Kuka idiootti tilaa kaivinkoneita Kokkolaan eri yritysten nimissä? Ainakin neljä kaivinkonetta on tilattu kaivamaan eri osoitteisiin onko tekijästä vihiä?
Kaivinkone huijaus Kokkolassa!
31
1058
Vastaukset
- KeikkaKuski
Jollain viraa nyt kyllä pahemman kerran. Varoittakaa tuntemianne kaivinkonekuskeja eihän tuollaisessa menettelyssä ole päätä eikä häntää.
- entunne
Mites varoitat ellet tunne yhtäkään kaivinkonekuskia?
- Kovat-tuulet
Eikö niitä saa selville jos on tilattu puhelimella?
- Mosalta
Voi olla prepaid-liittymä ja soittaa soramontuilta eikä voi selvittää koskaan!
- Kaivuri-Bengt
Minut tilattiin kuokkimaan kirjeellä. Postileima oli Perhosta. Tulin kuitenkin...T : Bengt
- grafologikko
Poliisi voi ottaa kirjeestäsi sormenjäljet sekä dna -ja käsialanäytteen,, joten toimita se pikaisest poliisilaitokselle.
- kallispaukku
Se huijari on tieten joku konkurssikypsä kaivinkoneurakoitsija kuka koittaa saada ittelleen urakat työmailta huijaamalla muut kaivinkonekuskit olemattomiin töihin.
- Johto_Portaassa
Yhtä hyvin suuren firman narsisti toimitusjohtaja, joka hihittää partaansa.
- grävmaskin
Kyllä viittaa t.realisti ,kotiosoite Perho
- täntty-läntty
Taidat olla itse se huijari ja koijari, joka massasoittelee mitä sattuu.
- KokkolanTohtori
Tällainen vilitys pitäisi saada aisoihin ja jollakin tapaa varmistaa soittajan henkilöllisyys, eikä hyväksyä tällaisia pila tilauksia.
Tiedätekös, että eräälle youtube julkkikselle on tilattu erilasia lehtiä, esittelitä, lääkärin aikoja, hammaslääkärin aikoja, hotellihuoneita ym. yli 30 000€ edestä on laskuja tullut.
Toiselle youtube julkkikselle on myös tehty samanlaista ilkivaltaa tilaamalla erilaisia lehtiä, esitteitä ja lääkärin aikoja.
On aika erikoista, ettei lääkärin ajan tilaajalta varmisteta oikeaa henkilöllisyyttä vaikka kysymällä henkilön henkilöturvatunnusta, jolloin voidaan tarkastaa, että henkilö on se, keneksi esittäytyy.
Eri asia on, jos on jakanut nettiin omat osoite ja henkilöturvatunnukset, kuten yksi tällaisen nettikiusaamisen kohteeksi joutunut.
Tilaajaa on mahdoton saada kiinni, kun tämä käyttää yleensä tor selainta, jolloin käyttäjän ip-osoite pysyy salaisena.
Tällaiset on netin vitsauksia.- kirjuri-näppi
Tuskin kukaan urakoitsija on niin pöllö, että laittaa kaivinkoneen paikalle jonku sähköpostilla lähetetyn viestin perusteella, sitä roskapostiahan tulee jatkuvalla syötöllä eikä niitä kukaan avaa.
- yritysrekisteri
Kaikkien yritysten yhteystiedot löytyvät netistä, kuten myös ly-tunnukset eli kuka tahansa möreä-ääninen lapsi voi käyttää tietoja hyväkseen.
- Peljästyttävää
Huijari oli valehdellut uhreilleen, että työmiehet odottavat aamulla paikalla ja pitää saada heti kaivinkone paikalle töihin. Milloinkahan se keksii tilata hullujussin paikalle hajottamaan kerrostaloja maan tasalle. >8(
- Kateellistentouhuaz
Joku kateellinen kaivinkone ukko varmaan kännissä kärvistelee ja tilailee.
- tuhmatäti
Kateellistentouhuaz kirjoitti:
Joku kateellinen kaivinkone ukko varmaan kännissä kärvistelee ja tilailee.
Miksei myös kaivinkone akka noin niinku tasa-arvon nimissä.
- kokkostadissa
On siinä tullut lavettirekan kuskille yllätys, kun on kaivinkone kyydissä ja paikalla odottaa vain tyhjä joutomaa.
- Lokomotti
Kait nyt tuosta huijaussoittajasta luulis poliisilla olevan tietoa onko sillä nuoren tai vanhan ääni, joka niitä tilauksia tehtailee?
- huijausta
Minä jouduin kokemaan samaa. Vaimolleni oli tilattu mies rakastelemaan häntä minun nimissäni. Vaimo tykkäsi. Oli melkoinen yllätys tull töistä kotiin, kun vieraanmiehen parru vatkasi vaimoni pyrstöä takaapäin.
- voikukiva
Se on hyvä, ku teillä piisas jännitystä pääsikö sulla jännäköntsät peräjälkelkeen?
- karhuhuijaus
Kunhan ei keksi tilata karhua talvella höyläämään vääriin paikkoihin silloin voi mennä pojilta pian hermot.
- Kostonhimoa
Ehkä joku tuon alan firmoihin valelaskuja lähettänyt konna on jäänyt ilman rahoja ja tehnyt jäynän kostoksi kaivinkonefirmoille.
- omatontti
Ajatelkaas, jos kaivinkonekuski olis tehny työtä käskettyä ja kaivanu jonkun tontille valtavan montun se olis harmittanu omistajaa syvästi.
- montutauki
Vieläkin pahempaa olisi, jos kyseessä on kaivinkoneliiga, jonka ainoa tarkoitus on varastaa paikalle toimitetut kaivinkoneet. Onneksi kuskit epäilivät heti rikosta saavuttuaan olemattomille työmaille ja veivät kaivinkoneet pois.
- tuomari_hurmio
Pidän hyvin tuomittavana tuollaista tekoa paras olisi kun tekijä jäisi kiinni.
- mitä_vielä
Kokkolassa on ollu viime aikoina kyllä sellasia huijareita, että oksat pois vanhuksilta huijataan rahat ja firmat yritetään ajaa perikatoon.
- Todijuttu
Yrittäjä kenellä on kaivinkoneita on altis tällaiseen huijaus yrityksiin
- wactor_dotson
Ai sinä teit sellaisen merkittävän havainnon sen huijarin toimista se oli oikein hyvin profiloitu ei voi muuta todeta.
- häpeäpaaluttaja
Saako siitä kovan rangaistuksen mikäli jää kiinni kyseisestä tempauksesta?
- Uudehko_Täällä
Otettanpas tätä tärkeänpää asiaa tänne kärkeen, jotta saisimme huijauksesta hieman enemmän selkoa.
- raksoilla
Nämä kaivinkoneiden turhat tilaamiset tais loppua suuren julkisuuden myötä elikkä oli ihan hyvä pitää pikku haloota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181