Lottoarvonta on huijausta

feikkauksenhuijaama

Arvonta suoritetaan sähkömagneeteilla. Jokainen voi varmistaa tämän itse katsomalla veikkauksen arvottuja tuloksia veikkauksen sivuilta. 1980 ja 1990-luvulla oli normaalia, että vuoden aikana oli USEITA arvontoja jolloin 7 oikein oli 4 tai 5 tai 6 taikka jopa 7 ihmisellä oikein.

2000-luvulla näin ei ole enää tapahtunut, vaikka loton suosio on jopa kasvanut. Muistaako joku arvontaa milloin viimeksi olisi ollut 7 ihmisellä 7 oikein. Ainoa selitys on, että veikkaus valitsee tietokoneella rivin, joka synnyttää yhteensä vähiten voitonmaksua veikkaukselle.

39

4729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostin_köyttä

      Näin se menee. Minäkin lottosin 20 vuotta mielestäni rivillä jossa oli hyvä hajonta, koskaan ei ollut neljää enempää oikein. Viimevuonna jäi vahingossa yhdeltä viikolta rivi tekemättä, heti oli täysosuma. Lopetin siihen koko veikkaukset ennen kuin häviän lisää.

    • vaikuttaakohan

      Te, jotka jotain olette voittaneet, oletteko pelanneet tunnustautuneina eli netissä tai veikkauskorttia käyttäen, vai kioskilla pelkän kupongin ostamalla?

      • Anonyymi

        Ei sillä ole mitään väliä miten pelaa!

        Itse pelaan lottoa ikipelinä veikkaus.fi palvelussa ja samoilla riveillä euroa joka viikko ja tulokset on mitä on!

        Tämä vuosi on alkanut Eurossa ihan kivasti ja Lotto on alkanut kankeammin.

        Itse pidän nettiä turvallisempana kuin avointa peliä. En halua lähteä Helsinkiin kupongin kanssa!


    • yxpluxyxonyxkytyx

      On se vaikeaa...:)))))))))))))))))))))

    • Pitkävedostarahat

      Touhan on tiedetty jo heti. Kun arvonta tehdään tietsikalla. Silloin jo loppu mun lottoaminen

    • Esa123Turunen

      47 Vuotta Lotonu ei vottoa

    • Esa123Turunen

      Viginklotto uusi on paskaa

      • Ryöstäjä.viikkari

        Olet sangen oikeassa.


      • ÄläPelaa

        Oikein sanottu, on se muuttunut paskaksi peliksi, huononnettu todennäköisyyksiä .


      • hupilupiini

        uusi pelikone, muistuttaa kenoarvontakonetta numerotunnistein. eipä ole tullut uudistuksen jälkeen yhtään täysosumaa. ainut plussa arvotaan norjassa, pelatut rivit tanskaan josta voitot
        jaetaan.


      • KalliitusHalpuutus

        Joo johtuu siitä, että peliä vaikeutettu nyt 1:98 miljoonaan päävoiton matemaattinen todennäköisyys on, siis jos rehtiä peliä. ja 6 oikein jotakin 14 miljoonan luokkaa.

        Jo yksin näillä huononnuksilla saatu aikaan se ettei ole mitään järkeä, ei ollut ennen muutostakaan moneen aikaan.

        Hinnat nostettu tappiin, voitot vaikeuttamisen kautta minimiin.


      • Halpuutusta
        hupilupiini kirjoitti:

        uusi pelikone, muistuttaa kenoarvontakonetta numerotunnistein. eipä ole tullut uudistuksen jälkeen yhtään täysosumaa. ainut plussa arvotaan norjassa, pelatut rivit tanskaan josta voitot
        jaetaan.

        Ideathan on jo vanhoja, aikaa sitten keksittyjä, toimivatko ne on toinen juttu.

        Kerran/pari vuodessa kunnon potti ajatuksella. Aikaahan tuolla pelataan, saadaan pidettyä rahaa jemmassa pidempään, näyttää hyvältä, vaikka tosiasiassa tuloksen eteen joutuukin tekemään nyt työtä.


    • idän_ihmeitä

      Kiinalainen sähkömagneetti joka tarttuu jopa muoviin:))))))))))

      • huooooh

        Se sähkömagneetti on siellä pallon sisällä pösilö, Virta päälle vaan päälle oikeiseen palloon niin metallinen kauha poimii sen. Miksei sitä lottokoneen kauhaa ole tehty muovista?


    • Reiluin.tapa

      Pallot läpinäkyvään pyörivään purtiloon ja kädellä napataan kohdalle sattuva pallo.Myssy silmille.

    • 23v_ei-enää-ikinä-töihin

      Kyllä ne ikuiset häviäjät jaksaa itkeä, huijausta tms. Kyllä se arpapeliä on kenelle sattuu ja kenelle ei. Voittajan on helppo hymyillä :)

      • feikkaukseenkyllästynyt

        Heh nykyään ei vaan satu kenellekään, vaan potit siirtyvät aina seuraavalle kierrokselle ja rahastus jatkuu.


    • huijaaaaauuustaaa

      ensi viikolla taas 90 miljoonaa jaossa eurojackpotissa, tottakai taas mystinen voittaja kateissa.

      • vielä.viikkoja.jakamatta

        Luultavasti jossain muussa maassa kuin Suomessa. Olisi tietysti hienoa, jos taas tänne ja vaihteeksi nettipeaajalle, silloin ei voittajaa tarvitse etsiä.
        Samaan aikaan kasvaa lauantai Loton potti, joka yleensä menee jakoon Eurojackpotin jättipotin jälkeen. Onko tämä sattumaa, hmmm...
        Meneeköhän taas isolle porukalle ympäri Suomea, kunhan on muutaman viikon ollut ensin jakamatta. Sama Eurojaskassa, ei mene vielä jakoon, ehkä.


    • jkoe

      jos kekkonen olisi elossa

    • Veikkausmokasi

      Mulla tuli lauantaina 30.6 klo 0.08 sähköpostiin veikkauksen ilmoitus, katso loton tulokset. Alempana luki -arvonnan Tulos (lauantai 30.6.2018)
      Numerot: 6, 11, 19, 23, 26, 27, 33
      Lisänumero: 22
      Plussanumero: 6

      Kävi mielessä et mites ne on perjantaina jo loton arponu mut en sitte enempää miettiny ja unohinki asian kunnes lauantai iltana 30.6 klo 23.21 tuli sama ilmoitus, samoilla numeroilla, eli "virallisen arvonnan" jälkeen.

      Onko muilla käyny näin.

      Eli, veikkaus on tiennyt loton tulevat arvotut numerot jo melkein vuorokautta ennen...

      • Veikkausmokasi

        Ei hitto, nyt mä tajusin kuinka tyhmä mä olin. Mun ois pitäny lotota lauantai päivänä ne numerot jotka mulle tuli veikkauksen ilmoituksena s-postiin, ni nyt mä oisin oikeesti rikas. EI HELVETA!!!!
        Kauheeta tajuta pahin moka minkä voit rahallisesti tehä. Siinä meni monta miljoonaa


      • Veikkausmokasi

        AI ETTÄ MÄ OON TYHMÄ!!!
        nyt ihan oikeesti V..UTT..


      • Veikkausmokasi

        Voi vittu


    • peseaukinenpä

      Hölmöjä kusettaa veikkaus, kaukana rehellisestä arvonnasta, ei muuten mahdollista kierrättää pääpottia miten halutaan. Paras tapa, kun kansa heittää lottoamisen pois.

    • Insku

      Tänään avasin puhelimestani Veikkauksen sivun, ja odottelin tulosten arvontaa. Hämmästys oli suuri kun ohjelma ilmoitti Ei voittoa. Arvottu 18.8.2018. Tässä vaiheessa ei kuitenkaan ollut arvontaa vielä suoritettu. Mitä ihmettä? Nyt on tosi höynäytetty olo ja lottoamista takana kymmeniä vuosia.

      • Veikkausmokasi

        Mulle kävi just noin, mut mulla oli numerot siinä enkä tajunnu niitä käyttää.


      • sen-pituinen-se

        arvontaan osalistuminen vaikuttaa sen tulokseen


      • hehhhehee
        Veikkausmokasi kirjoitti:

        Mulle kävi just noin, mut mulla oli numerot siinä enkä tajunnu niitä käyttää.

        LOL!!!! :D :D


    • PELAANE

      KAIKKIPELAALOPUTVALEHTELEE

    • Anonyymi

      Silloin tällöin lottoan, vaikka sain vuonna 2012
      6 osumaa. Rahat kiertoon

    • Anonyymi

      Ei kuudella osumalla saanut 2012 varmaa paljoa yli tonni, Puolentoista ja kahden kierroksia on nykyäänkin usein!

      Lottokoneen rumpu on aika kulahtahtaneen näköinen! Varmaan huonoa muovia. Keno arvotaan täysin koneella!

    • Anonyymi

      Se arvontaa näytetään editoituna. Ei koko kone näkyvillä. Ei tarvita edes mitään magneetteja vaan leikkaa ja liimaa.

    • Anonyymi

      Ei juma, tänään 4.3.2023 katsoin loton suoraa lähetystä ja arvontakone oli rikki eikä arvontaa saatu tehtyä. Sanoivat että ”viralliset” valvojat suorittavat arvonnan käsin lähetyksen jälkeen. Mikseivät voineet suorittaa sitä suorassa lähetyksessä? No siksi koska numerot tulevat tietokoneelta joka kertoo mitä riviä ei ole veikattu, ei herran jestas sanon vaan.

      • Anonyymi

        virallisilta valvovilta vakuuttavasti oli näytelty se havaitseminen arvonnan käynnistymisen epäonnistuessa lottokone taustalla rumps rumps rumps rumps rumps rumps

        Mikä voi olla vikana? Magneetti tai nippeli pallosta irronnut tukki pallojen reitin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        virallisilta valvovilta vakuuttavasti oli näytelty se havaitseminen arvonnan käynnistymisen epäonnistuessa lottokone taustalla rumps rumps rumps rumps rumps rumps

        Mikä voi olla vikana? Magneetti tai nippeli pallosta irronnut tukki pallojen reitin?

        Joskus ne kiinalaiset muovimagneetit reistailee.


    • Anonyymi

      Ihmisten mielipiteet muuttuu kun oman pelin tulos on 6,6+1 tai 7. Ihmiset ei tajua yhden rivin tai kymmenen rivin keskinäistä suhdetta kaikkeen saati eurojackpotin. Eurojackpotin 5+[ ja loton täysosuman välissä on lottoon nähden kolmannes enemmän rivejä ja isommat voitot.

    • Anonyymi

      Lotto ja eurojackpot arvonnat näkyy televisiossa /youtubessa , mutta vikingistä en tiedä. Mutta mikä siinä on niin vaikeaa ettei Kenoa voida arpoa samanlaisella rummuilla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe