Punkalaidun

Kansalaisaktiivisuutta

2

2671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...ei alkuperäiseen...vaan tuon Roukan Pojan kolumniin lankapuhelimista.
      Suuri vääryys on jos lankapuhelin lopetetaan kokonaan !
      - Ainoa sanansaattaja on juuri tuo lankapuhelin , joka pelaa joka tilanteessa , ei sammu nappia painamalla, kuten mobiililaitteet konfitkin sattuessa....
      Siitä saadaan ohjeet miten toimia..kun mikään ei ... tv. radio plus kännykät eivät kykene .
      Varma laite...takuuvarma , jos linjat ovat kunnossa ! ?
      ..voittaa inkkarien savumerkitkin...
      -mukavaa suvea laitumelaisille !!💕
      ....hildumarja...

• Anonyymi

UUTISET
      UutisetUlkomaan uutiset
      Pieni ruotsalaiskunta kauhun vallassa - väkivaltainen lapsijengi kylvää pelkoa, nuorimmat vain 8-vuotiaita
      Tänään klo 9:41 (muokattu klo 9:41)
      Lapset ovat uhkailleet myös aikuisia.
      Grumsissa lapsijengi aiheuttaa kauhua asukkaissa. Grumsissa lapsijengi aiheuttaa kauhua asukkaissa.
      Grumsissa lapsijengi aiheuttaa kauhua asukkaissa. MOSTPHOTOS
      Uhkaileva lapsiryhmä aiheuttaa kauhua asukkaissa pienessä Grumsin kunnassa Värmlandissa, kertoo Aftonbladet. Ryhmä uhkailee raiskauksilla ja sylkee ihmisten päälle.

Lapset ovat vain 8–12-vuotiaita.

– En ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa, poliisi Lennart Hynynen sanoo Aftonbladetille.

Grumsin asukkaat eivät uskalla päästää lapsiaan ulos yksin. Lapset ovat käyneet aikuisten ja lasten päälle sekä fyysisesti että verbaalisesti.

– Heidän sanotaan heitelleen kiviä tai lyöneen metallilevyillä tai tikuilla niin että lapsista on alkanut vuotaa verta. Pahinta oli, kun lasta kuristettiin niin että jäi jäljet. On myös seksuaalisia uhkauksia: ”Aion raiskata sinut”, he sanovat, kertoo paikallinen asukas Hem&Hyra -lehdelle.

”Uusia tulokkaita”
      Lehden mukaan tekijät ovat ”uusia tulokkaita” ja tilanteen pelätään johtavan aina vain pahempaan vastakkaisasetteluun ”meidän ja heidän” välillä sekä muukalaisvastaisuuteen.

– Minun näkökulmastani tällaiset ongelmat tulevat useimmiten vanhemmilta ja tässä tapauksessa tiedän, että lasten vanhemmat eivät puhu lainkaan ruotsia. Sen takia emme tiedä, tietävätkö nämä vanhemmat ylipäänsä, mitä heidän lapsensa tekevät, Lennart Hynynen sanoo Hem&Hyra -lehdelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe