Raskaaksi suojaamattomasta ryhmäseksistä ?

Positiivinentesti

Naiset, oletteko tulleet raskaaksi ryhmätouhuista ?

51

6053

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kierukkapitänyt

      Kierukka on pitänyt, vaikka olenkin saanut paljon vierasta siementä sisääni.

      • Anonyymi

        Olisi aika kiihottava ajatus, jos se pettäisi....


    • Aika kiehtova ajatus kuitenkin. Jos olisi harkittu juttu.

    • KumpiVainOnIsä

      Me pelasimme venäläistä rulettia kun yritimme tehdä ensimmäistä lasta.
      Olimme harrastaneet 1N 2M juttuja koko yhdessä olomme ajan kaverini yritti laskea spermat valmon vatsalle mutta kiimassa pästi muutaman kerran siemenet vaimon pilluun.
      Joten emme tiedä oikeastaan varmaksi kunpi on isä.
      Vaimoni oli yliaktiivinen seksin suhteen ja naimme häntä melko tiiviisti koko raskauden ajan.
      Olimme myös naimassa vaimoani kun kaveri oli toistamiseen naimassa vaimoa.
      Tuli kiire laitokselle ja poikamme syntyi 2.5 h naimisen jälkeen eli poika tuli jälkiliukkailla tähän maailmaan.
      Testiä ei ole tehty eikä tehdä.
      Minä olen isä kaveri on kummi ja kimppa meillä jatkuu edelleen.

      • Joskus kuulee että yhdyntä käynnistää synnytyksen.


    • epätietoinenarvelee

      Mä olen ollut useita kertoja kolmantena pyöränä pareille ja harvemmin on tarvinnut laittaa kondomia. Paljaalla ja sisään, olisko noista joku tullut minulle raskaaksi ?

      • Ilmeisesti muitakin kiehtoo nainti spermaiseen pilluun.


      • jormalaiset kirjoitti:

        Ilmeisesti muitakin kiehtoo nainti spermaiseen pilluun.

        Kyllä kiehtoo ja toteutetaan melko usein.
        Ystävät ovat mukana vuorotellen. Poikkeuksena yksi vakipano joka on noin yhden viikonlopun kuukaudessa naimassa kimpassa vaimoani.


    • EhkäKimpassaRaskaaksi

      Yhden kerran emätinpuikko ei ehkä pitänytkään oltiin 1N 3M ja naitiin koko viikon meidän mökillä.
      Kuukautisia ei kuulunut olivat 1.5 kk myöhässä ja kotitesti näytti positiivistä.
      Ehdittiin toipua ensijärkytyksestä ja valmistautua vauvan tuloon.
      Luonto päätti toisin ja sain keskenmenon oltiin järkyttyneitä molemmat koska olimme alkaneet pitää ajatuksesta lapsesta.

    • OnnellisestiRaskaana

      Meillä miehelle oli tehty vasektomia eli putket poikki.
      Halusin lasta 35 vuotiaana.
      Ystävistämme yksi on saman oloinen kuin mieheni yhtä pitkä saman väriset silmät ja tukka samanlainen ruumiinrakenne.
      Päätimme kysyä häntä sijais isäksi.
      Minulla oli kierukka joten kuivaharjoiteltiin jonkin aikaa.
      Kolmen viikon päästä ystävämme suostui siementämään minut.
      Ei muuta kuin kierukka pois.
      Niin aloimme naimaan kimpassa päivittäin ja useasti kaveri käytännössä asui meillä.
      Kaksi kuukautta meni niin kuukautiset jäi pois ja testi oli positiivinen.
      Kimppaa jatkettiin kun oli tullut mieltymys kaikille olen 7 kuulla raskaana ja seksi halut mielettömät onneksi on kaksi miestä auttamassa.

    • suojaamatonta_raskaana

      Minua kiinnostaisi suojaamaton ryhmäseksi raskaana olevan kanssa. Oman naisen tai vieraan kanssa.

      • Anonyymi

        Meillä oli vakimies mukana koko raskaus ajan jopa 2h ennen esikoisen syntyä.
        Yhdessä vietiin vaimoni synnytyslaitok-selle.


    • Miullekkin

      ... kävi nuorempana niin, että annoin kostoksi neljälle pojalle kahden päivän aikana pääsiäisen aikaan.
      Pamahdin paksuksi. Onneksi menimme taas yhteen. Lapsi on jo aikuinen.

      • Vanha juttu mutta jos luet niin kerro. Onko lapsi pojan jonka kanssa palasitte yhteen vai jonkun noista neljästä kostopanosta?
        Ja tietysti tietääkö miehesi kostostasi?


    • aisuri45v

      Vaimo tuli raskaaksi siskonmiehelle. Teetti kyllä abortin. Tuntui kyllä kiihottavalta ajatella että tuli raskaaksi. Mitähän jos olisi pitänyt lapsen.

      • Anonyymi

        Aika vastuuttomia kusipäitä näyttää olevan ihmiset,kai vielä tänäkin päivänä kun juttja kuuntelee?
        Ei mikään ihme kun joku päättä päivänsä oman käden kauta kjun vanhemmat ollu JO päästään vialla,lapsia ei kannata siis syyttää kun aikuiset leikkii sängyssä lasten tavoin.
        Toivottavasti poistuvat nopeasti keskuudestamme...


    • Anonyymi

      Minulla kävi että kierukka petti ja tulin raskaaksi. Ironista on kun mies kesällä totesi että on kumma kun tollasella panemisella tule paksuksi. Vieras mies vaan nauroi ja totesi mun itää hyvin. Oli se kyllä pienoinen järkytys kun varmistui että olen raskaana.

      • Anonyymi

        Meillä neljä lasta kylläkin nyt aikuisia. Parinvaihtoa sekä kolmansia mukana ennen eka lapsen syntymää. Sovimme heti alussa harrastusta ei keskeytetä lapsien hankinta vaiheessa. Paljaalla miehet tyydyttäneet vaimoa ja lauenneet sisään. Olemme kyllä joskus miettineet kenelle vaimo tuli raskaaksi. Pari nyt 56v


      • Anonyymi

        Aivan mahtavaa.itsekin ruiskin varattuihin vaimoihin siemenet isosta kalustani.. parasta!


    • Anonyymi

      Ei ole vaimo tullut raskaaksi vieraalle, mutta koskaan ei ole ollut niin kiimaista ja hyvää pillua tarjolla kun vaimolla lipsahti vieraan kanssa spermat pilluun ilman mitään ehkäisyä.

      • Anonyymi

        Sama kokemus meillä kun vieras huohotti lauetessaan vaimon sisään. Koskaan emme kertoneet että ehkäisy puuttui. Pidimme sen kahden keskisenä salaisuutena. T. Pari 56v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus meillä kun vieras huohotti lauetessaan vaimon sisään. Koskaan emme kertoneet että ehkäisy puuttui. Pidimme sen kahden keskisenä salaisuutena. T. Pari 56v

        Meillä kävi samalla tavalla viime lauantaina ja vaimo oli kyllä h- hetkellä aivan orgasmin pyörteissä.


      • Anonyymi

        Ihan sama kokemus viime viikonloppuna meillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kävi samalla tavalla viime lauantaina ja vaimo oli kyllä h- hetkellä aivan orgasmin pyörteissä.

        On upeaa laueta toisen vaimoon isolla kalulla, eikä tiedä tuleeko raskaaksi..


      • Anonyymi

        Jo se kun vaimo riisui rintsikat ja näin miten vieraalla seisoi sai oman kaluni kivikovaksi. Mies otti vaimoni paljaaltaan ja karjaisten antoi siemensyöksynsä vittuun. Ei tullut vaimo raskaaksi, onneksi!


    • Anonyymi

      Yhdellä tuttavaparilla on useampi lapsi. Tiedän että nainen tykkää naida myös muiden miesten kuin oman miehensä kanssa. Aika monen tiedän päässeen tätä herkkua naimaan. Lapset eivät muistuta toisiaan ollenkaan. En tiedä onko tämä parilta tietoinen valinta vai vahinko, mutta luulen lapsilla olevan eri isät. Tämä nainen kiihottaa minua aivan älyttömästi. Haluaisin itse päästä myös häntä panemaan.

      • Anonyymi

        Meillä lapsilla reilun vuoden ikäerot kun haluttiin tehdä perä jälkeen kaikki neljä. Mietittiin heti aluksi paras ja varmin siittäminen kun useampi yhtyy h-hetkellä. Varmaan auttoi myös vaimon kiihko että vieras mies siittämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä lapsilla reilun vuoden ikäerot kun haluttiin tehdä perä jälkeen kaikki neljä. Mietittiin heti aluksi paras ja varmin siittäminen kun useampi yhtyy h-hetkellä. Varmaan auttoi myös vaimon kiihko että vieras mies siittämässä.

        Kiima auttaa ja herkistää naista..


    • Anonyymi

      Meillä ei meinannut lasta alkamaan kuulua vaikka mieheni kuinka touhusi ja siitti minua aamuin illoin. Minä en mitään keinosiemennystä halunnut vaan normaalia siittämistä miehen spermoista. Sovittiin niin että mieheni jyystää aamuisin ja ampuu spermat sisään. Illalla siten 2-3 vierasta miestä nussii ja laskee spermat sisään peräjälkeen. Mieheni siittiöillä on sitten vähän niiku etumatkaa. Näin tehtiin muutamana päivänä viikossa useamman kuukauden ajan. Ja tulin sitten paksuksi.

      Järjestely oli niin kiihottavaa ettei heti paksuksi tulemisen jälkeen sitä lopetettu.

      N48.

    • Anonyymi

      Olin 38 v kun yritimme saada perheen lisäystä.
      Olimme kolme vuotta ilman ehkäisyä,ja mitään ei ilmennyt.
      Yhteisestä sopimuksesta päätimme että kokeilimme vierasta.
      Ihan kuin tilauksesta saimme kolme nuorta miestä mukaamme jatkoille.
      Olen pieni hoikka nainen ja siunattu hyvän näköisellä naamalla.
      Sen verran pidimme asioita salassa ettemme kertoneet ettei ehkäisyä ole.
      Olin ihan kiimassa ja pojat olivat innoissaan kun saivat laskea paljaalla sisään.
      Se oli ihan älytöntä,ei ollut ikinä ollut niin kiimassa.
      Halusin lisää ja lisää.
      Laskennallisesti tulin raskaaksi ihan eka kerralla ,vaikka olimme seuraavana viikonloppuna samanlaisissa astutus juhlissa.
      Vielä nytkin pojat käy silloin tällöin auttamassa,tosin ei lasten teossa.

    • Anonyymi

      Synnytin pojan viime keväänä kimpan tuloksena.
      Oma mieheni ei voi saada lasta niin päätettiin että kimpassa tulen raskaaksi ja potentiaalisia biologisia isä ehdokkaita on kolme.
      Olimme nelistään sängyssä eli neljäs oli oma mies.
      Teemme taas lapsen samalla porukalla.

      • Anonyymi

        Ihana kuulla että onnistui noin!
        Oliko miehillä minkäänlaista kilpailua havaittavissa kun olitte kaikki samaan aikaan sängyssä? Jokaisella oli kuitenkin mahdollisuus saattaa sinut raskaaksi. Tärkeintä kuitenkin että lapsella/lapsilla rakastavat ja turvalliset vanhemmat, ei niinkään se että kenen siemenestä lapsi on alkunsa saanut. Ja vielä kun teitte kaiken avoimesti yksissä tuumin niin ei mitään salaisuuksia tms. Onnea uuteen yritykseen!


    • Anonyymi

      Onneksi en. Uudenvuoden aattona annoin vieraalle ilman kumia mieheni luvalla ja sitten menkat viikon myöhässä.

      • Anonyymi

        Mikään ei ole tuon kiihottavampaa. Vieras on lauennut vaimoon eikä vaimolla ole mitään ehkäisyä. Vieraan siemenet saattavat itää vaimon sisällä. Vaimolle kävi nuorempana useamman kerran noin. Onneksi ns. varmojen päivien aikana. Ei käynyt vahinkoa. Minulla tuntui seisovan koko ajan vieraissa käynnistä menkkoihin saakka. Onneksi vaimo antoi helpotusta yhtä innokkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei ole tuon kiihottavampaa. Vieras on lauennut vaimoon eikä vaimolla ole mitään ehkäisyä. Vieraan siemenet saattavat itää vaimon sisällä. Vaimolle kävi nuorempana useamman kerran noin. Onneksi ns. varmojen päivien aikana. Ei käynyt vahinkoa. Minulla tuntui seisovan koko ajan vieraissa käynnistä menkkoihin saakka. Onneksi vaimo antoi helpotusta yhtä innokkaasti.

        Eiköhän muutama aviomies ole tullut isäksi vieraan avustuksella. RuovaX.


    • Anonyymi

      Se halukkaissa naisissa on kiihottavaa. Ikinä ei tiedä kenen kulli pillussa on vieraillut, kenen siemenet on sisällä, kenen kullia on imetty ja kuka on nuollut pillun ja kuka tissit. Kenen lapsi on? Vain nainen tietää sen omakseen, isä ei ikinä. Minun vaimo ainakin on tehnyt noita ennen avioliittoa ja sen aikana.

      • Anonyymi

        Olimme vappuna mökillä ja meidän kaveri oli mukana.
        Saatiin vaimo houkuteltua kimppaan mukaan.
        Kaveri tuli aika nopeasti ja vaimo halusi lisää vierasta ja otti kaverin kullin suuhunsa.
        Oli niin rivin näköistä kun oman vaimon suussa oli kaverin kulli niin oli pakko panna vaimoa takaapäin sen aikaa kun vaimo auttoi kaverille seisokkia ja sai vieraan kalun pilluun, sai kyllä useita kertoja matkan aikana.


    • Anonyymi

      Viime yönä meillä oli mies kolmantena ja annoin vieraalle mieheni luvalla paljaalla. Muutakaan ehkäisyä ei ole joten tuohon kysymysmerkki?

    • Anonyymi

      Olen ja ihan harkitusti..
      Emme voineet saada yhteistä lasta mieheni kanssa.
      En halunnut olla enää lapsettomuus hoidoissa,ne oli ihan perseestä.
      Mieheni sen sanoi sitten ääneen ,hoidetaan se vieraalla miehellä.
      Olihan siinäkin hommansa löytää sellainen mies joka miellytti muakin. Piti.olla jotain kiihokettakin.
      Mulla piti olla ovis ja paikka piti olla ok.
      Sitten vaan kaikki tuli kohdilleen.
      Baarista saatiin mukaan pari komeeta nuorta miestä.
      Olivat onnessaan kun saivat panna paljaalla kotimaista rouvaa.
      Ja yhdyntää oli vuorotta koko yö,ja pillusta tosiaan valui spermaa kotona niin että lakana oli aika sotkuinen.
      Niin menkat jäi tulematta ja sain ihanan fiksun pojan.
      Eikä ollut epäilystä isästä,sillä pojalla oli isältä peritty sukukalleudet.

      • Anonyymi

        No uskon että nuoret kollit oli aivan varmasti innoissaan kun pääsivät paljaalla yhtymään varatun rouvan kanssa :) Kerroitteko näille nuorukaisille että sinulla on aika suuri "riski" tulla raskaaksi? Ja jos kerroitte, iskikö heille aluksi jonkinlainen rimakauhu tai toisaalta kilpailuvietti?

        Mutta varmasti mukavampaahan se noin on luonnollisella menetelmällä kuin lapsettomuus hoidolla. Ja molemmat olitte yksissä tuumin mukana, ei mitään selän takana salaa säätämistä. Onnea ihanasta pojasta! :)


    • Anonyymi

      Olen kerran nainut yhtä tuttavaa paljaalla ovulaation aikaan. He yrittävät silloin ensimmäistä lasta. Hän sanoi että älä laske sisään minulla ei ole ehkäisyä. Tiesin heti että lastit päätyy sisään. Loppujen lopuksi hän sanoi että anna tulla. Hän tuli raskaaksi pian tuon jälkeen. Olen laskeskellut olenko tuon lapsen isä, mutta lapsi on kuukauden liian nuori. Kiihottavaa!

    • Anonyymi

      Olen leikkinyt ja siitä oli seuraukset .
      Jo ekasta kerrasta ķaksi kaverusta antoivat spermaa pillun täyteen.
      Mies halus leikkiä aisuri,soin sen hänelle ilo mielin.
      Mieheni otti kondomin käyttöön.
      Melkein viisi kuukautta pillerit suojasivat vaikken pillereitä syönyt.
      Olin ihan hirvittävässä kiimassa aina kun pääsin niiden kavereiden pantavaksi.
      Rakastuin toiseen niistä nuorista miehistä,hän oli oikea ori. Huusin ja voitkin kun hän pani minua.
      Tunsin sen kehossani,en ennen ollut tuntenut sellaista halua. Kun multa otettiin pikkuhousut pois niin valuin kiimaa ,ja kun sain sen soittimen sisään ,tiesin että oon paksuna . Minut siitettiin.
      Pakotin oman miehen nuolemaan mut puhtaaksi ennen kun annoin toisen uroksen tulla sisään.
      Eipä nuorelta mieheltä riittänyt rakkautta,kun näki kuinka masu kasvoi nauroi päin naamaa.
      Sanoin miehelleni että nyt riittää leikki,nyt saat olla mies ja kantaa hedelmät.
      En pystynyt tosin kieltäytymään kun se namu halus nussia mua myöhemmin ,mutta pidin huolen ehkäisystä.

    • Anonyymi

      En ole tullut raskaaksi mieheni kanssa ja testien mukaan mieheni ei voi saada lasta.
      Ollaan mietitty kaikkea mahdollista.
      Eräs mieheni ehdotus olisi että tekisin lapset hänen veljensä kanssa tai appeni kanssa rakastelemalla.
      Mieheni veljen vaimon kanssa ollaan hyviä kavereita appiukko on eronnut jo 7vuotta sitten.
      Minulla olisi suuri kynnys mennä sänkyyn ystävän miehen kanssa.
      Onkohan ollut samanlaisia pohtimisia muilla pareilla?
      Emme halua keinohedelmöitystä.

      • Anonyymi

        Meillä oli ihan samat pohdinnat. Minulla on liian vähän siittiöitä ja kun ryhmäsekstailu on kuulunut kuvioon koko suhteemme ajan, niin ratkaisu oli aika selvä kun tulokset kuultiin. Vaimoni halusi hoitaa sen luonnollisella tavalla ja sen jälkeen oli mietinnässä pelkästään se että kuka pääsisi sekstailemaan vaimoni kanssa. Mekin mietimme esimerkiksi isääni ja vaimo hänen kanssaan kävi puhumassa asiasta mutta isä ei ollut halukas tekemään sitä luonnonmukaisesti. Vaimoni mietti isääni siitä syystä että silloin olisi samankaltaiset geenit. Mutta kun isä epäröi, vaimo päätyi valitsemaan ensimmäiseksi ja kolmanneksi kerraksi pikkuveljeni koska he ovat tulleet aina hyvin juttuun. Toinen kerta oli enemmänkin vahinko kuin varsinainen harkittu päätös. Vaimolla ja ystävällä meni ilta vähän pitkäksi ja kumi unohtui. Kuten jo mainitsin, kolmannella kerralla pikkuveli oli taas tekijänä. Nämä kaikki hoidettiin enemmittä puheitta ja ystäväpiirissä ja suvussa on ihmisiä jotka eivät tiedä että olen hedelmätön eikä siitä millaiset järjestelyt meillä on ollut. Esimerkiksi pikkuveljeni ei tiedä että toisen lapsemme isä on ystäväni vaan hän on kaikkien kolmen isä. Minulle henkilökohtaisesti oli tärkeintä että vaimoni tuntisi olonsa hyväksi ja että se toteutui hänen toiveidensa mukaisesti.


      • Anonyymi

        Joudumme päättämään pyydämmekö mieheni veljeä vai appiukkoa auttamaan minut raskaaksi, mieheni nuorempi veli olisi muuten hyvä mutta on liian nuori, hän on vasta 16-vuotias.å


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli ihan samat pohdinnat. Minulla on liian vähän siittiöitä ja kun ryhmäsekstailu on kuulunut kuvioon koko suhteemme ajan, niin ratkaisu oli aika selvä kun tulokset kuultiin. Vaimoni halusi hoitaa sen luonnollisella tavalla ja sen jälkeen oli mietinnässä pelkästään se että kuka pääsisi sekstailemaan vaimoni kanssa. Mekin mietimme esimerkiksi isääni ja vaimo hänen kanssaan kävi puhumassa asiasta mutta isä ei ollut halukas tekemään sitä luonnonmukaisesti. Vaimoni mietti isääni siitä syystä että silloin olisi samankaltaiset geenit. Mutta kun isä epäröi, vaimo päätyi valitsemaan ensimmäiseksi ja kolmanneksi kerraksi pikkuveljeni koska he ovat tulleet aina hyvin juttuun. Toinen kerta oli enemmänkin vahinko kuin varsinainen harkittu päätös. Vaimolla ja ystävällä meni ilta vähän pitkäksi ja kumi unohtui. Kuten jo mainitsin, kolmannella kerralla pikkuveli oli taas tekijänä. Nämä kaikki hoidettiin enemmittä puheitta ja ystäväpiirissä ja suvussa on ihmisiä jotka eivät tiedä että olen hedelmätön eikä siitä millaiset järjestelyt meillä on ollut. Esimerkiksi pikkuveljeni ei tiedä että toisen lapsemme isä on ystäväni vaan hän on kaikkien kolmen isä. Minulle henkilökohtaisesti oli tärkeintä että vaimoni tuntisi olonsa hyväksi ja että se toteutui hänen toiveidensa mukaisesti.

