja selän ympärys rintojen alta tuo 70cm, niin tuo 20cm erotus vastaa kuppikokoa D. E-koko olis 22-24 cm ja DD jotain vielä enemmän...ei tunnu uskottavalta.
- Elinan poikaystävä
A sian tuntija kirjoitti:
Siis kun rinnanympärykseksi on ilmoitettu 90cm ja selän ympärys rintojen alta tuo 70cm, niin tuo 20cm erotus vastaa kuppikokoa D. E-koko olis 22-24 cm ja DD jotain vielä enemmän...ei tunnu uskottavalta.
Eli tosimakeet ja sexyt
- carina111
Ok..niin sä lasket noin sen.. mut sit sillä oiskin ehkä vaan C, koska sen mä nään että sillä ei todellakaan oo selänympärys 70 !! Koska mulla on ja oon varmaa puolet sitä kapeempi, sillä on pakko olla 75 ainakin.
- liivien käyttäjä
Mielestäni ei tuolla kuppikoolla ole suurta merkitystä, ja vaikka Elinalla onkin porukan paras kroppa niin kasvot ovat liian miesmäiset ja tukka kamalan ohut ja järkyttävästi värjätty. Mutta suosikkiasema kyllä paljastaa sen, että mihin miesten katse pysähtyy naista katsoessa.
Ja noista mitoista. Pelkät sentit eivät kerro kuppikokoa, vaan rinnan muoto ja rintaliivin malli vaikuttavat paljon. Esim. Gossardin liivit ovat noin 1-2 kuppikokoa pienempiä kuin muilla valmistajilla. Itse joudun näissä ostamaan sen maagisen 75DD kun muuten menee D tai jopa C. Senttejä löytyy metrin verran.
Elinan rinnanympäryshän on muuten aivan sama kuin Essillä, jonka vartalo on kuitenkin selvästi vähemmän uhkean näköinen. Suurin ympärys on Iso-Viidalla, jolla on myös sen verran lihaksia selän puolella, että mittaa tulee varmasti myös siitä.
Ja siihen silikonijuttuun en usko ollenkaan. Laihalla naisella voi olla isot rinnat kateellisten vastaväitteistä huolimatta. Mikäli ovat silikonia niin onnittelut kirurgille kauniin luonnollisesta lopputuloksesta. - carina111
liivien käyttäjä kirjoitti:
Mielestäni ei tuolla kuppikoolla ole suurta merkitystä, ja vaikka Elinalla onkin porukan paras kroppa niin kasvot ovat liian miesmäiset ja tukka kamalan ohut ja järkyttävästi värjätty. Mutta suosikkiasema kyllä paljastaa sen, että mihin miesten katse pysähtyy naista katsoessa.
Ja noista mitoista. Pelkät sentit eivät kerro kuppikokoa, vaan rinnan muoto ja rintaliivin malli vaikuttavat paljon. Esim. Gossardin liivit ovat noin 1-2 kuppikokoa pienempiä kuin muilla valmistajilla. Itse joudun näissä ostamaan sen maagisen 75DD kun muuten menee D tai jopa C. Senttejä löytyy metrin verran.
Elinan rinnanympäryshän on muuten aivan sama kuin Essillä, jonka vartalo on kuitenkin selvästi vähemmän uhkean näköinen. Suurin ympärys on Iso-Viidalla, jolla on myös sen verran lihaksia selän puolella, että mittaa tulee varmasti myös siitä.
Ja siihen silikonijuttuun en usko ollenkaan. Laihalla naisella voi olla isot rinnat kateellisten vastaväitteistä huolimatta. Mikäli ovat silikonia niin onnittelut kirurgille kauniin luonnollisesta lopputuloksesta.Mäkin kyl vähän ihmettelin kun aloin laskeskelee omia mittojani ni ei se mee noin aina oikein, kun esim mä käytän ympärysmittaa 70 (kuppikoko C) koska 65 en jaksa ikinä edes etsiä kun ei vissiin paljoo niitä löydy, mutta 65 mulla oikeesti on selänympärys. Ja siis.. entiä enää ees mitä selitän,mutta anyway, se kyl tosiaan riippuu myös rintsikoista.
Ja en muuten oo sit sitä Elinaa kuitenkaa puolustellu, mä en itse pidä sen naamaa ollenkaan kauniina (tykkään että missillä pitää olla kauniit sirot kasvot) ja se on niin teini-pissis että huh huh.
- nappe
Kyllä se vaan tuo televisio valehtelee aika hyvin!
Kävin keskiviikkona kattomassa missikiertuetta Varkaudessa Hotel-Oscarissa ja kiertueen jälkeen kun tytöt tulivat kuvia jakamaan, näin Elinan ihan lähietäisyydeltä. Päällä oli aika peruskiree paita, ja ne tissit ei tod. oo mitkään isot! Tosiaan ne televisiossa näyttää mahottomille muitten vieressä, kun on tarkotuksella semmonen yläosa bikineissä, että tuo vähän enemmän esille.
Villi veikkaus, että ei varmasti oo yhelläkään missillä isommat kun B-kupit!
Ja luomua on, ihan saletti!! se Elina Nurmi on miun luokalla.. siis kkTAVASTIAN tarjoilija luokalla, mut mietin vaan et eipä taida tulla takaisin enää tuon kilpailun jälkeen, vai mitä mieltä olette? :O no mut, must se on kyl kaikkein kaunein, myös ilman meikkiä.. :) onnea elinalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803