Koneella on taustakuva jonka haluan sivulleni.Mutta mitens en saa sivulle?
Miten HTML:llä
6
365
Vastaukset
Eipä tähän oikein voi vastata muuta kuin "olet tehnyt jotain väärin", koska et kerro sivusi osoitetta. HTML-koodihan on sentapainen kuin
minkä lisäksi on syytä kirjoittaa body-elementtiin bgcolor-, text-, link-, alink- ja vlink-määrite, jos asettaa taustakuvan. Tai mieluummin asia kannattaisi tehdä CSS:llä.
Mutta olet ehkä kirjoittanut background="foo.gif" vaikka kuvatiedoston nimi on "FOO.GIF".
Ehkä muuten on hyvä, että et saa taustakuvaa sivullesi. Oletko nimittäin tarkistanut, että sinulla on kuvan tekijän lupa siihen?- kirjoittaa vastuksia
nimimerkillä Yucca (ruotsinkielellä verbi mikä tarkoittaa sitä liikettä mitä useimmat nisäkkäät tekevät lisääntyessä..)
On nimeltään Jukka Korpela, kirjoittanut monta kirjaa netti-koodauksesta, ei tiedä asiasta yhtään mitään!
Kansakoulunopettaja?
Jos laitat johonkin elementtiin )body, div jne.) määrityksen (attribuutin): STYLE="background-image:url(taustakuva.jpg); background-repeat: no-repeat" niin kaikki toimii.
Ei ollut vaikeampaa, ellei siitä yritä tehdä! - loukku
kirjoittaa vastuksia kirjoitti:
nimimerkillä Yucca (ruotsinkielellä verbi mikä tarkoittaa sitä liikettä mitä useimmat nisäkkäät tekevät lisääntyessä..)
On nimeltään Jukka Korpela, kirjoittanut monta kirjaa netti-koodauksesta, ei tiedä asiasta yhtään mitään!
Kansakoulunopettaja?
Jos laitat johonkin elementtiin )body, div jne.) määrityksen (attribuutin): STYLE="background-image:url(taustakuva.jpg); background-repeat: no-repeat" niin kaikki toimii.
Ei ollut vaikeampaa, ellei siitä yritä tehdä!...olla se että et kirjoita tiedostonimeä tarkasti samalla tavalla koodissa kuin millä nimellä se on tallennettu;
Jos tallennat kuvan nimellä "Yucca.jpg" mutta viittaat siihen nimella "yucca.jpg" niin se (todennäköisesti) toimii omalla koneellasi, mutta ei verkossa! (isoilla kirjaimilla on merkitystä!) - käytetään
yleisesti merkintää foo() osoittaakseen kutsua johonkin arbitaariseen aliohjelmaan tai funktioon.
Sinun käsityksesi (foo.gif, eli viittaus kuvaan!!?) on kyllä peräisin jostain sieltä Peräseinäjokialavirtahärmäkyläjostain!!! kirjoittaa vastuksia kirjoitti:
nimimerkillä Yucca (ruotsinkielellä verbi mikä tarkoittaa sitä liikettä mitä useimmat nisäkkäät tekevät lisääntyessä..)
On nimeltään Jukka Korpela, kirjoittanut monta kirjaa netti-koodauksesta, ei tiedä asiasta yhtään mitään!
Kansakoulunopettaja?
Jos laitat johonkin elementtiin )body, div jne.) määrityksen (attribuutin): STYLE="background-image:url(taustakuva.jpg); background-repeat: no-repeat" niin kaikki toimii.
Ei ollut vaikeampaa, ellei siitä yritä tehdä!No shit, Sherlock! Vaati varmaankin suurta taitoa selvittää nimeni, jonka olen ilmoittanut täälläkin. Omaa nimeäsi taas et kerro, mutta käyt kyllä henkilökohtaiseen hyökkäykseen melko törkeästi. Ei ole ihme, ettei moiseen raukkamaisuuteen syyllistyvä näytä edes ymmärtävän, mistä keskustellaan.
Alkuperäinen kysyjä nimittäin varmaankin tiesi jonkin tavan liittää taustakuva. Mahdollisesti fiksumman tavan kuin tyrkyttämäsi. Mutta joka tapauksessa oli tehnyt jonkin virheen siinä. Ennen kuin hän kertoo sivunsa osoitteen, josta näkee, mitä on yritetty, ei tämän tarkempaa tietoa voi antaa.- sig
kirjoittaa vastuksia kirjoitti:
nimimerkillä Yucca (ruotsinkielellä verbi mikä tarkoittaa sitä liikettä mitä useimmat nisäkkäät tekevät lisääntyessä..)
On nimeltään Jukka Korpela, kirjoittanut monta kirjaa netti-koodauksesta, ei tiedä asiasta yhtään mitään!
Kansakoulunopettaja?
Jos laitat johonkin elementtiin )body, div jne.) määrityksen (attribuutin): STYLE="background-image:url(taustakuva.jpg); background-repeat: no-repeat" niin kaikki toimii.
Ei ollut vaikeampaa, ellei siitä yritä tehdä!tarkoittaa käteenvetoa. Harvemmin siinä lisääntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522