Nyt Vantaalla myynnissä 100kpl laatikoissa Zig-Zagin tupakan kääntämiseen tarkoitettuja papereita. Jokainen laatikko on avaamaton.
1 laatikko = 45€
2 tai enemmän = 40€/laatikko
1 laatikko siis sisältää 100 avaamatonta Zig-Zagin rizla pakettia, joissa 60kpl jokaisessa.
Eli 1 laatikko = 6000 kääntöpaperia
Ottakaa yhteyttä vaikka sähköpostitse tai jotain vastaavaa: [email protected]
Zig-Zag rizla laatikot!
8
2156
Vastaukset
- Mitä_ihmettä4
No johan on markkinat!
No hei pitäähän minunkin syödä. Valitettavasti kaikilla ei ole tarpeeksi tuloja edes omaan ruokaan.
- Mitä_ihmettä4
Vikedi kirjoitti:
No hei pitäähän minunkin syödä. Valitettavasti kaikilla ei ole tarpeeksi tuloja edes omaan ruokaan.
Varaa on ollu kuitenkin lahjoa palstan ylläpitäjä. Lycka till.
- knlVEURv
Aika hyvä kerroin sätkäpapereilla, hah ! Tallinnan Livikossa tuo zig-zag 100 pakkaus maksaa 11.05 € ja laivoilla rizla noin 15-17 €. Matkat halpoja joten aikas ylihintaan yrität vedättää !!!! Noh jokainen tyylillään.......... Buahahaa !
- Anonyymi
No kyllä oli tyhmä kommentti. Kaverilla kyllä on minusta hinta kohdillaan. On olemassa myös liikuntakyvyttömiä niin nuorempia kuin vanhempiakin sekä ns. alan miehiä ketkä jo haisee niin paskalle ettei pääsisi edes laivaan. Jos yksi Rizlaliuska maksaa Suomessa ehkä n. 1,50€ ( En tiedä kun en vuosiin polttanut, enkä trokannut ) ja siinä on VAIN 50 savukkeeseen paperit, niin laskeppa siitä. Määrä vastaa 120 kappaletta 50 kappaleen rizlaliuskoja. 120×1,50€= 180€. Eli kaveri myy 40-45€:lla 180€:n arvoisen boksin. En tosiaan muista saako niitä tuoda ihan vapaasti niin paljon kuin huvittaa???... Itse toin ainakin. Ja vuonna 2011 niiden hinta Kaakkois- Suomessakin missä Venäjän raja on lähellä sai helposti 50€/ boksi.
- Anonyymi
Punainen Rizla, 100 kpl 60 eurolla [email protected]
- Anonyymi
Olet syöpä
- Anonyymi
Myötistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984