Mikähän kuvio tässä paussipaikan muutossa on taustalla? Vanhassa paikassa oli hyvät ruuat ja mukava käydä. Uuteen paikkaan ei isolla autolla asiaa. Tulossa joku uusi paussipiste vanhan tilalle.
Paussipaikka
13
2305
Vastaukset
- Remonttihan_se
siellä vanhassa paikkaa... Ymmärtääkseni se taas aukeaa remontin jälkeen normaalisti, vai ????
- kompin.laiturilta
Vanha paikka on myyty uus suomalaisille ja Paussi siirtyy
aikanaan takaisin Ikaalisiin kun uusi asema valmistuu.
- Vanha-Vepa
Vanhaan paikkaan väki tervetullut remontin jälkeen! Ruokalista hintoineen sama, vaan asiakkaiden viihtyisyyteen tullaan kiinnittämään enemmän huomiota!
- Eitulla
Ei tulla jos omistajina uus-suomalaiset. Näin se vaan menee.
- Kuhaneiteuvo
Kunhan ei Hakkaraisen Teuvolle tai muille riitsäjille ole myyty, niin käytän palveluita. Teuvo se ajaa ensin kortin hyllylle ja istten maksattaa veronmaksajilla sakkonsa ja vielä kehuu ittiään. Oksettavan populisti. Parasta persulaatua.
- MINÄENOLETYHMÄ
Teuvo Hakkarainen ei ole RIITSÄJÄ.
- Moukkatoukka
Kyllä se Teuvo Hakkarainen on kiistatta kansan verorahojen riistäjä, turhake oikein. Ensin ajaa kortin hyllylle ja sitten ylpeilee sillä, että saa valtiolla maksatella ajelunsa. Oikea paskiainen, ja tyhmäkin kuin vasemman jalan saappaan korkolappu. Samaa lajia on kuin muukin puolueensa puheenjohtajisto. Paskaa jauhaa ja rahaa ittelleen kahmii. Mitään hyvää ei ole saanut aikaan eduskunnassa eikä saa - kunhan lietsoo kaunoja, juopottelee ja nolaa asialliset kansanedustajat.
Moukka mikä moukka. - apinaoot
Jos teukka on samaa mitä sanoit niin senhän täytyy olla sun veli....
- enminäainakaan
perusmokkiahan äänesti 524 ooo tyhmää
- Rekkaäijä
Kyllä tuli ikävä sitä vanhaa kodikasta paussipaikkaa ja sitä fiilistä- tänään kävin syömässä pitakebabin kylmällä lihalla.. kävin ekan ja vikan kerran siinä nykyisessä paussipiste paikassa -kurjaksi on paikka nyt muutunut ennevanhaa söin paussipaikalla todella maittavan wieninleike ateria mukavassa seurassa. Those with a days...
- mulattimouhijärveltä
Älkää aina valittako.Siellä vanha TB;n henki ja sen vanhat kantajätkät,eihän sinne syömään tulla vaan laittamaan valtakunnan asiat kuntoon sekä sivutöinä ne vanhat pärisevät vehkeet
- Plääplääöööö
Paikka myytiin ulkomaalaistaustaisille yrittäjien tiemättä asiasta. Paussipaikan vuokrasopimus sanottiin irti ja muuttivat vanhalle tb:lle.
- Reinokas
Hyi Poikottiin meni paikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569