oy yritystili

EiLaskutusta

Oy on oltava pankkitili.
esim. 2017, Op pankki ja danske pankki veloittavat liian paljon pienten yritysten yritys tileistä.
- Tai isolle yritykselle ne on sopivia summia, mutta pien yritykselle liian korkeita kuluja.
Varsinkin jos pienyritys käyttää vähän ns. palveluita. ( tilitapahtumia vähän, ei laskutusta, maksuja, yms..)
- Onko pienelle oy ;lle sopivaa yritystili muotoa jollakin pankilla Suomessa ?
Vai pitääkö pien yrittäjän mennä ulkomaille pankkiin ?

5

2304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen huomannut saman, että pieni oy joutuu pakolla maksamaan liiallisesta, isommille yrityksille sopivasta yritys tilistä. Vaikka ei olisi sellaiselle käyttöä.
      Kannattaa tosiaan ajatella ulkomaista tiliä. Kun Suomessa ei ole enää pankki kilpailua.

Laina asiat samoin on kalliita pienille.
      Muutkin tasa verot ja tasa maksut on kalliita pienille.. Ja edullisia suurelle rahalle.

• onnellinenkatto

itse laskutan l & t nimistä pörssiyhtiötä. e- lasku kohtuuajassa omalle tilillä, nordea velottaa 11 eskoo kuukaudessa. pari laskua vuodessa = aika kallista mulle.

• Suosittelen-Holvia
    • Paljonko-maksatte

Kertokaa ne pankkiveloituksenne, jos haluatte muiden kommentoivan kalleustasoa.

Meikäläiseltä nordea nyhtää nykyisin noin 30 €/kk. Tiliote saadaan kerran viikossa, ja päivittäiset maksutapahtumat haetaan. Myyntilaskuja ehkä 20 kpl kuukaudessa.

Pidän kalliina Nordeaa, mutta jonnekin S-pankkiin tms. siirtymällä ei kulut paljoakaan alene.

Joku Viroon avattava pankkitili ehkä. Mutta saako sieltä Visa-kortin ja yleisen suomalaisen pankkivarmennustavan haltuunsa, jota varmennusta voi tarvita muuallakin kuin poankkiasioissa?

• dasthhdfsf

S-pankkihan oli suht halpa, 6 egee kuussa, mutta sieltä loppuu yritystilipalvelut kokonaan. Tais siirtyä just OP:hen. Itsellä toiminimi niin ratkaisin ottamalla S-pankista ilmaisen henkilökohtaisen tilin yrityskäyttöön. Saako yrityksen tili olla ulkomailla? Luulin että pitää olla Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6336
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4062
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3373
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      13
      3044
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2332
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2317
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162