jännityskierre koulussa

Perust

Onko täällä koulujännittäjiä?

Itse siirryin kokonaan uudelle alalle pari vuotta sitten ja voin sanoa että koulu on yhtä tuskaa! Sosiaali ja terveysalalla tehdään ilmeisesti opiskelijoista jotain luennoitsijoita, kun jatkuvasti täytyy noussa esiin korokkeelle ja kertoa mielipiteensä millon mistäkin helvetin asiasta. Aivan uskomatonta! Voin sanoa ettei toimi ainakaan omalla kohdalla. Jatkuvat Epäonnistumisen tunteet sosiaalisissa tilanteissa syö kyllä viimeisetkin rippeet itsevarmuudesta ja kierre on valmis.

Oon nyt 3 kympin hujakoilla ja musta tuntuu muutenkin että olen lasten keskellä. Kaikki puksuttaa omissa pikku laumoissansa täällä ja yrittää väkisin pysyä hyväksyttävänä laumansa jäsenenä. Mäkin yritin, mutta epäonnistuin. Toisaalta mä en ole ikinä kokenut tunnetta kuuluvani mihinkään ryhmään, joten tilanne ei ole mikään uusi. Epäonnistumisten myötä musta on ajan saatossa kehittynyt kunnon ihmisvihaaja. Toisaalta pidän myös ihmisistä ja siitä syystä olen alalle hakeutunut. Olen parhaimmillani kun voin olla 2-3 hengen ryhmässä, mutta heti jos ryhmä kasvaa vetäydyn surkeasti omaan kolooni. Kun on epäonnistunut useasti tekisi mieli jättää ryhmä ja yrittää pestä kasvonsa uutta ryhmää varten. Ihmisille on kasvanut niin vahvoja ennakko-odotuksia jo käyttäytymisestäni tilanteissa, että kuopasta on mahdoton päästä pois. Ai saatana kun vituttaa, mutta pakko yrittää puksuttaa vaan mukana ja epäonnistua kerta toisensa jälkeen, että valmistuu ja pääsee täältä laitokselta joskus pois!!

1

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osleidys

Valitettavasti sosiaali- ja terveysalalle hakeutuu (ja pääsee) ihmisiä jotka eivät sovi millään tavoin ihmisläheiseen hoitotyöhön.

Koeta jaksaa koulussa, pian se on ohi. Ole viisaampi ja aikuisempi kuin ne lapset.

Rohkeutta ja Voimia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 502
      7513
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2630
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1897
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1173
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe