Ensin moottorien laatuongelmat ja sitten ruoste:
http://www.talouselama.fi/uutiset/saksalaisen-laatuauton-uusi-ongelma-ruoste-kukkii-ja-asiakas-maksaa-3444482
Vw-konsernin autojen ongelma, moottorit ja ruoste
15
1601
Vastaukset
- noloaVääntämistä
Jokaisen päivänkö meinaat aloittaa samalla jutulla?
Kerro samalla missä mallissa on noita ruostuvaisia kromilistoja meikäläisissä maleissa ja koita nyt jo vihdoin hake a jostain tuoreempaa matskua.
ET KUITENKAAN SAA HÄLVENNETTYÄ RUOSTEKOHUA TOYOTAN OSALTA, VAIKKA NIIN LUULET. Tuo on se viimeinen konsti yrittää hukuttaa se suurin ja hankalin Toyotan ongelma, mutta ei se totuus mihinkään häviä, vaikka pidät silmiä ja korvia kiinni ja huudat kolikolikolikoli! - ennenoliautot
Aikoinaan Golf kolmosen kanssa kysyin katsastusmieheltä, että pitäisikö varmuuden vuoksi käyttää ruostesuojauksessa? Katsastusmies totesi, ettei volsuja yleensä tarvitse enempiä suojata. Näin siis -90 luvulla.
2001 mallin Passatissa tavaratilan kansi ruostui niin pahoin, ettei rekisterivalojen ruuvit enää pysyneet kiinni siinä harsoksi ruostuneessa pellissä. Ei mennyt läpi katsastuksesta, eikä "12 vuoden ruostumattomuustakuu" koskenut juuri tätä tapausta. - kjsdfa
Volkswagenien ja samalla muiden VAG -konsernin autojen eli Skodien, Seatien ja Audien ongelmista on riittänyt hurjan paljon paljon keskusteltavaa VAGarena-keskustelupalstalla. Esimerkiksi kaksi vuotta sitten alkanut keskustelu TSI-moottoreiden jakoketjuongelmista jatkuu ja aina vaan uusia jakoketjuongelmaisia liittyy keskusteluun.
Uudempi keskustelu sensijaan on ryöpsähtänyt toisesta ja vähintään yhtä kiusallisesta laatuongelmasta. Uudempien Volkswagenien eli vuoden 2005 jälkeen valmistettujen pellit nimittäin näyttävät joissain tapauksessa ruostuvan kohtuuttoman nopeasti. Vanhat mallit taas ovat olleet huomattavasti vähemmän alttiita ruostumiselle.
Ongelmat näyttävät pesivän erityisesti kromatuilla kylkilistoilla varustetuissa malliversioissa. Ruoste kukkii näiden lisäksi myös esimerkiksi kattokaiteiden kiinnityspaikoissa ja ovien reunoissa.
Erityisesti monia keskustelijoita kiukuttaa se, että Volkswagenin 12 vuoden puhkiruostumattomuustakuu ei näytä antavan asiakkaille ainakaan täyttä turvaa ruostetapauksissa. Asiakkailta on veloitettu erisuuruisia osuuksia remonteista, joita esimerkiksi pilalle ruostuneiden ovien vaihdosta on aiheutunut. Remonttien kokonaiskustannukset ovat suurimmillaan useita tuhansia euroja. - realisminÄäniSekaan
Niinpä, ongelmia on ollut pienessä osaa tietyissä moottorityypeissä vuosien 2009-2011 ja ongelma on niissä korostunut kun omistaja on alkanut käyttää vääriä öljyjä. Eli nuoremmissa noita ongelmia ei enää ole. Ruosteongelmaa nyt on ihan kaikissa autoissa aina välillä ja sitten taas ei. Mm. Toyotalla on ruosteongelma räjähtänyt täysin käteen viime vuosina ja Mazdalla ja Fordilla ollaan menossa parempaan katastrofin jälkeen jne...
- oktaviamurskeVW
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/oulun-autojen-jakohihnamysteeri-ei-ota-selvitakseen/721364/
ei selviä mikään VW vika? - Äläjätkäselitä
Pieni erä ja väärät öljyt, puaaahhhhhaaaaahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!,
- kovastiJaksatYrittää
Äläjätkäselitä kirjoitti:
Pieni erä ja väärät öljyt, puaaahhhhhaaaaahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!,
Et siis ymmärrä lukemaasi? No eipä nuo kouluttamattomat syrjäytyjät oikein osaa edes kirjoittaa.
Jos kyseessä olisi jokainen 1.8 ja 2.0 moottori, niin silloin tehdas olisi korjannut ne jo aikoja sitten, mutta todellisuudessa vain pienessä osaa moottoreita öljyn kulutus on kasvanut kovaksi. Ja kuten kirjoitin, niin jos tuossa vaiheessa korjauttaa moottorin, niin pääsee vielä ilman totaalista rikkoa ja tuhoa. Ruosteongelmat ei ole yleisesti VW:n ongelma ja kuten tuostakin kirjoitin, niin jokaisella merkillä on hetkiä kun ruoste on vaivanut ja kohta asia korjataan ja vakavat ruostevauriot korjataan takuuna. Tosin Toyotan tilanne taitaa olla sellainen ettei autojen koko pohjaa pysty korjaamaan, eikä kannata kun se pöpö niihin iskee ilman lisäsuojauksen teettämistä. - ootsairas
Älä puhu paskaa, voit lukea uusimmasta tm:stä että ko. moottoriviat ei rajoitu ainoastaan 2009-2011 malleihin ,vaan myöhemminkin on jo muutettuja autoja jouduttu korjaamaan.
Taidat olla kovan luokan vag lahkolainen, ihmettelen vaan miksi puollat henkeen ja vereen , kyse on vaan vag tuotteista, ymmärtäisin asian jos olisit itse autot rakentanut, mutten todellakaan jos olet vaan ostanut -helppo korjata asia kun siirryt vaan eri merkkiin-vai oletko sittenkin se lahkolainen!! - lehmät.omapoika.vw
kovastiJaksatYrittää kirjoitti:
Et siis ymmärrä lukemaasi? No eipä nuo kouluttamattomat syrjäytyjät oikein osaa edes kirjoittaa.
Jos kyseessä olisi jokainen 1.8 ja 2.0 moottori, niin silloin tehdas olisi korjannut ne jo aikoja sitten, mutta todellisuudessa vain pienessä osaa moottoreita öljyn kulutus on kasvanut kovaksi. Ja kuten kirjoitin, niin jos tuossa vaiheessa korjauttaa moottorin, niin pääsee vielä ilman totaalista rikkoa ja tuhoa. Ruosteongelmat ei ole yleisesti VW:n ongelma ja kuten tuostakin kirjoitin, niin jokaisella merkillä on hetkiä kun ruoste on vaivanut ja kohta asia korjataan ja vakavat ruostevauriot korjataan takuuna. Tosin Toyotan tilanne taitaa olla sellainen ettei autojen koko pohjaa pysty korjaamaan, eikä kannata kun se pöpö niihin iskee ilman lisäsuojauksen teettämistä.Luitko uuden teknarin, ilmeisesti et?
http://www.kolumbus.fi/keni1/TM_testaa.jpg
Myyjä kertoi
http://www.kolumbus.fi/keni1/yksilo.jpg
Johtaja kertoi
http://www.kolumbus.fi/keni1/korjaus.jpg
Kaikki korjattu, jep ja lehmät lentää...
- Fakta.vs.selitykset
https://youtu.be/gxK3vFNyYxQ
Se oikea ruosteongelma. Näitä korjataan 1,5 miljoonaa kappaletta.
Muista ongelmista on pelkkiä höpinöitä netissä. Tojoista on videoita ja oikeuden päätös.- kuitenkinnäin
Taitaa nämä toyotan alustat olleet jenkkien tekemiä
- saasteVWskodaudiseat
https://www.mtv.fi/aihe/paastokohu/5949534#gs.SDeFJw0
muista.
ongelma vasta alussa - oma.poika.kokeilu.jatkuu
omapoika vauhdissa, huhuu
- kolmemiljoonaa
Me kolme miljoonaa seuraajaa olemme hyvin pahoillamme puolestasi.
- asiakasainaväärässäVWsko
Ja Suomen kuluttajan suoja siunaa VW toimet
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 241476
Minun oma kaivattuni
Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka611291Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha91265Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.291215Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?291194Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024
Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne131083Tervehdys!
Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot641077Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan351074Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se71063Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61052