Miten HTML:llä

joulukinkku<3

Koneella on taustakuva jonka haluan sivulleni.Mutta mitens en saa sivulle?

6

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä tähän oikein voi vastata muuta kuin "olet tehnyt jotain väärin", koska et kerro sivusi osoitetta. HTML-koodihan on sentapainen kuin

      minkä lisäksi on syytä kirjoittaa body-elementtiin bgcolor-, text-, link-, alink- ja vlink-määrite, jos asettaa taustakuvan. Tai mieluummin asia kannattaisi tehdä CSS:llä.

      Mutta olet ehkä kirjoittanut background="foo.gif" vaikka kuvatiedoston nimi on "FOO.GIF".

      Ehkä muuten on hyvä, että et saa taustakuvaa sivullesi. Oletko nimittäin tarkistanut, että sinulla on kuvan tekijän lupa siihen?

      • kirjoittaa vastuksia

        nimimerkillä Yucca (ruotsinkielellä verbi mikä tarkoittaa sitä liikettä mitä useimmat nisäkkäät tekevät lisääntyessä..)

        On nimeltään Jukka Korpela, kirjoittanut monta kirjaa netti-koodauksesta, ei tiedä asiasta yhtään mitään!

        Kansakoulunopettaja?

        Jos laitat johonkin elementtiin )body, div jne.) määrityksen (attribuutin): STYLE="background-image:url(taustakuva.jpg); background-repeat: no-repeat" niin kaikki toimii.

        Ei ollut vaikeampaa, ellei siitä yritä tehdä!


      • loukku
        kirjoittaa vastuksia kirjoitti:

        nimimerkillä Yucca (ruotsinkielellä verbi mikä tarkoittaa sitä liikettä mitä useimmat nisäkkäät tekevät lisääntyessä..)

        On nimeltään Jukka Korpela, kirjoittanut monta kirjaa netti-koodauksesta, ei tiedä asiasta yhtään mitään!

        Kansakoulunopettaja?

        Jos laitat johonkin elementtiin )body, div jne.) määrityksen (attribuutin): STYLE="background-image:url(taustakuva.jpg); background-repeat: no-repeat" niin kaikki toimii.

        Ei ollut vaikeampaa, ellei siitä yritä tehdä!

        ...olla se että et kirjoita tiedostonimeä tarkasti samalla tavalla koodissa kuin millä nimellä se on tallennettu;

        Jos tallennat kuvan nimellä "Yucca.jpg" mutta viittaat siihen nimella "yucca.jpg" niin se (todennäköisesti) toimii omalla koneellasi, mutta ei verkossa! (isoilla kirjaimilla on merkitystä!)


      • käytetään

        yleisesti merkintää foo() osoittaakseen kutsua johonkin arbitaariseen aliohjelmaan tai funktioon.

        Sinun käsityksesi (foo.gif, eli viittaus kuvaan!!?) on kyllä peräisin jostain sieltä Peräseinäjokialavirtahärmäkyläjostain!!!


      • kirjoittaa vastuksia kirjoitti:

        nimimerkillä Yucca (ruotsinkielellä verbi mikä tarkoittaa sitä liikettä mitä useimmat nisäkkäät tekevät lisääntyessä..)

        On nimeltään Jukka Korpela, kirjoittanut monta kirjaa netti-koodauksesta, ei tiedä asiasta yhtään mitään!

        Kansakoulunopettaja?

        Jos laitat johonkin elementtiin )body, div jne.) määrityksen (attribuutin): STYLE="background-image:url(taustakuva.jpg); background-repeat: no-repeat" niin kaikki toimii.

        Ei ollut vaikeampaa, ellei siitä yritä tehdä!

        No shit, Sherlock! Vaati varmaankin suurta taitoa selvittää nimeni, jonka olen ilmoittanut täälläkin. Omaa nimeäsi taas et kerro, mutta käyt kyllä henkilökohtaiseen hyökkäykseen melko törkeästi. Ei ole ihme, ettei moiseen raukkamaisuuteen syyllistyvä näytä edes ymmärtävän, mistä keskustellaan.

        Alkuperäinen kysyjä nimittäin varmaankin tiesi jonkin tavan liittää taustakuva. Mahdollisesti fiksumman tavan kuin tyrkyttämäsi. Mutta joka tapauksessa oli tehnyt jonkin virheen siinä. Ennen kuin hän kertoo sivunsa osoitteen, josta näkee, mitä on yritetty, ei tämän tarkempaa tietoa voi antaa.


      • sig
        kirjoittaa vastuksia kirjoitti:

        nimimerkillä Yucca (ruotsinkielellä verbi mikä tarkoittaa sitä liikettä mitä useimmat nisäkkäät tekevät lisääntyessä..)

        On nimeltään Jukka Korpela, kirjoittanut monta kirjaa netti-koodauksesta, ei tiedä asiasta yhtään mitään!

        Kansakoulunopettaja?

        Jos laitat johonkin elementtiin )body, div jne.) määrityksen (attribuutin): STYLE="background-image:url(taustakuva.jpg); background-repeat: no-repeat" niin kaikki toimii.

        Ei ollut vaikeampaa, ellei siitä yritä tehdä!

        tarkoittaa käteenvetoa. Harvemmin siinä lisääntyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe