1. Saanko potkut työstäni?
2. Vai sanonko itseni irti jo nyt?
3. Kannattaako opsikelu?
4. Pääsenkö koskaan pois tästä paikasta?
5. Pelastaako minua kukaan?
Oikeasti näkevälle!
2
117
Vastaukset
- Zonette
1.Sinun ogelmasi on raha tässä työpaikassa palkka on huono jataloudellinen tappio raha pula on osana siinä että et viihdy siellä.Kaikki ei ole menetetty sinulle tulee viellä valintoja työpaikoista.Valitse huolelisesti sillä kaikki ei ole niin kuin päällepäin näyttää.Uusien mahdollisuuksien ovia avautuu ,mutta luota intutioon jotta tiedät mistä ovesta astut sisään.Niin että uusi työpaikka tiedossa.
- sounhappyz
voi kiitos paljon kun vastasit ja olet oikeassa tuosta palkasta juuri, sekä taloudellista tappiota on..mutta nyt on ongelma miten pääsen tusta työstä eroon? ja miten tuo opiskelu, tuleeko se kannattamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713