One Coinin menestys näyttää pysäyttämättömältä. Olen siitä tyytyväinen, mutta asian käsittely täällä ei kestä päivänvaloa. Uusia asioita kohtaa voi olla kriittinen, mutta ala-arvoinen henkilöiden ja yhtiön käsittely on lainvastaista. Kerään IP-osoitteita kunnianloukkaus ja vahingonkorvauksia varten. Olen henkilökohtaisesti loukkaantunut ja saanut yhtiöltä toimeksiannon saattaa syylliset edesvastuuseen.
Herjaaminen ei jää tähän.
6
204
Vastaukset
- Rööööh
Okoo. Palauttakaa ensin kusetetut rahat, kertokaa milloin Onekoijaus on käytettävä valuutta.
Surkea trollaus.
Mutta vaikkei olisikaan, niin nimimerkille tiedoksi: onecoin ei missään tapauksessa halua joutua minkäänlaiseen oikeudenkäyntiin, koska silloin jouduttaisiin tekemään tiliä "yhtiön" touhuista eivätkä nämä kestä päivänvaloa eikä kriittistä tarkastelua.
Eikä onecoin edes ole mikään yhtiö, vaan rahanpesua varten pöytälaatikkofirmojen verkosto. Ei sieltä edes löydy oikeustoimikelpoista juridista henkilöä haastamaan tai vastaamaan syytteisiin!
Ja sikäli kun herjaa on lentänyt, se on lentänyt aivan tasapuolisesti puolelta toiselle. Ja lentää jatkossakin!!!
Niin ja palauttakaa ensin kusetetut rahat!
MUAHAHAMUAHAHAHAHAMUAHAHAHAAA
Poijjaat!! Taasen!- Rööööh
Onecoin on nyt viittävaille pörssiyhtiö. Jyhyellä matematiikalla omistamani 100.000 Onea on nykykurrssin mukaan yli miljoona euroa. Saas nähdä jos arvo pompsahtaa vaikka sataan euroon. Pian olen taloudellisesti riippumston. Rujan laskelmat toteutuivat. Kiitos Ruja kiitos Veska kiitos Parru kiitos maajohtaja kiitos kaikille One-uurastajille.
- kaduihdiqgig
Rööööh kirjoitti:
Onecoin on nyt viittävaille pörssiyhtiö. Jyhyellä matematiikalla omistamani 100.000 Onea on nykykurrssin mukaan yli miljoona euroa. Saas nähdä jos arvo pompsahtaa vaikka sataan euroon. Pian olen taloudellisesti riippumston. Rujan laskelmat toteutuivat. Kiitos Ruja kiitos Veska kiitos Parru kiitos maajohtaja kiitos kaikille One-uurastajille.
Oletko ilmoittanut verottajalle haltuunsaamasi coinit? Sulle tulee verolaput sitten sen mukaan, ja maksat euroilla. Coinien arvoa voit sitten odotella kuolemaasi asti, mutta verottajalle pitää maksaa mitä verottajalle kuuluu.
Toki voit heittäytyä rikolliseksi, ja jättää ilmoittamatta. Joku vihainen tunkitettusi sitten ilmiantaa sinut verottajalle anonyymisti, ja eikun odottelet sitten vain poliisin yhteydenottoa, joka varmaan tapahtuu nopeammin kuin Coineillesi tulee "käytettävyyttä".
HAHAHAMUAHAHAHAMUAHAHAHA - Maajohtaja007
kaduihdiqgig kirjoitti:
Oletko ilmoittanut verottajalle haltuunsaamasi coinit? Sulle tulee verolaput sitten sen mukaan, ja maksat euroilla. Coinien arvoa voit sitten odotella kuolemaasi asti, mutta verottajalle pitää maksaa mitä verottajalle kuuluu.
Toki voit heittäytyä rikolliseksi, ja jättää ilmoittamatta. Joku vihainen tunkitettusi sitten ilmiantaa sinut verottajalle anonyymisti, ja eikun odottelet sitten vain poliisin yhteydenottoa, joka varmaan tapahtuu nopeammin kuin Coineillesi tulee "käytettävyyttä".
HAHAHAMUAHAHAHAMUAHAHAHAHengitä välillä!!
Niin ja muutenkin: mihin tarkkaan ottaen olet "loukkaantunut"?
Itse asiassa tällä palstalla ei ole HERJATTU ketään. On kylläkin esitetty objektiivista analyysiä coinistien mielentilasta, perustuen heidän kommenteihinsa. Mutta ne ovat ANALYYSIÄ, ei HERJAUSTA!
Tämä on syytä ymmärtää ja itse tulen mielelläni oikeuteen esittämään esittämiäni analyysejä uudelleen!!!!! ERITTÄIN mielelläni!!!
Joten koinistit: GET ON, onecoinilla oikeusistunto käyntiin. Valmiina ollaan.
MUAHAHAMUAHAHAHMNUAHHGAHHAAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun52518144Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi452175Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3361646Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2811570Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671164- 1091116
- 541103
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l141004- 38888
- 67869