Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Topfieldin maahantuoja mennyt konkkaan

Digiboksit_hiipuu

Topfieldin digiboksien myynti on tyssännyt, eikä olemassa olevia bokseja huolla tällä hetkellä kukaan. Takuuasiat on kyllä luvattu hoitaa jälleenmyyjän kautta.

10

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh_huh

      Onko sulla jotain FAKTAA esittää väitteesi tueksi vai mutuiletko vain?

    • 42534

      Joo, linkki olisi syytä laittaa

      http://www.is.fi/digitoday/art-2000005349349.html

      Tätä olen odottanut pitkään, kun varastotilannetta on täydennetty niin heikosti ja pitkään on myyty ei-oota niin laitteissa kuin kaukosäätimissä.
      Kummallinen tuo yhden vuoden iso voitto. Poistokirjauksia tehty kaikesta mahdollisesta?

      Ihme, että konkkaan. Laitteet ovat oman kokemukseni mukaan hyviä ja hinta on varmasti ollut tuottava laitteita myyty ennätysmäärä, joka tosin nyt on hiipunut parhaista vuosista.
      Ovatko laitteet liian hyviä eivätkä korjaukset tuottaneet?

    • 2_oli_eikä_enää_tule

      Paskaa paha myydä !

    • Ei.tarvitse.huoltoa

      Minulla on kaksi Topparia, vuosilta 2006 ja 2012. Uudempi on hd-boksi. Kummassakaan ei ole ollut mitään huoltoa vaativaa koskaan.

      • RobotinTelevisio

        Mulla on vanha TF 5100 PVR (T) 160 gigan levyllä. Olen vaihtanut itse vain yhden konkan virtalähteestä, muuten toimii kuin enkeli, jokap. käytossä. Maahantuoja taisi joutua maksamaan niitä kartellisakkoja ja oikeudenkäyntikuluja. Muuten hyvät laitteet.


      • 42534
        RobotinTelevisio kirjoitti:

        Mulla on vanha TF 5100 PVR (T) 160 gigan levyllä. Olen vaihtanut itse vain yhden konkan virtalähteestä, muuten toimii kuin enkeli, jokap. käytossä. Maahantuoja taisi joutua maksamaan niitä kartellisakkoja ja oikeudenkäyntikuluja. Muuten hyvät laitteet.

        Googleni ei löytänyt uutista Topfieldiin liittyvästä kartellisakosta. Olisko linkkiä tietoon?


      • Kaikilla_samat_hinnat
        42534 kirjoitti:

        Googleni ei löytänyt uutista Topfieldiin liittyvästä kartellisakosta. Olisko linkkiä tietoon?

        Laita googleen hakusanoiksi "Kjaerulff kartelli" niin löydät esim. tiedotteen
        https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/ratkaisut/arkisto/2007/kielto--sitoumus--ja-toimitusvelvoiteratkaisut/1114612006/

        "Kilpailuvirasto määrää Kjaerulff 1 Oy:n lopettamaan välittömästi kilpailunrajoituslain 4 §:n vastaisen menettelyn, jolla Kjaerulff 1 Oy asettaa maahantuojan mainosrahan saamisen ehdoksi suositushintojen käyttämisen Topfield-digisovittimien mainonnassa."


      • 42534
        Kaikilla_samat_hinnat kirjoitti:

        Laita googleen hakusanoiksi "Kjaerulff kartelli" niin löydät esim. tiedotteen
        https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/ratkaisut/arkisto/2007/kielto--sitoumus--ja-toimitusvelvoiteratkaisut/1114612006/

        "Kilpailuvirasto määrää Kjaerulff 1 Oy:n lopettamaan välittömästi kilpailunrajoituslain 4 §:n vastaisen menettelyn, jolla Kjaerulff 1 Oy asettaa maahantuojan mainosrahan saamisen ehdoksi suositushintojen käyttämisen Topfield-digisovittimien mainonnassa."

        Oukki. Tänx.

        Tuossa on kyse kilpailunrajoituksesta, ei kartellista. Eikä tuossa ole asetettu uhkasakkoakaan.


      • RobotinTelevisio

        Oli kilpailunrajoitus, horisontaalinen tai vertikaalinen kartelli, Yks hailee! Minä en saanut silloin myydä Topfieldejä, piti myydä ihan muuta,halvempaa merkkiä. Olisin saattanut myydä myös monipuolisempia laitteita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe