Pyhäniemen miestarjoilija on transu

Sukkahousumieskö

Pyhäniemen portsarismies/tarjoilija olikin transu.netti täynnä kuvia tästä kun poseeraa kameralle sukkahousuissa.ja tää on tehny siellä ruokaakin sukkahousuissa :((((

7

667

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takavetoko

Millainen ransiitti on? Onko ajettu paljon millainen on kori? Onko katsastettu vai onko edessä. Olisin kiinostunut ransiitista.

• Jarkko.Kuusinen

Lienee aika valottaa mun ja Jasse n vetoa näin vellovien huhujen ja mustamaalausyrityksen aikana XD eli taannoin keskustelimme netin ja facen raadollisuudesta ja siitä kuinka nopeasti sieltä kuvat yms leviävät. Idea lähti siitä kun nuoriso huvää hyvyyttään laittelee kuvia ja facessa voi esiintyä kenenä tahansa joten päätimme sen testata ja koska mua ei haittaa puheet päädyin testaajaksi. Nettikirppikseltä kassi vastakkaisen sukupuolen rytkyjä, muutama kuva, kuvatekstiksi aivan puutaheinää, randomiin ryhmään ja ei kun odottamaan koska kuvat leviävät kulovalkean tavoin. Siinähän ei sitten kovin kauaa mennyt ja huhut alkoivat levitä. Tässä lyötiin useampi kärpänem yhdellä iskulla eli näimme kulovalkean nopeuden, sitten sen kenellä on poikkeavaa tapahtuen munaa tulla kysymään suoraan mutta ei kovinkaan moni tullut ja olenkin tässä naureskellut koko asialle että seläntakana kuvia eteenpäin ja huhua liikkeelle XD. Jasse sanoi että mulla ei ole varmasti pokkaa tehdä sitä ja tässä tulee mukaan tuo 100 veto jonka voitin XD ja ei en todellakaan ole transsu eikä todellakaan ole sukkahousuja ollut töissä jalassa XD koko homma oli testi ja ne rytkyt ovat vain kuvanoton ajan olleet niskassa ja nyttemmin onnellisesti kaatopaikalla ja onnellisesti olen hetero ha sellaisena tulen pysymään. Ugh olen puhunut.

• sukkahousuportari

Se o myöhäst pierasta ku o paska housussa!!!!

• sukkahoususankari1

Näinhän ne alkaa, ensin on sormi poikki sitten seuraavana päivänä jo teho-osastolla. Se on sitä kun ei oteta asioista selvää. Mitä väliä, sukkahousut on kuulemma mukavat ja lämpöiset kunhan on tarpeeksi paksut. XD

• Ex-Kihnukki

So? Tyypillistä ajattelua kihiniöläisiltä persujunteilta :D

• koivumetsä-67

Hyvä kokeilu. Tässä testattiin kihniöläisten suhtautuminen erilaisuuteen. Välillä pahanpuhumiseen riittää vaikka väärän väriset ulkoiluhousut tai ei-aito huivi tai auton vaihto toiseen(ja hyvänen aika jos se on maasturi ) Ei ole niin pientä asiaa maailmassa,josta aito peruskihniöläinen ei olisi kateellinen

• Seomyöhäästä

Mikä kokeilu? Pesunkestävä transu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      68
      3198
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1851
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1740
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1249
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1048
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      992
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      869
    10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      865
    Aihe