Miten JUmala meidät palkitsee uskosta jhyvänteosta

MUSLIM22

Jumala on antanut lupauksensa niille, jotka uskovat ja hyviä töitä tekevät: heidän on anteeksiantamus ja suuri palkka.
Koraani 5:9

Mutta niitä, jotka uskovat ja tekevät hyviä töitä, totisesti odottavat puutarhat vuolaine virtoineen. Tämä on suuri autuus.
Koraani 85:11

rakkaudesta Häneen he ruokkivat köyhää, orpoa ja vangittua.
»Me ruokimme teitä vain Jumalan tähden; me emme vaadi teiltä palkkaa emmekä kiitosta,
totisesti pelkäämme surun ja murheen päivää, jonka Herramme lähettää.»
Siksi Jumala säästää heidät tuon päivän tuholta ja antaa heidän osakseen iloa ja onnea;
Koraani 76:8-11

21

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sumayya

      Suurin palkinto ja ilo on Jumalan rakkaus ja läheisyys. <3 Aina läsnäolevan.

      • Anonyymi

        Allah palkitsee hyvät ihmiset.

        Älä vihaa muslimi seksuaalivähemmistöjä
        Älä Raiskaa ketään
        Suojele luontoa ja kierrätä
        Noudata maan lakeja


    • MUSLIM22

      Jumala on luvannut meille suuremmat palkkiot kuin osaamme kuvitella, mutta katsotaan Koraanista vähän osviittaa...

      niiden palkka on oleva heidän Herransa anteeksianto ja huvitarhat, joissa purot solisevat, joissa he ikuisesti viihtyvät; niin, minkä ihanan palkan saavatkaan hyvyyden harjoittajat! - 3:135

      Mutta ne, jotka uskovat ja tekevät hyviä töitä, päästämme Me huvitarhoihin, joissa purot solisevat, ja he viihtyvät siellä ikuisesti - 4:57


      Jumala on varannut uskovaisille, miehille ja naisille, puutarhoja, joiden liepeillä purot solisevat ja joissa he iäti saavat oleskellä - 9:72

      • koraanionvanha

    • Ramadanmahtava

      Tiedoksi kaikille, että Ramadanina vapaaehtoinen teko palkitaan samoin kuin pakollinen teko, ja pakollinen teko 70-kertaisesti! Jumala on suuri! Käytetään hyväksi tämä erityinen tilaisuus kun vielä voimme!

      • uyuyuiyiyiyi

        ja kun pyhät kuukaudet ovat kuluneet........, ehtii vielä monta tekoa jolla voi kiitää neitsyiden tykö........ tai niinhän te poloset luulette


    • Jumalapalkitsee

      Abu Huraira kertoi: Profeetta sanoi: "Ensimmäinen Paratiisiin pääsevien joukko säihkyy kuin täysikuu ja seuraava joukko säihkyy kuin kaikkein kirkkain tähti taivaalla. Heidän sydämensä ovat kuin yhden ihmisen sydän, sillä he eivät tunne vihaa, eikä kateutta; kaikilla on kaksi vaimoa huureista, jotka ovat niin kauniita, puhtaita ja läpinäkyviä, että lihan ja luiden läpi näkyy heidän luidensa luuydin."
      (Bukhari, Vol 4, kirja 54, Hadith 476)

    • Anonyymi

      Ei voi kuin sanoa.....Vitun koraani ja aivan perseestä ovat ne jotka siihen uskovat.

    • Anonyymi

      Tuossa on se sanottuna miten valloitajame kaikki katoavat iankaikisuudesta

      21:6 Joka nuhdetta vihaa,
      se käy syntisen jälkiä;
      mutta joka Herraa pelkää
      se sydämestänsä kääntyy.

      21:7 Suurisuinen tunnetaan jo kaukaa,
      mutta järkimies tietää, milloin hän rikkoo.

      21:8 Joka rakentaa talonsa
      vierailla rahoilla,
      on kuin se, joka kokoaa kiviä
      omaan hautakumpuunsa.

      • Anonyymi

        Näin näitten olemus lakkaa olemasta ja häviää ei mitään olemukseen

        21:8 Joka rakentaa talonsa
        vierailla rahoilla,
        on kuin se, joka kokoaa kiviä
        omaan hautakumpuunsa.


    • Anonyymi

      Jumala antaa jo tässä elämässä usein yltäkylläisyyttä ja jopa lisää elinaikaa. Itsekin olin lähellä kuolla jo 20 vuotta sitten, ja toisen kerran 10 vuotta sitten mutta toisen kerran Jumala itse pelasti ja toisen kerran lähimmäinen.
      Noin 7-10 vuoden välein elämä on vaarassa.
      Aina ei saa suoraa omaisuutta, vaan pyhää henkeä, ideoita, pyhityksiä, armolahjoja ja jopa unelmia. Jumala on paras palkitsija ja tietää olla järkevä palkitessaan.
      Ensi hedelmän saavat Joelin mukaan orjat ja orjattaret. Mutta mitä tulee isäntiin he jatkavat taloudenhoitajina. Ja saavat olla vielä paremmassa asemassa ja jumalattomat ovat heille kuin katsottuja korsia. Itsekin olen juuri heiltä saanut hyviä lahjoja. Orjat usein sortavat toisiaan.

      • Anonyymi

        Kiitäs luojaas ja niin meistä kukin kohiltamme, koska se siemen on meisä jokaisessa
        - muttei sitä iluusiokseen ja kiipeilyksi koskaan piä nostaa
        - meijät ain vastaanotetaan, meitin menemiset ei siinä mitään vaikuta


    • Anonyymi

      Vais pitäs näillä olla vielä neitseitä tuonpuoleisessakin näitä vastaan ottamasa
      - on nämä aikas epeleitä, mitähän vievät vielä taskuisaankin muassaan tuonpuoleiseen eivät varmaan mitään hyväksy kunialliset, huutavat rasee varmaan kun ei kaikki miellytä ja vääräuskoista meinaava, onhaa näillä näytelmät syöpyneet veriin

      JA TIETENNIIN KAIKEN PITÄÄ OLLA ILMAUISUUTTA JA ETEEN KANNETUA

      • Anonyymi

        Mun mielestäni on olemassa neljä eri ihmistyyppiä: Asiakeskeinen, Ihmiskeskeinen, Konekeskeinen ja Nautintokeskeinen. Itse olen ollut kaveri seitsemän vuoden ajan supi-suomalaiselle Efraimin heimon nautintokeskeiselle tyypille ja täytyy sanoa, että ottaa pannuun se jatkuva sotku huonessa ja jatkuva kahvin ja ruuan passaaminen. Vielä kun pitäisi saada vetää piippua ketjussa viiden tunnin ajan putkeen. Raamattu puhuu: Voi raskaita ja IMEVÄISIÄ niinä päivinä. Eli hänkin on kuin imeväinen vielä.
        MUTTA VÄITE ETTÄ KAIKKI MUSLIMIT OLISIVAT NAUTINTOKESKEISIÄ IHMISIÄ, JOITA TÄYTYY PASSATA KOKO AJAN EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE OIKEA VÄITE. EN TIEDÄ. VÄITETÄÄN KYLLÄ ETTÄ SUOMESSA OLISI MUSLIMEILLA HUUMEITA PALJON OLLUT JA RIKOKSIA. EN TIEDÄ. Mutta voiko kokonainen kansakunta ja uskonto olla läpikotaisin vain yhtä ihmistyyppiä neljästä mahdollisesta???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestäni on olemassa neljä eri ihmistyyppiä: Asiakeskeinen, Ihmiskeskeinen, Konekeskeinen ja Nautintokeskeinen. Itse olen ollut kaveri seitsemän vuoden ajan supi-suomalaiselle Efraimin heimon nautintokeskeiselle tyypille ja täytyy sanoa, että ottaa pannuun se jatkuva sotku huonessa ja jatkuva kahvin ja ruuan passaaminen. Vielä kun pitäisi saada vetää piippua ketjussa viiden tunnin ajan putkeen. Raamattu puhuu: Voi raskaita ja IMEVÄISIÄ niinä päivinä. Eli hänkin on kuin imeväinen vielä.
        MUTTA VÄITE ETTÄ KAIKKI MUSLIMIT OLISIVAT NAUTINTOKESKEISIÄ IHMISIÄ, JOITA TÄYTYY PASSATA KOKO AJAN EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE OIKEA VÄITE. EN TIEDÄ. VÄITETÄÄN KYLLÄ ETTÄ SUOMESSA OLISI MUSLIMEILLA HUUMEITA PALJON OLLUT JA RIKOKSIA. EN TIEDÄ. Mutta voiko kokonainen kansakunta ja uskonto olla läpikotaisin vain yhtä ihmistyyppiä neljästä mahdollisesta???

        Päätäjät tulevat aikanaan perässä ja näitten on alistuttava niille, näin noitten eteneminen kulkee ja valtaus, olkoon kerroksia miten hyvänsä.


    • Anonyymi

      Jeesus polku on se palkio ja elämän tie, jonka kaikki saavat aikanaan kokea, koska aikaa ei ole näissä asioissa, tämä kunigkuus ei koskaan ole näkyvää
      - mutta tämän ympärille iankaikkisuus rakentuu, se on
      MITEN KAUNIS ON KAUNISTA ja mitä se antaa

      • Anonyymi

        Kaikki muu vajoaa maahan, joka ravasta nousee se jälleen palajaa rapaan vaikka olis kuinkas kuniakas


    • Anonyymi

      Riippuu merkistä kaulalla tai otsalla, eikö.

    • Anonyymi

      Hyväntekijä ei jää ilman palkinto Allahilta

    • Anonyymi

      Mitään jumalaa ole edes olemassa, onnettomien ihmisten muinoin luotu jumala jolla pelotella ihmisiä.

      • Miksi luulet, että Jumala on keksitty vain pelottelemaan ihmisiä?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe