TOSI TRAAGISTA KOMIIKKAA !

Tragikomiikkaa

Tokihan kaikki epäluotettava poistetaan tästä maailmasta, kuten jo uumoilitkin ja kenties jopa uskottelit noin olevan. Liturgiasi vetää kyllä vertoja kirkolliselle nykyvastaavalle. Odotan vielä sitä enempää sanottavaa, minkä viimeisin kappaleesi jo lupailikin.

Terveydenhoidon tuhkarokkotiedotteet ovat siirtyneet jo täyden komiikan puolelle, joten se siitä. Tietää rokotteista enemmän kuin nykytiede ei todellakaan järin suuria ponnisteluja vaadi. Infektiolääkärit jyrähtävät heti, jos rokotteet niin sanotusti eivät vedä. HPV:ta ei juuri nyt kannata hehkuttaa, ja näin tuhkarokosta pääsi kuin pääsikin kehkeytymään elämää suurempi mediatrolli. Kun yksi pettää ja toinen jättää, niin mitäpä turhia ongelmien kanssa enää painiskelemaan. Vedetään hihasta uusi huomion kiintopiste ja näin se, mitä terveydenhoidon tulisi mietiskellä, saadaan jotakuinkin pois häiritsemästä, eikä korvausvaatimustenkaan kanssa tarvitse kieriskellä, kun tekeydytään vallan mistään tietämättömiksi ja aivottomiksi.

Se mitä lapsillemme rokotteiden myötä jatkuvasti tapahtuu, ei mihinkään katoa. Haitat ovat todellisia, vakavia ja eritoten rokoteasiantuntijan näkökulmasta harmillisen kiusallisia. Rokotteista vakavasti vaurioituneissa lapsiperheissä harvemmin on voimia lähteä oikeustaisteluihin. Voimat hupenevat arkipäivän pyörittämiseen ja ylipäänsä elämästä selviytymiseen. Lääkäreissä on paljon sellaisia, jotka tietävät rokotteista enemmän kuin on sallittua, samoin hoitohenkilökunnassa. Näiden tosiasioiden kanssa heidän on vain kyettävä elämään. Jos he päättävät puuttua asioiden kulkuun, se tietää katastrofia, ja jos he eivät puutu, katastrofi seuraa siitäkin, sillä ihmisen on vaikea unohtaa sellaista, minkä hän tietää oikeaksi. Totuus on yksinkertaista, kun taas ihminen ei sitä ole.

1

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RokotettiSkeptikko

      Vaikka olen rokotettu, niin silti sairastuin uudestaan tuhkarokkoon!
      Eikös ole ihmeellistä, ettei rokotteista ole mitään apua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe