Paikallisella apteekilla ei ole lääkkeitä varastossa, näin apteekkari saa parhaimman voiton yrityksestään.
Apteekilla ei ole lääkkeitä varastossa
13
847
Vastaukset
- muualle
Toisaalta se ainakin minut saa hakemaan lääkkeeni naapuri kunnista samalla kun niihin on muutakin asiaa. valitan.
- Anonyymi
Onneksi on pienestä pitäen oppinut liikkumaan. Ikinä ei mitään lääkityksiä ole tarvinnut. T. AM 58v
- Anonyymi
Jaa, minulle on yleensä riittänyt siitepölyallergiaa vastaan lääkkeet. Nyt olen muutaman viime vuoden aikana pari kertaa käyttänyt kihtilääkkeitä viikon kuurina.
Johtuu kai ylipainosta, olen mies kohta 65 v ja mitat 180 cm/118 kg.
- Anonyymi
Saman havainnon olen tehnyt. Eikä luvata toimitusta moneen päivään, koska odotellaan kunnes tulee isompi erä täyteen samalta tukkurilta, jolloin säästetään rahdeissa. Sitten myyjät joutuvat tyrkyttämään rinnakkailääkettä, jota saisi päivän päästä ja josta saadaan varmaan vielä suurempi voitto. Eikä apteekkiin saada edes itsestään aukeavaa ovea, vaikka apteekin oven kahva on sellainen, johon ei kukaan haluaisi koskea. Terveyskeskukseenkin saatiin jo vuosia sitten.
- Anonyymi
Väittävät että lääkkeiden hinnat on säädelty,mutta miten on mahdollista että esim.naiselle alapään hiivalääke maksaa Someron apteekissa melkein 10e kun halvimman saa yliopiston apteekista reilulla 5eurolla.Ei taida enää olla kyse kuin ahneudesta.
- Anonyymi
apteekin pitäisi aina tarjota lain mukaan halvinta rinnakkaislääkettä jonka kela korvaa kun haetaan reseptillä.Somerolla ei juurikaan tarjota halvinta.
Monikaan ei ymmärrä miten käy kun apteekista ei saa halvinta lääkettä,kela korvaushan koskee vain halvinta valmistetta.Jos otat kalliimman sen takia että apteekissa ei halvinta ole maksat itse isomman osan reseptilääkkeestä koska se korvaus lasketaan halvimmasta markkinoilla olevasta lääkkeestä toisin sanoen olet itse maksumies.
On todennäköisesti niin että apteekki hyötyy tästä tilanteesta enemmän ja saa enemmän provikoita ja siksi ei edes vaivaudu ottamaan myyntiin halvempia rinnakkaistuotteita.
Suomessa kuitenkin on laki joka velvoittaa apteekeilta tietynlaista toimintaa,ja tälläinen toiminta on rahastusta.
Siksi itse en Somerolla apteekkia käytä vaan haen muualta.
- Anonyymi
Miten apteekki voi pysyä pystyssä ? Kun myytävää ei ole.
Toimittaako se lääkkeet kotihoidon asiakkaille tai tms. että saa jotain rahaa ?- Anonyymi
Someron kaupunki on jo pidemmän aikaa sitten kilpailuttanut myös vanhusten hoidon lääkkeet.
Lääkkeet tulevat muistaakseni tällä hetkellä naapurikunnasta eli eivät tule Someron apteekista.
Siihen on aikoinaan vaikuttanut hinta ja saatavuus.
Asiakkaalla on oikeus saada aina halvin mahdollinen rinnakkaisvalmiste,ja sitä ei Someron apteekista saa ei mistään lääkkeestä.
- Anonyymi
Ei kai kun apteekkari syö itse kaikki lääkkeet.
- Anonyymi
Lääkelaki määrää pitämään riittävät varastot.
Ilmoittakaa AVIin. Siellä tuskin lukevat Someron palstaa. - Anonyymi
Täältä apteekista saa välillä tympeää palvelua. Lääkkeet vanhenevat nopeammin kuin vaikka jos käy ostamassa Turusta tai Helsingistä.
- Anonyymi
Jos ei ole varastoa, ei ole myyntiä. Sitä varten apteekkia pidetään. Aloittajan väite ei voi siis olla totta.
- Anonyymi
Avaaja ei näytä olevan kauppias eikä yritystoiminnassa mukana... Kukahan pölvästi pitää tänä päivänä rahaa kiinni makaamassa vanhenevan tavaran varastossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768