Rahapalvelu.fi

Jenna2366

Oletteko ehtineet testata uutta Rahapalvelu lainapalvelua? Onko luotettava tai järkevä? Näyttäisi olevan IPF Digital taustalla, jolla on myös Credit24 palvelu.

8

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provojenna

      Olen. Ei ole. Ei kiinnosta.

    • Sasukeuchiha92

      Rahapalvelu on itseasiassa ainoa tälläsii nopeita lainoja tarjoava firma johon oon koskenut. Ei siis löydy mitään vertailukohdetta. Mutta kyll mä sitä kutsuisin ihan luotettavaks ja sanansa mittaseks firmaks. En toki tehny mitään isompaa vertailua vaan otin vaan lainan jostain kun tarvittin nopeesti rahaa. Rahaa nostin 1500 euroa ja maksoin takasin 6 kuukaudessa. Emt oliko laina kallis vai halpa mutta veikkaisin että ei se mikään halpa ollu :D

      Kuukausierät tais olla jotain 300 euron luokkaa joten eipä laina mitään ongelmia tuottanut. Sori jos rikon jotain sääntöjä jos esim summia ei saa kertoa näin julkisesti? Moderaattorit sori jos jotain sääntöjenvastaista Eka postaukseni näille foorumeille ja halusin vaan kertoa oman kokemuksen :D kyllä mä firmaan luottaisin varmaankin toisenkin kerran jos rahantarve taas iskee.

      Nyt vaan ollu kyllä suunnitelmissa ennemmin kasvattaa säästötiliä josta löytyykin jo ihan mukavasti rahaa. En nyt kyllä myöskään muista miks lainan hain just rahapalvelusta. Googlettelin jotain 1500 euron lainoja ja kävin lävitte näitä lainoja esitteleviä nettisivuja. eipä niiden nimillä taida väliä olla mutta talouskuntoon.com oli ainakiin yks jonka nimi jäi mieleen.(niistä ei muuten paljo apua ollu. aattelin että niillä on jotain diilejä yhtiöiden kanssa ja niiltä lainat sais halvemmalla mutta ei tosiaankaan ollu näin. ihan saman hintasii ne lainat niiden kautta on kun suoraan rahapalvelun sivun kautta. sinnehän sä päädyt jokatapauksessa! :D tulipas kuitenkin tääkin kokeiltuu ja nyt tiän miten ettii lainaakin netistä) Menisin siis tästä eteenpäin vaan suoraan pankin sivuille enkä tuhlais aikaa näiden välikäsinä toimivien sivujen kanssa

      Sitten kaanssa tuntu, että netti ihan täynnä automaattisesti jollain koneella tehtyjä sivuja jotka ei ainakaan oo suomalaisen kirjottamia, jotka koittaa mainostaa näitä lainoja? Miks tällänen on ees mahollista eikö google poista tollasia jotka tekee vaan koneella sivuja?

      Säästäminen mulle ollu aina vaikeeeta mutta tän yhen lainan jälkeen kun laskin nopeasti korkokulut (sori ei ole missään ylhäällä niin en muista mitä ne tarkalleen oli mutta haluisin sanoo että yli 500 euroa!!) on säästäminenkin tuntunu paljon helpommalta kun tiätää ettei tarvi enään uudelleen maksaa tälläsii summia millekkään pikalainafirmoille. Löytyisi nimittäin jo heti päästä ainakin tuhat parempaa käyttötarkotusta mun rahoille kun Rahapalvelun pankkitilille lahjottaminen.

      Mutta hei jos haluat rahaa nopeesti ja tää ei kuulosta liian pahalta niin kyllä mä Rahapalvelua pidän ihan luotettavana ja vastasivat nopeesti kaikkeen ja tälleen eli siitä vaan hakemusta sisään jos tarviit rahaa! :D Tää nyt kyllä ei mitenkään rahapalvelun ansiota oo, mutta kyllä toi mun lainan takasinmaksu sai mut kelaan raha-asioita tarkemmin ja tajusin kuinka tärkeetä oikeesti tulevaisuudelle se oman rahan säästäminen on! :D Joten kiitokset Rahapalvelulle siitä, että ne avas mun silmät tän suhteen nimittän parempi myöhään kun ei milloinkaan!