        Ei viitsi oikein tutuille ja suvulle mennä sanomaan että aviomies ei saa lapsia, ja sen jälkeen rouva pamahtaa paksuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudumme päättämään pyydämmekö mieheni veljeä vai appiukkoa auttamaan minut raskaaksi, mieheni nuorempi veli olisi muuten hyvä mutta on liian nuori, hän on vasta 16-vuotias.å

        Mutta 16 vuotias on täysi-ikäinen tuohon hommaan ja omasta pikkuveljestäni tiedän kuinka paljon pystyvämpi hän on ollut seksiin kun ensimmäisen orgasmin jälkeen hommat eivät pääty vaan vaimo saa pienen rohkaisun jälkeen hänet kovaksi ja uudelleen sisälleen. Eihän se ensimmäinen kerta ollut pikkuveljellekään helppo kun vaimoni mukaan hän oli saanut ujutettua sohvalla pikkuveljeni sisälleen, oli ensimmäinen lasti samantien tullut. Kolme kertaa olivat silloin hommailleet. Kahdesti illalla ja yhden kerran aamulla. Meillä oli lasten teon kanssa jo pikkuinen kiire kun vaimo alkoi lähestymään neljääkymmentä. Tekemiset alkoivat todenteolla hieman ennen 35 ikävuotta. Minä olen vaimoa kahdeksan vuotta nuorempi ja pikkuveli tietysti sitäkin nuorempi eli kahdeksan vuotta minua nuorempi. Ensimmäisellä kerralla minä kävin hakemassa pikkuveljen kotiini mutta vaimo oli tehnyt selväksi että häätäisi minut ensimmäiseltä kerralta ehdottomasti pois. Mikäs siinä, mutta niin täpinöissä olin että hotelliyöpymisen sijasta ajeleskelin koko yön. Kuuntelin radiota ja kerran runkkasin ja sen jälkeen nukuin autossa hetken ennen kuin aamulla aikaisin kävin hakemassa itselleni vähän evästä ja nukuin vähän lisää. Kotona oli silloin kaikki puhelimet ja sen sellaiset kiinni. Eihän tuosta ensimmäisestä kerrasta vielä mitään tullut, joten kuukauden päästä uudestaan. Pikkuveli kävi säännöllisesti lopulta useamman kuukauden vaimoni luona ja kyllä sen näki että pojasta tuli siinä mies vaikka hän ei poikuuttaan siinä menettänytkään. Tarkoitan sitä kuinka se oli jännä havaita kuinka minun ja veljeni suhde muuttui syvämmeksi ja paljon kiinteämmäksi. Tuolla aikaisemmin joku kertoi siitä kuinka vain nainen kyllä tietää kuka isä on vaikka muut eivät tiedä. Näin oli toisen lapsemme kohdalla. Vaimoni tiesi että oli raskaana ystävällemme ja tiesi heti alusta alkaen kuka oli oikea isä. Siinä kävi sillä tavalla että ystävällä oli juhlat ja vaimo oli siellä muiden tuttujen kanssa. Illan päätteeksi kun kaikki lähtivät ystävämme luota pois vaimoni jäi vielä ja he päätyivät kahdestaan petiin. Sitten kun vaimoni hoksasi että on raskaana, hän haki vielä muutaman kerran pikkuveljeni ja kun ei pystynyt enää vatsaansa peittelemään hän uskalsi minulle ja pikkuveljelle kertoa että oli tullut raskaaksi "pikkuveljelle". Tuon jälkeen pikkuveli tuli mukaan minun ja vaimoni kanssa ryhmäseksiin koska hotelliyöpymiset olisivat tulleet liian kalliiksi. Ystävämme on ollut osa sitä jo vuosia mutta kuten sanottua pikkuveli ei siitä tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta 16 vuotias on täysi-ikäinen tuohon hommaan ja omasta pikkuveljestäni tiedän kuinka paljon pystyvämpi hän on ollut seksiin kun ensimmäisen orgasmin jälkeen hommat eivät pääty vaan vaimo saa pienen rohkaisun jälkeen hänet kovaksi ja uudelleen sisälleen. Eihän se ensimmäinen kerta ollut pikkuveljellekään helppo kun vaimoni mukaan hän oli saanut ujutettua sohvalla pikkuveljeni sisälleen, oli ensimmäinen lasti samantien tullut. Kolme kertaa olivat silloin hommailleet. Kahdesti illalla ja yhden kerran aamulla. Meillä oli lasten teon kanssa jo pikkuinen kiire kun vaimo alkoi lähestymään neljääkymmentä. Tekemiset alkoivat todenteolla hieman ennen 35 ikävuotta. Minä olen vaimoa kahdeksan vuotta nuorempi ja pikkuveli tietysti sitäkin nuorempi eli kahdeksan vuotta minua nuorempi. Ensimmäisellä kerralla minä kävin hakemassa pikkuveljen kotiini mutta vaimo oli tehnyt selväksi että häätäisi minut ensimmäiseltä kerralta ehdottomasti pois. Mikäs siinä, mutta niin täpinöissä olin että hotelliyöpymisen sijasta ajeleskelin koko yön. Kuuntelin radiota ja kerran runkkasin ja sen jälkeen nukuin autossa hetken ennen kuin aamulla aikaisin kävin hakemassa itselleni vähän evästä ja nukuin vähän lisää. Kotona oli silloin kaikki puhelimet ja sen sellaiset kiinni. Eihän tuosta ensimmäisestä kerrasta vielä mitään tullut, joten kuukauden päästä uudestaan. Pikkuveli kävi säännöllisesti lopulta useamman kuukauden vaimoni luona ja kyllä sen näki että pojasta tuli siinä mies vaikka hän ei poikuuttaan siinä menettänytkään. Tarkoitan sitä kuinka se oli jännä havaita kuinka minun ja veljeni suhde muuttui syvämmeksi ja paljon kiinteämmäksi. Tuolla aikaisemmin joku kertoi siitä kuinka vain nainen kyllä tietää kuka isä on vaikka muut eivät tiedä. Näin oli toisen lapsemme kohdalla. Vaimoni tiesi että oli raskaana ystävällemme ja tiesi heti alusta alkaen kuka oli oikea isä. Siinä kävi sillä tavalla että ystävällä oli juhlat ja vaimo oli siellä muiden tuttujen kanssa. Illan päätteeksi kun kaikki lähtivät ystävämme luota pois vaimoni jäi vielä ja he päätyivät kahdestaan petiin. Sitten kun vaimoni hoksasi että on raskaana, hän haki vielä muutaman kerran pikkuveljeni ja kun ei pystynyt enää vatsaansa peittelemään hän uskalsi minulle ja pikkuveljelle kertoa että oli tullut raskaaksi "pikkuveljelle". Tuon jälkeen pikkuveli tuli mukaan minun ja vaimoni kanssa ryhmäseksiin koska hotelliyöpymiset olisivat tulleet liian kalliiksi. Ystävämme on ollut osa sitä jo vuosia mutta kuten sanottua pikkuveli ei siitä tiedä.

        Tuo on suuri palvelus mitä pyydetään.
        Voi olla että pikkuveli alkaa haluta enempikin vaimoa ja viitsiikö sitä ehkes kieltää kun toinen on lupautunut siittämään meidän lapset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on suuri palvelus mitä pyydetään.
        Voi olla että pikkuveli alkaa haluta enempikin vaimoa ja viitsiikö sitä ehkes kieltää kun toinen on lupautunut siittämään meidän lapset?

        Jatkan vielä edellistä.
        Mekin ollaan oltu mukana kolmen kimpassa joten ei se niin haittaa vaikka pikkuveli haluaisi jäädä vaimon suojiin jos vaimoni haluaa sitä myös.
        Olisin itse ollut mielissäni jos olisin saanut vaikka enempikin seksiä nuorekkaalta 26-vuotiaalta naiselta seksiä.
        Velipoika voisi olla mielissään vaimoni seurasta.


    Ketjusta on poistettu 122 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3568
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      196
      1662
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1192
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      814
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      811
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe