Mikä ihme on aborttiväki?

Anna.Lee-38

Täällä tulee vähän väliä vastaan tällanen sana. Että joku joka tämän on keksinyt , niin voitko kuvata mitä tämä tarkoittaa? Onko esimerkiksi Itu-Projekti aborttiväkeä? Heidän toiminta kun pyörii kokonaan abortin ympärillä. Onko sellaiset ihmiset aborttiväkeä, joiden elämä pyörii abortin ympärillä?

7

174

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri kirjoitin Itu-Projekti -asiasta tuossa aloituksessani. :) Aborttiväki on niin abstrakti käsite, ettei siitä ole havaintoa kuin yhdellä abortinvastustajalla tällä forumilla. Vähän kuin mielikuvitusystävä lapsella jne. Itse kun kuulin sanan ekaa kertaa, niin oletin ilman muuta sen tarkoittavan ihmisiä, joiden elämän päätehtävänä on abortin vastustaminen ja varsinkin aborttioikeuden puolustajien solvaaminen. Varsinkin viimemainittua.

• kummajuttu_
      • Aborttikeskustelua leimaa paljolti sama mustavalkoinen ajattelu kuin ääriuskonnollisuutta tai ääriajattelua muutenkin.

Mustavalkoinen ihminen kokee tarvetta jakaa ihmiset selkeästi hyviin ja pahoihin. Hän itse kuuluu tietenkin niihin hyviin ja oikeamielisiin. Mitään harmaan sävyjä ei havaita.

"Mustavalkoinen ajattelu yksinkertaistaa todellisuuden monimutkaisuuden kahdeksi vastakkaiseksi kannaksi. ”Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan.” ”Ihmisiä on kahdenlaisia: niitä, jotka jakavat asiat kahteen kategoriaan ja niitä, jotka eivät."

https://peda.net/kalajoki/kalajoen-lukio/opiskelu-lukiossa/oppiaineet2/filosofia/filosofia1-100115/luku-1/faykja/a/tv

Tuossa muuten kattava tälläkin forumilla esiintyvä argumenttivirhegalleria. :)

Tässä on kehitysneuvojakin:
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/06/06/oletko-aaripaiden-ihminen-mustavalkoisuus-ei-toimi-nain-opit-joustavaksi

• kylkyl_
        tieteilijä kirjoitti:

Aborttikeskustelua leimaa paljolti sama mustavalkoinen ajattelu kuin ääriuskonnollisuutta tai ääriajattelua muutenkin.

Mustavalkoinen ihminen kokee tarvetta jakaa ihmiset selkeästi hyviin ja pahoihin. Hän itse kuuluu tietenkin niihin hyviin ja oikeamielisiin. Mitään harmaan sävyjä ei havaita.

"Mustavalkoinen ajattelu yksinkertaistaa todellisuuden monimutkaisuuden kahdeksi vastakkaiseksi kannaksi. ”Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan.” ”Ihmisiä on kahdenlaisia: niitä, jotka jakavat asiat kahteen kategoriaan ja niitä, jotka eivät."

https://peda.net/kalajoki/kalajoen-lukio/opiskelu-lukiossa/oppiaineet2/filosofia/filosofia1-100115/luku-1/faykja/a/tv

Tuossa muuten kattava tälläkin forumilla esiintyvä argumenttivirhegalleria. :)

Tässä on kehitysneuvojakin:
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/06/06/oletko-aaripaiden-ihminen-mustavalkoisuus-ei-toimi-nain-opit-joustavaksi

Itseanalysointisi on saavuttanu ihan uuden tason, hienoa!

• satunnainen.käväisijä

Ei kaikki ole lukeneet vanhoja juttuja.

• Väki.mikäväki

Abortti väkeä on Räsänen Soini ja se Sari Panos tai Penis tms. Näin mä olen ainakin luullut. Ainakun ollaan jotain kieltämässä niin nää samat nimet tulee esille. Ei sallita viinaa seksiä eikä ehkäisyä.

• Yksmääritelmä

Aborttiväki tarkoittaa mielestäni niitä ihmisiä, joiden koko elämä pyörii muiden ihmiten abortin ympärillä. Eli radikaalit abortinvastustajat ovat tyypillistä aborttiväkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe