Alphageek.fi-verkkokaupasta tilaamani tuotteet tulivat nopeasti eikä tuotteissa ollut vikaa. Erehdyksissäni olin tilannut väärän kokoisia vaatteita, jotka halusin vaihtaa eri kokoisiin.
Otin heti yhteyden Alphageekin asiakaspalveluun sähköpostitse, josta ilmoitettiin, että vaihtaminen ei onnistu, mutta palauttaminen onnistuu, kun pyytää palautuslomakkeen. Pyysin sitten heti palautuslomaketta/-ohjeita samaisesta sähköpostiosoitteesta. Vastausta ei kuulunut. Lähetin uuden sähköpostin, jossa pyysin palautuslomaketta uudelleen. Ei vastausta. Lähetin vielä erillisen viestin ko. verkkokaupan Ota yhtyettä -lomakkeella. Lomakkeen lähettämisestä tuli automaattinen kuittaus s-postiini, mutta viestiini ei ole vastattu. Kohta on mennyt 2 kk ensimmäisestä palautuslomakepyynnöstäni.
Viestien lähetyksestä ei ole tullut virheilmoituksia, eivätkä vastaukset ole menneet roskapostikansioon. Yrityksellä ei ole verkkosivuillaan muita yhteystietoja kuin sähköpostiosoite, joten en ole pystynyt soittamaan sinne.
Voin suositella Alphageek.fi-verkkokauppaa tuotteiden puolesta. Tuotteiden palauttaminen ei kuitenkaan näyttäisi onnistuvan, ainakaan omalla kohdallani.
Tuotteiden vaihtaminen ei onnistu, vaikka verkkokaupan etusivulla "mainostetaankin" asiakkaan antamaa palautetta, että "tuotteiden vaihto onnistui sujuvasti", tms.
Alphageek.fi - Tuotteiden palauttaminen ei onnistu
3
632
Vastaukset
- Missä-maassa
Onko Suomalainen liike vai toimiiko kiinassa?
- Shop_like_you_mean_it
Oletko kokeillut ottaa yhteyttä Facebookin kautta? Kirjoita vaikka kommentteihin jotain negatiivista, niin varmasti tulee vastaus :) !
Minäkin olen tilannut Alphageek.fi:stä. Tuotteet tulivat nopeasti ja olivat hyvässä kunnossa, joten minulla ei ole sen enempää kokemusta yrityksen asiakaspalvelusta. Yritys taitaa olla ruotsalainen alunperin (?) - Eiiiikiitos
Voin suositella myös tuotteiden puolesta alphageekiä. Jos olet ostamassa tavaroita tilaa ihmeessä, mutta vaatteiden kohdalla miettisin tarkkaan.
Yritin palauttaa vaatteen, joka ei ollut sopiva minulle. Otin yhteyttä sähköpostilla ja facebookissa, jotta saisin palautusta varten palautuslomakkeen ja ohjeet. Viesteihini ei vastattu, vaikka yritin useasti. Lopulta otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja ilmoitin asiasta alpha geekille, ja johan alkoi palautus onnistua. Hieman paha maku jäi kyseisestä yrityksestä ja omalla kohdallani onneksi palautus onnistui.
Facebook viestiini he vastasivat 2kk tapahtuman jälkeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161