Ratkaisu persepanon puutteeseen

ajdvhöz

Miehet usein valittaa, ettei muija anna nussia perseeseen. Mulla on siihen helppo ratkaisu: hylätään naiset ja aletaan me miehet panna toisiamme. Siinä saa persettä, ja saa myös itse kyrpää persereikään. Ja kullin imeminen on myös kivaa.

26

2389

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • strap-musiikin-ystävä

      Neuvostasi ei ole apua meille naisten kanssa seksiä haluaville miehille. Toki strap-on - leikit ovat kivoja pantavan kannalta miehenä. Ainakaan itseäni ei kuitenkaan yhtään kiihoita ajatus siitä että minua panemassa olisi naisen sijaan mies tai että olisin panemassa miestä.

      Sitä en toki tiedä miten suhtautuisin seksiin shemalen / ladyboyn kanssa kun tilaisuutta ei ole sattunut kohdalle enkä halua harrastaa sivusuhteita. Jos ihminen muuten näyttää, kuullostaa ja tuntuu naiselta mutta sukuelimet ovatkin miehen niin... L-O-L-A

    • gdgdg453

      Unohdit sen että me kaikki ei olla homoja. Itse en miehen kanssa halua harrastaa seksiä vaan naisen kanssa.

    • Kaksukm

      Samaa mieltä, vaimo ei anna panna peppuun, eikö tykkää ottaa suihin.
      Kalareissulta juttelin perhetutut Ukm kanssa, heillä sama juttu.
      Päätimme että hoidamme homman vaimojen tietämättä. Olemme niin tykästynyt suihinottoon 69 asennossa, että hyvin harvoin nussitaan peppuun,
      Suusex ON ihanaa...vimeks rakastettiin suuhun toissapäivänä... aamulla... sovimme joskus, että otetaan puhelu toiselle kun naidaan vaimoa...sekin on ihanaa kuulla kun he nussivat kunnolla..... Siis keinot kun loppuun niin konstit alkaa..

    • lb_fan

      Ladyboyon toimiva kompromissi naisen ja miehen väliltä. Suomesta on aika vaikeaa jos ei jopa mahdotonta löytää hyvännäköistä ja sexyä ladyboyta, mutta aasia suorastaan kuhisee niitä, Thaimaa, Filippiinit, jne.... Ihan taidokkaita ovat :)

    • namuhanuria

      Aloittajan kannattaisi laajentaa maailmankatsomustaan vaikkapa pienellä irstaalla syrjähypyllä. Estot pois ja kokeilumoodi päälle. Nuorta transua, tai rehellistä mieshanuria, - nuorta aikuista sellaista. Kersat tulee jättää runkkailemaan keskenään. Tuskin mies siitä yhtään huonommaksi muuttuu, vaikka muutaman kerran kokeilisikin omaa, tai kolmatta sukupuolta. Kerran täällä vaan eletään, ja kulli on tarkoitettu hoidatettavaksi!

    • ainakannattaapanna

      Aloittajalle tiedoksi. Olen harrastanut mainitsemaasi jo vuosia ja toimii. Ikää alkaa jo olla, joten aikaa ei kannata hukata pihtaavan vaimon kanssa. Tasailen omia paineitani ja muijani päänsärkyjä ulkopuolisen nuorehkon miehen ja joskus myös vastaavan naisen kanssa. Saan peppuseksiä riittävästi, suihinottoja mukavasti, eikä ilman pilluakaan ole tarvinnut olla. Muijalle vien ibuprofeenia tuliaisiksi reissuilta palatessani.

      • fdgffdg

        Kannattaako tuollaiseen suhteeseen jäädä kun ette ole yhteensopivia ollenkaan?


      • ainakannattaapanna

        Kysy sitä mun vaimoltani. Sehän täällä roikkuu, - en minä. Aiemmin yritin puhua, mutta ei vaan luonnistunut vastapuolelta. Olen tehnyt sille pelisäännöt täysin selväksi, mutta muija ei vaan älyä lähteä täältä. Meillä on avioehto, joten arvelen muijani roikkumisen täällä johtuvan rahasta. Aika ilkeältä tuntuisi menettää iso talo, auto, ja etenkin yhteinen luottokorttitili. Herkkuperse kun ei halua elättää itseään...eikä kyllä onnistuisikaan siinä.


    • muijani_ei_sytytä

      On tullut harrastettua miesten- ja ladyboy-mies välisiä persepanoja muutamaankin kertaan. Saattaa kuulostaa oudolta, mutta lahjattomampikin ladyboy tyydyttää minut paremmin, kuin ankean rajoitteellinen vaimoni. Normaali miespersekin on houkuttelevampi. Muutman kerran reissuillani olen saanut maistaa normaaleja huoria, jotka ovat pillunsa lisäksi tarjoilleet avoimesti persettään. Aivan totaalista huippulaatua. Suosittelen, jos osuu kohdalle.

      • dasvidanya.tylsävaimo

        Miksi sitten olet edelleen yhdessä "ankean rajoitteellisen" vaimosi kanssa? Eihän noin menevä ja aloitteellinen maailmankansalainen toki ryhdy tuhlaamaan elämäänsä epätyydyttävässä suhteessa. Sano sille Dasvidanya! ja ota elämääsi joku jonka kanssa sovit paremmin yhteen.


      • Anonyymi
        dasvidanya.tylsävaimo kirjoitti:

        Miksi sitten olet edelleen yhdessä "ankean rajoitteellisen" vaimosi kanssa? Eihän noin menevä ja aloitteellinen maailmankansalainen toki ryhdy tuhlaamaan elämäänsä epätyydyttävässä suhteessa. Sano sille Dasvidanya! ja ota elämääsi joku jonka kanssa sovit paremmin yhteen.

        Haluan panot


      • missäs haluaisit panna?


    • Suikkistakin

      Vaimoni EI ota suihin, kuin hiukan kullin päätä nuolee... Käyn vuosittain Thaimaassa ja saan siellä kortsulla suusexiä joka ainoa päivä ja yölläkin. MYÖS pimpsaa aina välillä :D
      Tuo on minun ratkaisuni suusexin puutteeseen!

    • himonriivaamat

      Meidän perheessä loppui peppuseksit siihen kun sain hitonmoisen virtsatietulehduksen.
      Nousi kova kuume, ja aijai kun oli kuseminen tuskaista ja tuli kuin koiralla , vähän kerrallaan. Ja haisi pahalle , löyhkäsi vessanpytty ja alushousut. Virtsassa todettiin ulosteperäistä bakteeria. Lääkekuurilla siitä selvittiin.
      Eukko tykkäsi pyllyseksistä ja myös kuten minä myös, tykkäämme takaapäin panosta.
      Tosin ei asennolla niin väliä kun vauhtiin päästään.

    • Anonyymi

      Morot kaikille tällä palstalla totean yleisesti että mä Lasse Ahola voisin haluta kunnon perse panot perseeseen

      • Anonyymi

        Mä voin antaa sulle kunnon panot perseeseen


    • Anonyymi

      On tällä palstalla homoja kun täällä jutellaan kyrvällä perseeseen ja suuhun esinahka takana panemisesta en usko että usein ainakaan muut kuin homot tällaisia kirjoittelee?! voin toki olla väärässäkin?!

    • Anonyymi

      ...ihmiselle joka ei halua seurustella tää on ainoa ratkaisu. Harva nainen sitä pimppiään seurustelematta jakaa :)

    • Niin tai hankkii sellaisen (tällaisen) naisen joka antaa pebaa(kin).

      • Anonyymi

        Kerro lisää


      • Anonyymi

        Miten sut sais sit 'käyttöönsä'?


    • Anonyymi

      Onko teille käynyt kuten minulle kävi erään naisen kanssa viikko sitten? Panin häntä ensin pilluun ja sitten anaaliin. Kun lopetimme ja vetäydyin hänestä, niin kaluni pää oli paskassa..

    • Anonyymi

      tuleeko teille kullin pää paskaa kun panette perseeseen tuntuuko ihanalta kun kulli luistaa paskaan

    • Anonyymi

      olen 70 v leskimies haluaisin että iso kullinen panisi minua olen pannut naista peräsuoleen mutta haluaisin ison kyrvän peräsuoleeni mies 019 aluoleelta ota yht

    • Anonyymi

      Nyt tämä viestiketju aktivoitui viestini myötä puhukaa lisää persereikään panemisesta kyrvän nupilla

      • Anonyymi

        Kunpa mieheni sen tekisi ja haluaisi.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe