Raamattu ja Koraani edustavat pahuutta

iloinen_naurajaa

Raamattu ja Koraani ovat käsittämättömän alkeellisia, sairaita valheita sisältäviä kirjoja. Ne edustavat PAHUUTTA.

Kuinka joku kehtaa vielä nykypäivänä puolustella näitä kirjoja ja väittää niitä todeksi? TÖRKEÄÄ!

13

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi_usko

      Arvasin jo otsikosta, että oli sinun aloituksesi. Mielestäni näistä kahdesta opuksesta ei voi puhua samana päivänäkään. Raamatussa on totuus.

      • iloinen_naurajaa

        Ihan samaa paskaahan ne ovat hiukan eri paketissa. Muslimit inttävät, että Koraanissa on totuus. Kristityt meuhkaavat Raamatun puolesta ja haukkuvat Koraania. Kummallakaan osapuolella ei ole mitään todisteita, on vain muinaiset ristiriitaiset kirjat, joille järkevät ihmiset vain NAURAVAT nykyään.

        Niin minäkin teen, HAH HAH HAA!!! :-))))


      • Yksi_usko
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Ihan samaa paskaahan ne ovat hiukan eri paketissa. Muslimit inttävät, että Koraanissa on totuus. Kristityt meuhkaavat Raamatun puolesta ja haukkuvat Koraania. Kummallakaan osapuolella ei ole mitään todisteita, on vain muinaiset ristiriitaiset kirjat, joille järkevät ihmiset vain NAURAVAT nykyään.

        Niin minäkin teen, HAH HAH HAA!!! :-))))

        Sellaisen ihmisen järkevyydestä, joka nauraa pyhille kirjoituksille, voi olla montaa mieltä.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Sellaisen ihmisen järkevyydestä, joka nauraa pyhille kirjoituksille, voi olla montaa mieltä.

        >>>Sellaisen ihmisen järkevyydestä, joka nauraa pyhille kirjoituksille, voi olla montaa mieltä. >>>

        Minkä takia joidenkin pyhänä pitämät kirjoitukset olisivat suojattuna pilkalta ja naurulta, jos ne ovat naurettavia ja pitävät sisällään sisältöä, joka ansaitsee pilkkaa?

        Ei uskonto saa olla suojaviitta typeryydelle tai sille, että tekstejä ei saisi arvostella, jos ne ovat jonkin uskonnon pyhiä tekstejä.


      • iloinen_naurajaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        Sellaisen ihmisen järkevyydestä, joka nauraa pyhille kirjoituksille, voi olla montaa mieltä.

        Naurathan sinäkin Koraanille, eikö niin? Ja Mormonin Kirjalle? Ja Veda-kirjoille?

        Onhan ne "pyhiä" monille, mutta ei niille, jotka ei niihin usko pätkääkään.


      • ateisti_kysyy

        "Mielestäni näistä kahdesta opuksesta ei voi puhua samana päivänäkään. Raamatussa on totuus."

        Ja tunnet Koraanin kovinkin hyvin? Miksi Raamattu olisi parempi, perustele.


      • kdfnhjshf
        ateisti_kysyy kirjoitti:

        "Mielestäni näistä kahdesta opuksesta ei voi puhua samana päivänäkään. Raamatussa on totuus."

        Ja tunnet Koraanin kovinkin hyvin? Miksi Raamattu olisi parempi, perustele.

        Sen tiedät sitten, kun muslimit pääsee valtaan. Mutta silloin on myöhäistä katua.


      • ateisti_kysyy
        kdfnhjshf kirjoitti:

        Sen tiedät sitten, kun muslimit pääsee valtaan. Mutta silloin on myöhäistä katua.

        Raamatun nimissäkö ei ole tehty pahaa?

        Muutenkin kirjan sisältö ja oikeellisuus tulee erottaa siitä, mitä joku kirjan nimissä tekee. Vastauksesi ei kerro, miksi Raamattu olisi oikeampi kuin Koraani.


      • Yksi_usko
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Naurathan sinäkin Koraanille, eikö niin? Ja Mormonin Kirjalle? Ja Veda-kirjoille?

        Onhan ne "pyhiä" monille, mutta ei niille, jotka ei niihin usko pätkääkään.

        Minä en naura Koraanille, Mormonin-kirjalle, Veda-kirjoille, enkä minkään muunkaan uskonnon pyhille kirjoille, vaikka en niihin uskokaan.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Minä en naura Koraanille, Mormonin-kirjalle, Veda-kirjoille, enkä minkään muunkaan uskonnon pyhille kirjoille, vaikka en niihin uskokaan.

        Ei raamattua lukiessaan kukaan keskivertoälykäs voi pidätellä naurua.

        Vai mitä mieltä olet lauseesta "noitanaisen älä anna elää"?


      • iloinen_naurajaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        Minä en naura Koraanille, Mormonin-kirjalle, Veda-kirjoille, enkä minkään muunkaan uskonnon pyhille kirjoille, vaikka en niihin uskokaan.

        Etkö tosiaan naura edes Lentävän Spaghettihirviön pyhille opeille? Tähän uuteen uskontoon sinun kannattaa tutustua, ehkä jopa liittyä jäseneksi?

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster


      • typerehtelyjä.naurajalta
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Ihan samaa paskaahan ne ovat hiukan eri paketissa. Muslimit inttävät, että Koraanissa on totuus. Kristityt meuhkaavat Raamatun puolesta ja haukkuvat Koraania. Kummallakaan osapuolella ei ole mitään todisteita, on vain muinaiset ristiriitaiset kirjat, joille järkevät ihmiset vain NAURAVAT nykyään.

        Niin minäkin teen, HAH HAH HAA!!! :-))))

        Naurajan hassispiipussa on totuus, Naurajan silmissä on totuus, kun katsoo nuoria naisten takapuolia, vaikka on vaimo. Naurajan mitoissa on totuus, koska se on mätä. Siis miksi tuollaista mussutusta hän kehtaa edes esittää. Sillä tyhmyys näkyy kuin valotatti, bushmannin taskulampussa.


      • ateisti_kysyy
        he-ma kirjoitti:

        Ei raamattua lukiessaan kukaan keskivertoälykäs voi pidätellä naurua.

        Vai mitä mieltä olet lauseesta "noitanaisen älä anna elää"?

        Tässä poimintoja Matteuksen evankeliumin alusta.

        Matt. 1:
        20 Kun Joosef ajatteli tätä, hänelle ilmestyi yöllä unessa Herran enkeli, joka sanoi: "Joosef, Daavidin poika, älä pelkää ottaa Mariaa vaimoksesi. Se, mikä hänessä on siinnyt, on lähtöisin Pyhästä Hengestä.
        23 -- Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja hänelle annetaan nimeksi Immanuel -- se merkitsee: Jumala on meidän kanssamme.
        Matt. 2:
        12 Unessa Jumala varoitti tietäjiä palaamasta Herodeksen luo, ja niin he menivät toista tietä takaisin omaan maahansa.
        13 Tietäjien lähdettyä Herran enkeli ilmestyi unessa Joosefille ja sanoi: "Nouse, ota lapsi ja hänen äitinsä mukaasi ja pakene Egyptiin. Pysy siellä, kunnes käsken sinun palata. Herodes aikoo etsiä lapsen käsiinsä ja surmata hänet."
        19 Kun Herodes oli kuollut, Herran enkeli ilmestyi Egyptissä Joosefille unessa
        22 Mutta kun hän kuuli, että Juudean kuninkaaksi oli Herodeksen jälkeen tullut tämän poika Arkelaos, hän ei uskaltanut mennä sinne. Saatuaan sitten unessa ohjeen hän meni Galileaan

        Unessa sitä, unessa tätä, eikä pojallekaan tullut nimeksi Immanuel. Voiko ihmistä tuomita siitä, jos hän ei ota vastaan tällaisella pohjalla lepäävää uskontoa?

        Eivät nämä asiat minua erityisemmin naurata, ja varmasti Raamatusta voi moni löytää lohtua elämäänsä, ehkä jotain käytännössä hyödyllistäkin, mutta jos uskottavista todisteista puhutaan, eiväthän Raamatun kertomukset sitä ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe