Apteekilla ei ole lääkkeitä varastossa

asiakkaan.aika

Paikallisella apteekilla ei ole lääkkeitä varastossa, näin apteekkari saa parhaimman voiton yrityksestään.

13

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muualle

      Toisaalta se ainakin minut saa hakemaan lääkkeeni naapuri kunnista samalla kun niihin on muutakin asiaa. valitan.

    • Anonyymi

      Onneksi on pienestä pitäen oppinut liikkumaan. Ikinä ei mitään lääkityksiä ole tarvinnut. T. AM 58v

      • Anonyymi

        Jaa, minulle on yleensä riittänyt siitepölyallergiaa vastaan lääkkeet. Nyt olen muutaman viime vuoden aikana pari kertaa käyttänyt kihtilääkkeitä viikon kuurina.
        Johtuu kai ylipainosta, olen mies kohta 65 v ja mitat 180 cm/118 kg.


    • Anonyymi

      Saman havainnon olen tehnyt. Eikä luvata toimitusta moneen päivään, koska odotellaan kunnes tulee isompi erä täyteen samalta tukkurilta, jolloin säästetään rahdeissa. Sitten myyjät joutuvat tyrkyttämään rinnakkailääkettä, jota saisi päivän päästä ja josta saadaan varmaan vielä suurempi voitto. Eikä apteekkiin saada edes itsestään aukeavaa ovea, vaikka apteekin oven kahva on sellainen, johon ei kukaan haluaisi koskea. Terveyskeskukseenkin saatiin jo vuosia sitten.

    • Anonyymi

      Väittävät että lääkkeiden hinnat on säädelty,mutta miten on mahdollista että esim.naiselle alapään hiivalääke maksaa Someron apteekissa melkein 10e kun halvimman saa yliopiston apteekista reilulla 5eurolla.Ei taida enää olla kyse kuin ahneudesta.

      • Anonyymi

        apteekin pitäisi aina tarjota lain mukaan halvinta rinnakkaislääkettä jonka kela korvaa kun haetaan reseptillä.Somerolla ei juurikaan tarjota halvinta.

        Monikaan ei ymmärrä miten käy kun apteekista ei saa halvinta lääkettä,kela korvaushan koskee vain halvinta valmistetta.Jos otat kalliimman sen takia että apteekissa ei halvinta ole maksat itse isomman osan reseptilääkkeestä koska se korvaus lasketaan halvimmasta markkinoilla olevasta lääkkeestä toisin sanoen olet itse maksumies.
        On todennäköisesti niin että apteekki hyötyy tästä tilanteesta enemmän ja saa enemmän provikoita ja siksi ei edes vaivaudu ottamaan myyntiin halvempia rinnakkaistuotteita.
        Suomessa kuitenkin on laki joka velvoittaa apteekeilta tietynlaista toimintaa,ja tälläinen toiminta on rahastusta.

        Siksi itse en Somerolla apteekkia käytä vaan haen muualta.


    • Anonyymi

      Miten apteekki voi pysyä pystyssä ? Kun myytävää ei ole.
      Toimittaako se lääkkeet kotihoidon asiakkaille tai tms. että saa jotain rahaa ?

      • Anonyymi

        Someron kaupunki on jo pidemmän aikaa sitten kilpailuttanut myös vanhusten hoidon lääkkeet.
        Lääkkeet tulevat muistaakseni tällä hetkellä naapurikunnasta eli eivät tule Someron apteekista.
        Siihen on aikoinaan vaikuttanut hinta ja saatavuus.

        Asiakkaalla on oikeus saada aina halvin mahdollinen rinnakkaisvalmiste,ja sitä ei Someron apteekista saa ei mistään lääkkeestä.


    • Anonyymi

      Ei kai kun apteekkari syö itse kaikki lääkkeet.

    • Anonyymi

      Lääkelaki määrää pitämään riittävät varastot.

      Ilmoittakaa AVIin. Siellä tuskin lukevat Someron palstaa.

    • Anonyymi

      Täältä apteekista saa välillä tympeää palvelua. Lääkkeet vanhenevat nopeammin kuin vaikka jos käy ostamassa Turusta tai Helsingistä.

    • Anonyymi

      Jos ei ole varastoa, ei ole myyntiä. Sitä varten apteekkia pidetään. Aloittajan väite ei voi siis olla totta.

    • Anonyymi

      Avaaja ei näytä olevan kauppias eikä yritystoiminnassa mukana... Kukahan pölvästi pitää tänä päivänä rahaa kiinni makaamassa vanhenevan tavaran varastossa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe