Paha olla ilman Annea.............
<3
Vastaukset 10
- Elluhalloyb
Risto
Mee nyt jumankautsi hakee se..
Mitä tääl vuoskaudet valitat...
Ärsyttävää....🤗🤗🤗🤗👅
Tai keksi muita nimiä ...onhan noita sulla....
Rivikaupal.....🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋- PataÄssäVäärinpäin
Ellubbi vetäsi taas ässän hihastaan "rivikaupal" :D Risto-rakas, olet ihana, tykkään sinusta tosi paljon (vaikka en välttämättä olekkaan ite Anne), mutta ehkä joku muu, sanotaan vaikka Terttu-täti.
Risto ole onnellinen, sinulla on oikeasti juuri sinulle sopiva vaimo ja niin ihanat lapset. Te sovitte toisillenne ihan oikeasti. Olette jopa samannäköisiä toistenne kanssa, oikein unelma-pari. Kauniita ja komeita. Ette te tule sopivampaa löytämään kuin mitä te olette toisillenne. On helppo kuvitella ja maalata unelmia jostakin toisesta, jota ei ole edes olemassaan. Vain omissa unelmissa. Realiteetit ovat realiteetteja, on helppo ajatella "voi kun olisi niin ihanaa" jne. Mutta todellisuus voisi olla aivan toisenlainen. En tarkoita, että olisi vain taivas ja helvetti olemassa tai vain hyvää ja pahaa, voi olla myös niin, että ei vain natsaa yhteen. Molemmat ihania ja kivoja ihmisiä, mutta ei vaan natsaa, eikä siinä ole mitään vikaa tai pahaa. Kyllä asiat aina loppujen lopuksi menevät juuri parhain päin.
Anna aikaa itsellesi, anna hetki vaimollesi, näytä rakkautesi, kannusta ja ole rohkea. Kerro hänelle hänen hyvistä puolistaan ja käännä hänen heikkoudet vahvuudeksi. Te olette teille luotuja.
ps. Hyvää yötä Ristolle :) Olit niin ihanasti kirjoittanut sille Annelle, "että Miksi et ikinä toivota minulle hyvää yötä". Niin suloista :) Ihana. PataÄssäVäärinpäin kirjoitti:
Ellubbi vetäsi taas ässän hihastaan "rivikaupal" :D Risto-rakas, olet ihana, tykkään sinusta tosi paljon (vaikka en välttämättä olekkaan ite Anne), mutta ehkä joku muu, sanotaan vaikka Terttu-täti.
Risto ole onnellinen, sinulla on oikeasti juuri sinulle sopiva vaimo ja niin ihanat lapset. Te sovitte toisillenne ihan oikeasti. Olette jopa samannäköisiä toistenne kanssa, oikein unelma-pari. Kauniita ja komeita. Ette te tule sopivampaa löytämään kuin mitä te olette toisillenne. On helppo kuvitella ja maalata unelmia jostakin toisesta, jota ei ole edes olemassaan. Vain omissa unelmissa. Realiteetit ovat realiteetteja, on helppo ajatella "voi kun olisi niin ihanaa" jne. Mutta todellisuus voisi olla aivan toisenlainen. En tarkoita, että olisi vain taivas ja helvetti olemassa tai vain hyvää ja pahaa, voi olla myös niin, että ei vain natsaa yhteen. Molemmat ihania ja kivoja ihmisiä, mutta ei vaan natsaa, eikä siinä ole mitään vikaa tai pahaa. Kyllä asiat aina loppujen lopuksi menevät juuri parhain päin.
Anna aikaa itsellesi, anna hetki vaimollesi, näytä rakkautesi, kannusta ja ole rohkea. Kerro hänelle hänen hyvistä puolistaan ja käännä hänen heikkoudet vahvuudeksi. Te olette teille luotuja.
ps. Hyvää yötä Ristolle :) Olit niin ihanasti kirjoittanut sille Annelle, "että Miksi et ikinä toivota minulle hyvää yötä". Niin suloista :) Ihana.Sori vaan, mutta olen ihan sinkku hylkiö Helsingistä....
Lapsia ei ole, eikä tule....
<3- Kunhan_kerronDDD
Risto_ kirjoitti:
Sori vaan, mutta olen ihan sinkku hylkiö Helsingistä....
<3Ja sinkkuna pysytkin, jos et unohda sitä Annea :D Ei ole lapsia, mutta lampaita on.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Sori vaan, mutta olen ihan sinkku hylkiö Helsingistä....
<3Eikä ole sinkku. Risto asuu yhden naisen kanssa.
- Anonyymi
Kauhee lukee mitä joskus kirjoittanut....
Ei kivaa....🤗T:Elluhallo
- Anonyymi
Joo mulla näkymätön vaimo. Oulu palstalla luki että pyydä vähintään x summa vahingonkorvauksia.
- Anonyymi
T.HRJ
No sit kirjoiteltu "ei Suomella ole varaa olla oikeusvaltio".
Menikö summa siellä 200 jotain? Sipilän tehdä budjetti uusiksi. Kyseessä on valtio ja se on nyt yhtiöitetty. Sen voi silti viedä ihmisoikeustuomioistuimiin.
Siksi minut tuhotaan ja pakkouskonto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391247Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2941081Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s299910Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto25899Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33771Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte193662- 61585
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine99561- 40526
Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁59487