    • lisääliksaapjauhajalle

      Siehä aika sälli oot, ku oot maksanu rahapalvelu n lainan puolessa vuodessa, vaikka pulju ei oo toiminu vielä kuukauttakaa. Paljonko sulle maksetaa paskanjauhamisesta, voisin pikkusummasta itekin kirjotella tänne mitä sattuu ja kehuu tarvittesa rahapalveluu: rahapalvelu since viime viikko.

    • Credit24onrahapalvelu

      Ite rahapalveluhan nyt on "uusi", mutta täysin samaa lafkaa se on credit24 kanssa. Että kaiken mitä luet Credit24 voit yhdistää myös Rahapalveluun. Eihän näissä kahdessa ole mitään eroa! Sama omistaja ja kummatkin tarjoaa samankokoista lainaa samalla maksuajalla. Ei minkäänlaista yritystä koittaa pitää näitä millään tasolla erillään, joten jos te nyt oikeesti haluatte kokemuksia tästä firmasta niin googleen vaan "credit24 kokemuksia" Välttäkää roskasivut joissa vain maksettuja mainosartikkeleita! ja lueskelkaa foorumeita joista löytyy ainakin yleensä oikeita kokemuksia

    • opettelelukemaan

      Olet väärässä, aloittajahan juuri kertoi "Rahapalvelu on itseasiassa ainoa tälläsii nopeita lainoja tarjoava firma johon oon koskenut. Ei siis löydy mitään vertailukohdetta." Siispä Rahapalvelu on ainutlaatuinen palvelu, jota ei voi verrata Credit24:een.

      • Julli1970

        Sama pulju kun credit24. Tainnu credit24 nimellä maine menny kun täytyy perustaa rinnakkais firmoja ja niitä on jo ainakin 2. Jos on laina sopimus credit24 kanssa niin rahapalvelusta et lainaa saa. Credit24 ja rahapalvelu ei yleensä myönnä ensilaiksi kuin pieniä lainoja ja luottorajaa voi jossain vaiheessa korottaa , jos sattuu korotusilmoitus tulemaan. Itsellä ei ole luottoraja vuodessa noussut vaikka kaikki maksettu ajallaan , ja yleensä etukäteen. En oikein usko että aloittaja olisi ensilainaksi 1500 saanu ja ei tosiaan ole voinnut maksaa lainaa pois 6kk:n aikana kun pulju ei ole ollut pystyssä kuin muutaman kuukauden.


      • välttäkääpikalainaoja

        Piti vastat tähän viestiin eikä laittaa tota tohon alemmas. pahoittelut kahdesta postauksesta. moderaattorilta vastaus siihen miksi viestini poistettiin olisi mukava. kiitoksia ja pahoittelut


    • välttäkääpikalainaoja

      en nyt täysin ymmärrä miksi edellinen viestini poistettiin? onko nettisivujen mainitseminen sääntöjen vastaista? jos joku moderaattori näitä lukee ja pystyy tunnistamaan minut tästä viestistä niin saisinko selityksen, että mitä tein väärin ja miksi viestini poistettiin? en linkannut mihinkään ja kirjoitin melko pitkän viestin jonka vuoksi olen hiukan pahoillani että se poistettiin "sääntöjen vastaisena".

      no nyt siirryn suoraan asiaan ja vältän mainitsemasta mitään sivuja. Voiko googlesta pilvinpimein löytyvien lainapaikkoja mainostavian sivujen kautta saada lainansa edullisemmin, kun suoraan kyseisen lainaa myöntävän palvelun nettisivulta hakiessa? Onko tällänen mahdollista vai ei? puhun siis siitä, että googlesta siirryn sivulle joka ei myönnä lainaa vaan mainostaa vaan useita paikkoja jotka niitä myöntävät. Jos tämäkin viesti poistetaan sääntöjen vastauksesta niin heitän hanskat tiskiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe